به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۲۲۰۳۶

4استاندار در جلسه هیات‌دولت انتخاب شدند

گروه سياسي: سخنگوی هیات دولت گفت: استانداران چهار استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی در جلسه امروز هیات دولت تعیین شدند و پیش لایحه بودجه سال 93 و همچنین وضعیت بازار کار و اشتغال مورد بررسی قرار گرفت. محمدباقر نوبخت امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران افزود: در جلسه امروز هیات دولت، «جاسم جادری» به عنوان استاندار هرمزگان، «علی اوسط هاشمی» استاندار سیستان و بلوچستان، «ابراهیم رضایی بابادی» استاندار کرمانشاه و «قربانعلی سعادت» استاندار آذربایجان غربی انتخاب شدند.

۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۳:۱۱
نامعه اعتراضی ستادروحانی دربوشهربه خاطر عدم انتخاب استاندار این استان (173406)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۳:۲۴
استاندار عوض کردن به چه دردی می خورد!!!؟ استاندار زنجان چندین ماه است که تغییر کرده ولی خبری از تغییر معاونان و مدیرکل های قبلی نیست. زنجان تبدیل شده به یک شهر مرده. (173413)
توفیق
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۳:۳۱
در تبلیغات انتخاباتی اقای روحانی می گفت:جناح مخالف را زیر سئوال می برد.که در زمان اداره مملکت قلع وقمع به راه انداخته اند.ولی خودشان که بدترند.در حوزه آموزش وپرورش از مدیر مدارس شروع شده تا مستخدمش........... (173418)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۴:۳۲
باز هم مثل گذشته سكان استان هرمزگان به يك فرد غير بومى و نا اشنا سپرده شد.جناب اقاى روحانى ايا اين پاداش راى بالاى مردم استان به شماست... (173445)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۶:۲۶
کی نوبت خراسان رضوی میشه؟ (173498)