به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۲۲۱۰۰
دو خبر متناقض در يك روز!

آخرین شمار مبتلایان به تنگی‌نفس خوزستان

گروه جامعه: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز آخرین وضعیت و شمار مراجعه‌کنندگان به علت عارضه‌ی تنگی نفس در 24 گذشته به مراکز درمانی استان را اعلام کرد.
آخرین شمار مبتلایان به تنگی‌نفس خوزستان
به گزارش ایسنا دکتر «ساسان موگهی» اظهار کرد: پس از بارندگی‌های دو روز اخیر مجدداً شمار فراوانی از مردم به علت تنگی نفس و مشکلات تنفسی به بیمارستان‌ها و اورژانس‌های اهواز و دیگر شهرهای استان مراجعه داشته‌اند. وی افزود: در 24 ساعت گذشته در مجموع 942 نفر در اهواز و برخی شهرهای استان به مراکز درمانی مراجعه داشته‌اند، از این تعداد، 734 نفر ساکن اهواز بوده‌اند که 52 نفر بستری و 682 نفر هم به‌صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: آمار مراجعان در دیگر شهرهای استان 208 نفر بوده است که شمار 17 نفر بستری و 191 نفر هم به‌صورت سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند. وی خاطرنشان کرد: همه‌ی بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و اورژانس‌های استان با همه‌ی نیروها و امکانات، آمادگی کافی برای رسیدگی به وضعیت مراجعه‌کنندگان ناشی از تنگی نفس را دارند.

اين در حاليست كه خبرگزاري فارس امروز به نقل از رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان نوشت: آماری از مراجعه بیماران تنفسی پس از بارندگی‌های اخیر در استان خوزستان ارائه نمی‌دهیم!
سید اسدالله موسوی اظهار کرد: در جلسه‌ای که امروز در استانداری برگزار شد به تصویب رسید که هیچ‌گونه آمار بیماران از مراجعه‌کنندگان به مراکز فوریت‌های پزشکی خوزستان ارائه نشود. وی درباره آمار مراجعه‌کنندگان بیماری‌های تنفسی پس از بارندگی‌های اخیر در استان خوزستان مراکز فوریت‌های پزشکی گفت: دیگر آماری به خبرگزاری‌ها ارائه نخواهد شد. رئیس فوریت‌های پزشکی خوزستان علت این کار را مصوبه جلسه امروز در استانداری خوزستان بیان کرد.

حال با اعلان آمار جديد، معلوم نيست خبر فارس كذب بوده يا رييس فوريت‌هاي پزشكي اظهارنظر غير مسئولانه‌اي نموده است.

نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۰:۲۶
خانم ابتکار لطفآ بجای یوزپلنگ بازی بفکر هموطنان خود در خوزستان باشید،این مردم هم حق نفس کشیدن دارند، اگر هم نمیتوانید کاری بکنید لااقل به مردم دلداری یا وعده سرخرمن که میتوانید بدهید.
راستی خانم ابتکار بریم سر اصل مطلب: هوا را از من بگیر کارون را نه... (173648)