به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۶:۵۶
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۲۴۵۸

ثبت​نام متقاضیان طرح ترافیک از امروز

گروه جامعه:​ معاون آموزش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از باز شدن سایت شهرداری تهران برای نام نویسی آرم طرح ترافیک خبر داد.
ثبت​نام متقاضیان طرح ترافیک از امروز
ˈشهرام جباری زادگان افزود: از دقایق اولیه امروز سایت شهرداری تهران باز شده و متقاضیان می توانند برای دریافت طرح ترافیک ثبت نام کنند. وی اظهارکرد: از امروز تا 23 آذرماه سایت شهرداری فعال است و شهروندان باید هرچه سریعتر برای نام نویسی خود اقدام کنند. وی افزود: متقاضیان باید به سایت شهرداری تهران www.tehran.irمراجعه کرده و به بخش مربوطه نام نویسی آرم طرح ترافیک سالانه ورود کنند و نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام کنند. جباری زادگان گفت: نام نویسی آرم های ترافیک همچون هرساله به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد. وی به نام نویسی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: ثبت نام خبرنگاران نیز الکترونیکی انجام می شود و همه خبرنگاران فعالی که در رسانه ها به شغل خبرنگاری اشتغال داشته باشند؛ می توانند بر اساس سهمیه تعیین شده، آرم طرح ترافیک دریافت کنند.

جباری زادگان درباره نرخ جدید آرم های طرح ترافیک سال 93 نیز گفت: هنوز نرخ آرم طرح ترافیک 93 اعلام نشده است اما پیشنهاد شهرداری بطور میانگین افزایشی 10 درصدی است که در صورت تایید و نظر شورای اسلامی شهر تهران متعاقبا اعلام می شود. جباری زادگان نرخ آرم طرح ترافیک ویژه جانبازان 70 درصد را رایگان اعلام کرد. وی گفت: به گروه های اقشار خاص از قبیل بیماران خاص، ایثارگران، معلولان و ..تسهیلاتی در نرخ آرم های طرح ترافیک اعمال خواهد شد.
مرجع : ايرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۲۰:۱۷
با پرداخت پول ؛ مشکل آلودگی هوا حل می شود!!! (176638)