به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۷:۵۵
کد مطلب : ۲۲۶۰۵
نامه وارده

مسئولان فیلم‌«زمانی‌برای‌عاشقی» را ببينند

گروه مقالات: امروز 29 آبان سال 1392 یک روز بارانی زیبا که خداوند نقاشی کرده است. امروز ساعت 11 شب داشتم فیلم «زمانی برای عاشقی» را تماشا می‌کردم. و در هین فیلم به ارتباطی که فیلم و کارگردان و یا نویسنده فیلمنامه قصد دارد به تماشاچی  برساند فکر کردم. و این نکات به ذهن من خطور کرد دوست دارم، شما هم آن را بخوانید و نظر خودتان را یا برام بفرستید و یا برام دعا کنید. این دلنوشته را خطاب به سیاستمداران کشور و دولتمردان عزیز و هرکسی که با مردم سرو کار دارند مي‌نویسم.

دوستان عزیز (دولتمردان و سیاستمردان و..)
اگه این روزها وقت کردید بشینید کمی و یا حداقل قسمتی از فیلم «زمانی برای عاشقی» را نگاه کنید. نه از اون نگاه همیشگی که می‌کنید. از اون نگاهی که وقتی زمانی به فیلم تماشا کردید به فکر فرو برید و اون را تحلیل کنید برای خودتان. برای چی این حرف را زدم. برای اینکه شما که هر جا مي‌رسید و می‌نشینید دم از انقلاب و اسلام می‌زنید. گاهی فکر کردید چقدر از کارهای که کردید درست است؟ شما که در مجلس و یا هر تریبونی مدام مي‌گويید که ما به فکر مردم هستیم ولی کار خودتان را می‌کنید تا حالا فکر کردید!

دوستان قصد بی احترامی به هیچ کس یا مقامی را ندارم چون این اجازه را خدا به هیچ یک از بنده‌هايش نداده است که حالا من بخواهم بی احترامی کنم. لطفا این فیلم را ببنید کمی فکر کنید. دوست دارم شما هم مثل حاج مرتضی برگردید به 30 سال قبل و کارهای اشتباه خود را اصلاح کنید و رضایت مردم را به دست بیارید. نه فکر نکنید که من می‌گم انقلاب اشتباه بوده نه اصلا این طور فکر نکنید. من می‌گم شهداي ما، رفتن برای وطنشون و شما‌ها موندید. ولی اگر قرار باشه شما در ظاهر رهرو راه اونها باشید فایده‌ای نداره چون این کار شما فریب محسوب مي‌شه. شما را به خداوندی خدا قسمتان می‌دم اندکی فکر مردم باشید نه فکر خودتان!

امروز داشتم داخل اینترنت چرخ می‌زدم مثل همیشه چشمم به خبری که داخل صفحه سایت بود خورد: «وام ضروری برای بازنشستگان کشوری» گفتم باز شروع شد. پول بیت المال زیاد شده می‌خواهند بین خودشان تقسیم کنند. ناراحت شدید؟ چرا مگه دروغ می‌گم...؟
من متولد سال 1359 هستم و از زمانی که چپ و راست خود را از هم شناختم بهترین‌ها برای شما بوده نه مردم. در اصل اینطوری بگم به نام مردم به جیب خودمان! مثالی می‌خوام بزنم. دور نمی‌رم همین چند سال قبل از زمانی که شخصی به نام مردم و از جنس مردم شد رئیس دولت، سهامی را به نام سهام عدالت بین مردم طبق اصل 144 قانون اساسی کشور تقسیم کرد.

در این اصل آمده است که بیت المال باید به طور درست بین مردم تقسیم شود (همسان سازی ثروت در جامعه) دولت محترم بعد از دریافت توافق از دوستان نماینده مردم شروع به توزیع این سهام در سطح کشور کرد. در مرحله اول طبق توافق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشگری اعم از براران و خواهران سپاهی و ارتشی و کارمندان دولت.
در مرحله دوم خانواده محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران و.. در مرحله سوم چون به انتخابات رسیدیم کمی هم از اون سهام‌هاي که شرکت‌هاي اون قادر به سوددهی نیستند هم دادند به مردم قشر ضعیف که حداقل در انتخابات شرکت کنند. حال در دولت اعتدال که خودم هم حامی بزرگش هستم وام ضروری به بازنشستگان کشوری!

جالبه نه؟ شما را به خدا کمی هم شب که مي‌خواهید بخوابید برگردید و به پشت سر خودتان نگاهی بيندازید. ببینید در طول روز چیکار کردید و در آینده چیکار می‌خواهید بکنید. سرتون را نمي‌خوام درد بیارم خدا شاهد و ناظر اعمال ماست به خودتان بیایید ملت را بی شعور فرض نکنید. باز هم از همه دوستان که این دلنوشته را مي‌خوانند معذرت مي‌خواهم و من را حلالم کنید.چون من کسی نیستم که شما را نصیحت کنم.با احترام
محسن اوشلی

۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۸:۴۱
واقعا چی بگم ما که مسئول نیستیم مسئولیتیم نداریم ولی قلبمون تیر کشید (177817)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۹:۰۸
فكر نكنم تلويزيون ايران رو ريسيور مسؤولين نصب باشه ، خرج اضافه گردنشون نندازيد ، چون واقعا ارزشش رو هم نداره. (177830)
ایرانی
Canada
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۹:۱۴
جانا سخن از زبان ما می گویی. (177838)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۰:۲۸
جالببود (177880)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۲:۳۲
به نازم که حرف حق همیشه تلخ بوده! (177967)