به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : ۲۲۷۶۷

عرضه اولین کیف چرمی ضد سرقت در دنیا

گروه علمي و فناوري: یک شرکت طراحی لباس و مد با بهره گیری از فناوری روز دنیا اقدام به عرضه نخستین کیف پول چرمی دنیا کرده که مجهز به فناوری ردگیری جی پی اس و فناوری تشخیص فرکانس رادیو است.
عرضه اولین کیف چرمی ضد سرقت در دنیا
شرکت طراحی رویس اولین کیف پول چرمی مجهز به جی پی اس را از چند روز آینده وارد بازارهای فروش بریتانیا، کانادا و آمریکا خواهد کرد. اولین کیف پول مجهز به جی پی لس در دنیا " کیف پول آزادی رویس " نام دارد که برنامه فناوری ردیابی آن همراه یک اپلیکیشن روی تلفنهای هوشمند برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید ارائه شده و با فناوری امنیتی تشخیص فرکانس ماهواره ای و یک چرم مرغوب عرضه شده است. این کیف پول ضد سرعت با فناوری موبایلی که در "سیلیکون ولی" ساخته شده و طراحی فیزیکی که در نیویورک صورت گرفته به طور بالقوه یک موفقیت در میان فناوریهای پوشیدنی تلقی می شود.

گروه مالی کردیت سوئیس اوایل سال جاری با انتشار یک گزارش پیش بینی کرده بود بازار 3 تا 5 میلیارد فناوریهای پوشیدنی ظرف دو تا سه سال آینده به 30 تا 50 میلارد دلار افزایش می یابد. اندرو رویس بائر مدیر عامل شرکت طراحی رویس اظهار داشت: با وجود میلیونها نفر قربانی کلاهبرداری در سراسر دنیا این کیف پول می تواند نه تنها یک هدیه تجملاتی بلکه یک راه حل تجملاتی نیز در نظر گرفته شود. مهمتر از همه همراه داشتن این کیف پول به نوعی کاهش دهنده استرس است و کاربر آن می داند که هرگز محتویات ارزشمند آن را گم نمی کند.