به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۵۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۲۲۹۵۲

جایزه همراه‌اول برای پرداخت زودهنگام قبض

گروه علمی وفناوری: همراه اول اعلام کرد در راستای تشویق مشترکین به پرداخت به موقع قبوض خود به کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره هر ماه را تا ۱۵ ام ماه بصورت غیرحضوری پرداخت نمایند، یک روز مکالمه رایگان درون شبکه هدیه می‌دهد.
جایزه همراه‌اول برای پرداخت زودهنگام قبض
تاریخ اجرای طرح ۱۰ آذر ماه ۹۲ می‌باشد و کلیه مشترکین دائمی که قبض پایان دوره خود را تا پایان روز ۱۵ام ماه به صورت غیرحضوری پرداخت نمایند مشمول طرح می‌باشند.هدیه مکالمه رایگان به صورت اتوماتیک فعال نمی‌شود، لذا مشترکین مشمول طرح می‌بایست با شماره گیری یک کد، شخصاً هدیه مکالمه را فعال نمایند. براساس اعلام، مشترکین مشمول، از زمان پرداخت قبض تا پایان ۳۰ ام همان ماه امکان فعال‌سازی و استفاده از هدیه مکالمه رایگان را در روز دلخواه خواهند داشت. این طرح بر روی کد دستوری *۱۱۱*۱۱۵# تحت عنوان هدیه شتاب در پرداخت ارائه می‌شود.

مشترکین جهت فعال‌سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان می‌بایست در همان روزی که قصد استفاده از مکالمه رایگان را دارند، کد دستوری *۱۱۱*۱۱۵۱# را جهت فعال سازی شماره گیری نمایند. اهنمای طرح هم بر روی کددستوری *۱۱۱*۱۱۵۹# قابل دسترسی است.

براساس اعلام همراه اول، هنگامی که مشترک قبض پایان دوره خود را پیش از ۱۵ام ماه و به صورت غیرحضوری پرداخت نماید، پیامکی دریافت می‌نمایند که طی آن اعلام می‌شود وی مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان درون شبکه شده است. طی این پیامک مهلت زمانیکه مشترک برای فعال نمودن هدیه خود فرصت دارد به وی اعلام می‌شود.
چنانچه مشترک پس ازتاریخ ۱۵ ام هر ماه اقدام به پرداخت قبض پایان دوره خود نماید مشمول دریافت هدیه یک روز مکالمه رایگان نمی‌شود.مشترکین پس از فعال سازی هدیه یک روز مکالمه رایگان، به مدت ۲۴ ساعت فرصت خواهند داشت که ازهدیه خود استفاده و آن را مصرف نمایند.
مرجع : ایستنا

میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ۰۱:۴۹
جایزش بخوره تو سرش با این کیفیتش (179665)
مانا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ۰۷:۲۷
بازم خالی بندی تعرفه های استفاده از اینترنت را ببینید متوجه می شوید بازم خالی بندی (179671)
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ۰۸:۵۳
قبلا" هم s.m.s رایگان می دادند ولی دروغ بود (179675)
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۹
هر دفعه پیغام میفرسته شما دویست پیامک رایگان دارید در حالی که من تعداد کمی ( خیلی کمتر از 200 تا ) پیامک میزنم ولی در قبض موبایلم هردفعه هزینه پیامک منظور میشه نمیدونم واقعا اینا .......... (179688)
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ۱۰:۱۹
قبضا داره هر ماه چند برابر میشه. الان قبض یک ماهه من از قبض دو ماهه های گذشته دوبرابر بیشتر شده. چه خبره ؟ (179689)
۱۳۹۲/۰۹/۰۸ ۱۱:۳۹
می دانید هدفشان چیست؟
هدف اینست که شما با دریفت یک پیامک که هزینه ماهانه را نشان می دهد، اقدام به پرداخت کنید و کم کم قبض حذف شود
در این حالت متوجه نخواهید شد چه هزینه های اضافی از شما گرفته می شود. مثلا من یک کیلو بیت هم از دیتا استفاده نکرده بودم ولی برام هزینه اینترنت زده شده بود!
.................... (179703)