به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۴
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۲۳۱۱۲

آیا‌ محمدجواد ظریف دوباره کمردرد‌ می‌گیرد؟

گروه سياسي: انتشار یک عکس حاشیه​ای از دیدار وزیر امور خارجه با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، خبرساز شده​است؛ عکسی که یک نکته پنهان دارد.
آیا‌ محمدجواد ظریف دوباره کمردرد‌ می‌گیرد؟
به گزارش مهر، وزیر امور خارجه کشورمان، این روزها چهره اول اخبار سیاسی است. «محمدجواد ظریف» که حالا بعد از «توافق ژنو» نامش بیشتر سرزبان​ها افتاده، به دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رفت و در نشست با آنان شرکت کرد. اما انتشار یک عکس از اقامه نماز جماعت در حاشیه این نشست، خبرساز شده است. عکسی که ظریف را در صف آخر صف نماز جماعت در حالیکه دیگران نماز می​‌خوانند به صورت نشسته و در حالت نماز نخواندن نشان می​دهد. این عکس البته یک نکته پنهان دارد. نکته​ای که مسافر بودن وزیر امور خارجه و چندنفر دیگر و نماز شکسته آن​ها را روایت می​کند. این توضیح را دادیم که شیطنت​های رسانه​ای و سوء تعبیرها از این عکس، دوباره مرد اول سیاست خارجی ایران را به «کمردرد» مبتلا نکند.




۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۰:۳۸
الهی کمر دشمنات بشکنه ظریف جون (180554)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۱:۰۳
تا کی این فرهنگ تفتیش عقاید و قضاوت در مورد مذهبی بودن دیگران در ایران میخواد ادامه پیدا کنه اصلا به کسی ربط نداره که کی نماز میخونه یا نمیخونه ! نمازشو درست میخونه یانه! نماز شب میخونه یا نه! اصلا به شما چه ربطی داره! اون میدونه با خدای خودش (180568)
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۱:۰۵
الهی هرچه زوردتر کمرتون خوب بشه، تا چشم دشمنانتون کور شه (180572)
نفیسه
Turkey
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۱:۱۱
ایشان مسافر بودند و نمازشان شکسته است و به دو رکعت کفایت کرده اند. همین . (180576)
نسترن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۲:۰۷
آقای ظریف ایشالا که هر چه زودتر کمردرد شما خوب شه . دردو بلاتون بخوره تو کمر دشمناتون (180610)
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۲:۱۷
مطمئنی امام جماعت عادل بوده؟ (180621)
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۲:۲۷
بابا این ظریف هم از وقتی از ژنو اومده مدام داره شعاری حرف میزنه (180623)
هیراد
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۲:۳۴
کسانی که ادعای مسلمونیشون گوش آسمون رو کر میکنه، اما انقدر مغزشون کار نمیکنه که این مسئله ساده رو متوجه شن. (180637)
امیدی نیست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۰ ۱۷:۴۰
خدا قوت ظریف گوش به این حرفا بدیهر روز مریضی اگرتو کارت باخداباشد هیچ بنی بشری نمیتواند خللی ایجاد کند ماشالله خبرنگاران ما بجای پرداختن به مسائل اصلی دنبال مطالب جزئی میگردند من با ماشین حساب نتوانستم خبرنگاراقتصادی سایتی را قانع کنم که361میلیون تومان در آمدساعتی ضربدرساعت24ضربدر30 روزضربدر12ماه ضربدر8سال میشود 25000میلیارد سرمایه جوانی 38ساله که از رانندگی بانک مرکزی توانست طی 8سال به این رقم بزرگ برسد نامش محفوظ است نزد خبرنگاران اونیکه اول فامیلیش زن +جان+ی است (180774)