به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۴۶
 
۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۲۳۵۵۳
دختر فریب خورده سکوت را شکست

نقشه‌‌های شوم براي دختران دبیرستانی

گروه حوادث: دختری که فریب یک پسر شیطان صفت را خورده بود پس از چندین روز سکوت را شکست و نقشه شوم این پسر جوان را بازگو کرد.
نقشه‌‌های شوم براي دختران دبیرستانی
28 آبان ماه یک مورد سرقت منزل در خیابان مالک اشتر به کلانتری 180 نواب اعلام شد و ماموران جهت بررسی موضوع به منزل مورد نظر مراجعه کردند. در بررسی های اولیه مشخص شد تمامی طلاجات و زیور آلات خانمی به هویت "سمیه-الف" که در اتاق خواب از آنان نگهداری می‌کرده ربوده شده است. با توجه به عدم وجود هر گونه آثار تخریبی بر روی در خانه و وسائل دیگر، پلیس به اعضای خانواده و اطرافیان مشکوک شد و تحقیقات و بازجویی‌ را از آنان آغاز کردند. پس از چند روز تحقیقات و پرس و جو از اطرافیان نوبت به دختر خانواده که آزیتا نام داشت رسید.

آزیتا که یک دختر دبیرستانی بود با صحبت‌های ضد و نقیض خود ظن ماموران را بیشتر کرد و کار به جایی رسید که این دختر 15 ساله جهت بازجویی به کلانتری انتقال یافت.‌ دخترک که از ترس به خود می‌لرزید با دیدن کلانتری رنگ باخت و پس از چندین روز سکوت شروع کرد به صبحت کردن، " چند ماه گذشته در راه خانه با یک پسر به نام محسن آشنا شدم و پس از هفته‌ها دوستی محسن به من گفت که به شدت به پول احتیاج دارد و موضوع مرگ و زندگی در میان است، من هم که حرفش را باور کرده بودم طلاهای مادرم را زمانی که در آشپزخانه در حال پخت و پز بود برداشتم و بعد از مدرسه به محسن تحویل دادم".

پلیس با شنیدن این صحبت‌ها سریعا با چهره نگاری عکس متهم را که هویت اصلی‌اش ناصر بود از سیستم خارج کرد و بلافاصله ماموران برای دستگیری این متهم راهی شدند. دیری نگذشت که این پسر شیطان که در پرونده خود چندین مورد تجاوز به عنف و اخاذی را داشت به کلانتری انتقال داده شد و پس از رویایویی با دختر دبیرستانی لب به سخن گشود و به نقشه‌های شوم خود برعلیه ده‌ها دختر دبیرستانی پایتخت معترف گردید.

گفتنی است پس از اینکه پرونده به دادسرا ارسال شد مقام قضایی با توجه به احتمال تعداد زیاد قربانیان نقشه‌های شوم این پسر جوان از مردم در خواست کرد که چنانچه این چنین موضوعی برایشان اتفاق افتاده است برای شناسایی متهم و طرح شکایت به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان حر، ابتدای خیابان 12 فروردین مراجعه کنند. لازم به ذکر است در صورت صلاح دید مقام قضایی عکس بدون پوشش این متهم در روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۵:۵۴
هم دختر و هم پسر مقصر هستن!

نمیشه گفت فقط اون پسره هست که مشکل داشته (182296)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۰۹
"دیری نگذشت که این پسر شیطان که در پرونده خود چندین مورد تجاوز به عنف و اخاذی را داشت به کلانتری انتقال داده شد". چطور قبلا چندین بار تجاوز به عنف کرده و اعدام نشده؟ مملکته داریم... (182303)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۴۳
آخه چه کنیم
خودت میدونی درد اینطور افراد کار نیست
اینها نه دیگه میتونن به پول کم راضی باشن نه از این کارها دست بکشن
اعدام کنیم خود جنابعالی ژست حقوق بشریت گل میکنه
چه کنیم؟؟؟؟
راه حل بده نه اینکه مشکل رو بازم بگی (182397)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۲:۴۰
من طرفدار مجازات اعدام هستم. راه حل، اعدام است. (182559)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۱۱
سر گرگ هم اول باید برید، نه چون گوسفندان مردم درید
چرا بار اول که تجاوز به عنف کرده، اعدام نشده؟ عجب عدالتی... (182305)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۴۴
آخه امثال شماها میایند ژست حقوق بشری میگیرن (182398)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۰:۳۱
حرف بی منطق نگین لطفا. جواب سوال رو بلد نیستین، از جاده منطق خارج نشین. (182471)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۴۱
چرا از نجربه این دختر ها برای ردیابی این گونه افراد استفاده نمی شه بالاخره این دزدها همشون یک متد های مشخصی دارند باید یک راهی برای دستگیری شون طراحی شه که هر دزد ده ها و گاهی صد ها نفر رو بیچاره نکنه و زود شناسایی بشن (182329)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۶:۴۳
اقا چرا همیشه این مدل سواستفاده ها بیش از ده ها دختر رو الوده می کنند چرا کاری نمی کنند که این مدل دزدی ها و تجاوز ها زود شناسایی بشه مثلا یک تلفن که بدون اینکه طرف بی ابرو بشه بتونه تماس بگیره با پلیس (182333)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۷:۳۱
"این پسر شیطان که در پرونده خود چندین مورد تجاوز به عنف و اخاذی را داشت" مگر حکم تجاوز به عنف اعدام نیست? (182352)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۷:۴۳
خیلی ها که اسیر همچین رابطه هایی میشن حقشون هست واقعا

اگر پسره شیطان صفت بوده دختره هم علیه السلام نبوده

شیطان نبوده شیطونکی بوده واسه خودش (182359)
صرفا جهت اطلاع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۱:۳۹
احتمالا دختر ها منفی دادن :))))

خوب راست میگه شخصی که این همه جرم داشته مطمئنا قیافه درست و حسابی نداشته و خیلی راحت بعد از یه مصاحبت کوچیک میشه فهمید طرف چیکاره است

هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه (182520)
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۷:۴۹
کارهای مهمتری مثل مبارزه با بیرون بودن مو خانمها هست که وقت مقامات را گرفته (182360)
روح اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۱۸:۲۵
تعجب من از سیستم قضایی هست که چطور فردی که چندین مورد تجاوز به عنف در پرونده داره، همینطور آزادانه برای خودش توی شهر و بین نوامیس مردم داره با خیال راحت زندگی می کنه ؟؟! (182379)