به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : ۲۳۵۹۴

جلودارزاده: باچه‌رویی‌می‌خواهند‌مناظره کنند؟

گروه سياسي: نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در واکنش به درخواست محمود احمدی‌نژاد برای مناظره با رییس‌جمهور گفت: نمی‌دانم برخی با چه رویی می خواهند با دولت جدید مناظره کنند.
به گزارش ایرنا، سهیلا جلودارزاده در حاشیه نشست «دانشجویان و آینده سیاسی» که در خانه اندیشمندان علوم سیاسی سالن فرهنگی ورشو برگزار شد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: وضعیت معیشتی مردم، تورم، کاهش اعتبار بین المللی و مسائلی از این دست دیگر جایی برای مناظره نگذاشته است.

توصیه ابطحی درباره پیشنهاد احمدی‌نژاد

از سوي ديگر، محمدعلی ابطحی معاون پارلمانی و رئیس دفتر سیدمحمد خاتمی در صفحه فیس‌بوک خود با اشاره به پیشنهاد احمدی‌نژاد برای مناظره با دکتر روحانی، توصیه کرد که یک کارشناس اقتصادی دولت برای مناظره با احمدی‌نژاد معین شود. ابطحی نوشت: «خیلی دست بالا بگیریم، آقای احمدی‌نژاد از نظر حقوقی الان یک کارشناس هستند. چه اشکال دارد آقای روحانی یک کارشناس اقتصادی دولت را مامور کند که با آقای احمدی‌نژاد گفت‌وگو کند و پاسخ ایشان را بدهد؟ البته چون موضوع ملی نیست، خوب است یک خبرگزاری متولی این کار شود. آن همه فحاشی و تهمت یک‌سویه ۸ ساله به آقای خاتمی و دولت‌های ایشان، چه رواجی داد بی‌اخلاقی‌های موجود را ...»

یاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۳ ۲۳:۴۹
اصلا از پیشنهاد اقای ابطحی خوشم نیامد تو را به خدا بذارید ارامش داشته باشیم بابا مدفون کنید حتی اسمش را هنوز باید شاهد اسمش عکسش پیامش مناظرش .... (182584)
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۰۰:۰۶
محاکمه به جای مناظره کار سرهنگ هاست یا حقوق دانان؟ (182588)
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۰۰:۲۴
ماشالله زبان خانم جلودارزاده هم باز شده
كى بود كى بود ما نبوديم.!!!!!
٨ سال از احمدى نژاد حمايت كرديد شما هم شريك جرم هستيد (182591)
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۰۰:۴۵
بهار عزیز چه خوبه که برگشتی همین (182594)
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۰۲:۰۳
با همان رویی که شما مملکتو به اشوب کشیدید.فتنه گر.سانسورچی بچاپ (182603)
mala
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۴ ۰۲:۴۰
اقای احمدی نزاد اکه راست میگه یه سر بره دادگاه نمیخواد مناظره کند و تکلیف اون پولهای گمشده را مشخص کند دیگه زمان بگم بگم گذشت (182606)