کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرگ نوجوان 12 ساله بر اثر بارندگی شدید

ايرنا , 15 آذر 1392 ساعت 18:53

گروه جامعه: رییس جمعیت هلال احمر گچساران گفت: بارندگی شدید روز جمعه در این شهرستان موجب غرق یک جوان 12 ساله در رودخانه فصلی روستای اسلام آباد شهرستان شده است.


احمد فتحی گفت: این جوان به نام مهدی افرایی قصد عبور از عرض رودخانه فصلی روستای اسلام آباد را داشت که غرق شد. وی بیان کرد: گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گچساران در حال جستجو برای یافتن جسد این جوان هستند. روستای اسلام آباد از توابع دهستان لیشتر است. بارش شدید برف و باران از صبح امروز جمعه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و در برخی مناطق همچنان ادامه دارد.  بارش در مناطق گرمسیری استان به صورت باران و در مناطق سردسیری و ارتفاعات به صورت برف است.
 

جستجو برای یافتن جسد نوجوان غرق شده ادامه دارد
 فرماندار شهرستان گچساران که در محل حادثه قرار دارد در این خصوص گفت: این نوجوان 12 ساله در حین عبور از عرض  یک رودخانه فصلی غرق شد و جان خود را از دست داد.
 محمد شفیعی افزود: هم اکنون جستجوی امدادگران برای یافتن جسد این نوجوان در حال انجام است.  وی همچنین گفت: امروز طی دو ساعت 25 میلیمتر باران در شهر گچساران باریده است. شفیعی اظهار داشت: هم اکنون برخی معابر شهری و روستایی در این شهرستان دچار آب گرفتگی شده اند.


کد مطلب: 23723

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/23723/مرگ-نوجوان-12-ساله-اثر-بارندگی-شدید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir