به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۵ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۲۳۷۴۲

دزدیده شدن همسر و خودرو با هم!

گروه حوادث: مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز جمعه 15 آذر 1392.
دزدیده شدن همسر و خودرو با هم!
دزدیده شدن همسروخودرو با هم !
رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری سارقی خبر داد که پژو 206 را به همراه همسر مالباخته ربوده بود. سرگرد قاسم‌آبادی گفت: در ساعت 15، دهم آذرماه امسال فردی به نام غلامعلی با مراجعه به کلانتری اعلام کرد که در ساعت 6 روزگذشته با پژو 206 به همراه همسرش به سمت شمال حرکت کرده اما در پل کلارک کرج برای صرف چای از ماشین پیاده شده تا اینکه یک سارق مسلح با کلت‌کمری سوار ماشین شده و خودرو را به همراه همسرم ربود.وی با بیان اینکه مالباخته در اظهارات خود عنوان کرد که پس از مدتی سارق خودرو، همسرم را در محدوده احمدآباد مستوفی از خودرو پیاده کرده بود، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده‌ای در کلانتری اسلامشهر تشکیل شد، اما مالباخته در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که سارق ظهر امروز با وی تماس گرفته و عنوان داشته در ازای تحویل خودرو، مبلغ دو میلیون تومان وجه‌نقد می‌خواهد که بلافاصله هماهنگی‌های قضایی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. قاسم‌آبادی با بیان اینکه ماموران به همراه شاکی برای رفتن به سر قرار با سارق به پمپ‌بنزین شهرک استقلال رفتند، گفت: در ساعت 16 پس از مشاهده سارق خودرو که سوار بر خودروی مسروقه بود، ماموران نسبت به دستگیری این فرد اقدام کردند که سارق اقدام به کشیدن سلاح‌کمری به سمت مالباخته کرده و در کشاکش درون خودرو، ماشین منحرف و به زیر اتوبوس پارک شده می‌رود. وی با بیان اینکه پس از این تصادف، سارق مسلح از خودروی مسروقه پیاده شده و با پای پیاده اقدام به فرار می‌کند، گفت: ماموران این یگان ضمن رعایت بکارگیری سلاح، اقدام به شلیک دو تیر کرده که متهم از ناحیه ران هر دو پا مجروح و دستگیر می‌شود.رییس کلانتری 150 تهرانسر با بیان اینکه پس از دستگیری متهم، مشخص شد که نام این فرد قادر است، گفت: از وی یک قبضه اسلحه‌کمری بدون خشاب به همراه یک فشنگ و مقادیری شیشه کشف و ضبط شد که این فرد تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل و خودروی مسروقه نیز به پارکینگ منتقل شد. قاسم‌آبادی با بیان اینکه در این مورد پرونده‌ای تشکیل شده است، گفت: همسر شاکی نیز، با حضور در محل، سارق را مورد شناسایی قرار داده و پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.

آتش‌سوزی وسیع در کارخانه تولید تن ماهی
معاون عملیات آتش‌نشانی بوشهر از آتش‌سوزی در یک شرکت تولید تن ماهی در بوشهر خبر داد و  گفت‌: با تلاش نیروهای آتش‌نشانی، آتش پس از دو ساعت خاموش شد.
داریوش وحدتی افزود: صبح امروز جمعه آتش‌سوزی در شرکت میلاتن کارخانه بسته‌بندی کنسرو و تولید تن ماهی و محصولات دریایی در ورودی بوشهر اتفاق افتاد. پس از اطلاع از وقوع این آتش‌سوزی زمانی که به محل حادثه رسیدیم با حجم وسیعی از آتش روبرو بودیم و نیروهای آتش‌نشانی از ایستگاه دو و سه و مرکز را به محل آتش‌سوزی اعزام کردیم.
خوشبختانه این آتش‌سوزی خسارت جانی نداشت اما خسارت مالی زیادی به این کارخانه وارد شده است. ‌از زمان حریق تا زمانی که به آتش‌نشانی اطلاع داده شد، مدت زمان زیادی گذشته بود اما ما پس از دو ساعت موفق شدیم آتش را مهار کنیم. وحدتی در مورد دلایل آتش‌سوزی گفت: تا زمانی که کارشناسی دقیق در این موضوع انجام نشود، معلوم نیست دلایل آتش‌سوزی چه بوده است. وحدتی با اشاره به حضور 30 نفر از نیروهای آتش نشانی، در این عملیات گفت:‌یک خودرو از اداره کل بنادر و دریانوردی به نیروهای امدادی ما پیوستند که جا دارد از توجه و همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر هم تشکر و قدردانی کنیم.

حاملان یک تن مواد مخدر در راور دستگیر شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) یک تن و 80 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در راور کشف و ضبط شد.
 سیدمهدی قویدل با اعلام این خبر افزود: با کشف این مقدار مواد، تیم حمل و نگهداری این مواد نیز شناسایی و دستگیر شدند. این افراد مواد مخدر را از ارتفاعات شرقی راور که منتهی به دشت لوت است از قاچاقچیان تحویل گرفته و در راور با جاسازی به سایر نقاط مرکزی کشور قاچاق می‌کردند. وی تعداد افراد دستگیر شده این عملیات را دو نفر عنوان و افزود: دو خودرو نیز که یکی حامل مواد و یکی نیز اسکورت بوده نیز توقیف شده و از منزل افراد دستگیر شده نیز مقدار زیادی مواد مخدر و موتور سیکلت کشف شد که جمع کل مواد کشف شده از خودرو و منزل متهمین یک تن و 80 کیلوگرم است.

امدادرسانی به 5000 در راه مانده در برف/نجات 2 زن باردار
محمود مظفر، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 5000 تن در راه مانده در سه روز اخیر خبر داد و در تشریح جزئیات عملیات برف و کولاک در سطح کشور گفت: از دوازدهم تا پانزدهم آذرماه امسال، امدادگران به 5000 تن گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده‌اند. وی با بیان اینکه برف و کولاک در سه روز 10 استان کشور را فرا گرفت، گفت: استان‌های البرز، مازندران، خراسان‌رضوی، سمنان، آذربایجان‌غربی، تهران، قزوین، زنجان، کردستان و همدان تحت تاثیر برف قرار گرفتند. مظفر با بیان اینکه نسبت به اسکان اضطراری 1895 تن اقدام شد، گفت: امدادگران، به دو زن باردار در استان قزوین و زنجان را که در راه مانده بودند، امدادرسانی کردند و آنها را از مرگ حتمی نجات دادند.

نجات 2 نفر از شهروندان تبریزی گرفتار شده در برف و کولاک
دو نفر از شهروندان تبریزی گرفتار شده برف و کولاک در کوه عون‌بن‌علی نجات یافتند. سیدعلی سیدی، مسئول تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی  گفت: در پی تماس دفتر تله کابین تبریز با پایگاه امداد و نجات کوهستانی جمعیت هلال احمر استان مستقر در ارتفاعات عون‌بن‌علی تبریز مبنی بر گرفتاری دو نفر از همشهریان در برف و کولاک بلافاصله هفت نفر از نجاتگران مستقر در پایگاه کوهستانی عون‌بن‌علی به محل مراجعه و ضمن رهاسازی، مصدومان را با طناب به پایین کوه هدایت کردند. با توجه به بارش شدید برف در ارتفاعات عون‌بن‌علی دو نفر آقا و خانم میانسال در کولاک غیرمنتظره گرفتار شده و به علت پرت شدن از مسیر دچار حادثه شده و از طریق تکان دادن دست، توجه مسافران تله کابین را به خود جلب کرده و درخواست کمک می‌کنند که با اطلاع مسافران تله کابین، دفتر تله‌کابین مراتب را به مرکز فرماندهی عملیات‌های امدادی استان و پایگاه کوهستان اطلاع داده که با حضور به موقع نجاتگران بعد از 2 ساعت نامبردگان نجات می‌یابند.


نجات 109 خودروی گرفتار در جاده های برفی آذربایجان غربی
امدادگران جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در 24 ساعت گذشته 109 خودروی گرفتار در جاده های برفی را نجات دادند. دکتر زینالپور، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این خودروها 106 خانوار به تعداد 295 نفر آسیب دیده بودند که با تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر از برف نجات یافتند. از این تعداد برای 7 نفر زمینه اسکان مناسب فراهم شد.