به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۸ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : ۲۴۰۹۳
مرگ​هايي که با پورشه می‌آیند؛

کدام​هنرمندان​مشهور با پورشه کشته شدند؟

گروه فرهنگ وهنر: مردم انگلیس آدم‌هایی خرافاتی هستند. برای همین وقتی آرون رمزی هافبک ولزی آرسنال مقابل کاردیف‌سیتی دو تا گل زد همه منتظر بودند تا یک جای دنیا آدم معروفی بمیرد! برای اینکه به عقیده آنها هر وقت رمزی موفق به گلزنی می‌شد، در همان روز یا یکی، دو روز بعد از گلزنی‌اش یکی از چهره‌های سرشناس جهان می‌میرد. این را انگلیسی‌ها به چشم دیده‌اند. آنها می‌گویند اسامه‌بن‌لادن، معمر قذافی، استیو جابز، ویتنی‌هوستن و... درست زمانی مردند که رمزی گل زد. انگلیسی‌ها آدم‌های خرافاتی‌ای هستند اما از قضا این‌بار هم حرفشان درست درآمده. رمزی گل زد و این بار پل‌واکر هنرپیشه محبوب آمریکایی با سر رفت توی درخت و خودش و ماشین‌اش نابود شدند. یک تراژدی بزرگ دیگر توی دنیای آدمم معروف‌ها. البته مرگ واکر را نمی‌شویم هیچ جوری به گل رمزی نسبت داد. برای اینکه هالیوود هرازگاهی از این تصادف و بلکه بدترش را هم دیده حتی بدون اینکه رمزی یک پاس گل هم داده باشد!
کدام​هنرمندان​مشهور با پورشه کشته شدند؟
نیک هوگان، مجری و هنرپیشه معروف 2007
پدرش هالک هوگان یکی از معروف‌ترین کشتی‌گیرهای دنیاست و خودش بازیگر و مجری تلویزیونی آمریکا نیک‌هوگان اما در سرتاسر آمریکا به اینها معروف نیست. مردم او را به تصادف جنجالی سال 2007 که آقای بازیگر را مدتی به زندان فرستاد! پسر آقای کشتی‌گیر یک روز با دوست‌های محل سر ماشین بابا‌ها کل کل راه می‌اندازد و برای کم کردن روی پسر همسایه‌ یک مسابقه برگزار می‌کند. تویوتا دست نیک بود و دوج واپیر زیر پای پسر همسایه ولی به جای خط پایان نیک توی درخت کنار خیابان پیدا شد. البته خودش جان سالم به در می‌برد اما همراه 22 ساله او که کنار دستش نشسته بود. قطع نخاع شد. نیک هم چند ماهی رفت زندان و بعد دوباره برگشت سر همان کارهای سابقش هرچند که بعد از آن کلی مشکلات روحی و روانی پیدا کرده! او به خبرنگارها گفته بود به جای اینکه از کارش پیشیمان باشد و نگران جوانی که روی تخت بیمارستان افتاد،همه‌اش توی فکر تویوتای دوست داشتنی پدرش بود.

جیمزدین هنرپیشه معروف 1955
کمتر توی دنیای سینما اتفاق می افتد که یک بازیگر فقط با شش فیلم، به یک اسطوره تبدیل شود اما این اتفاق برای جیمز‌دین افتاد. او در مدت کمتر از پنج سال یک ستاره بود. او یک جور دیگری هم توی هالیوود رکورددار است. آقای بازیگر که با فیلم شرق بهشت ستاره شد و با غول یک ستاره جهانی. اولین بازیگر سینماست که بعد از مرگش نامزد جایزه اسکار شد. دین آن‌قدر زود به شهرت رسید که وقتی تصویر ماشین پورشه تکه و پاره‌اش روز 30 سپتامبر 1955 از شبکه تلویزیونی پخش شد. کسی باور نمی‌کرد که ترمز ماشین او دستکاری شده و آنهایی که تحمل شهرت او را نداشتند با دست بردن توی سیستم ترمز ماشینش کلک او را ساخته‌اند! یک هفته قبل از تصادف الکس گینس بازیگر معروف و یکی از دوستان نزدیک دین درباره پورشه‌سواری آقای بازیگر به او هشدار داده بود: «وقتی این ماشین را سوار می شوی، مطمئن باشد که یک هفته دیگر جنازه‌ات را پیدا می‌کنند! همین جمله‌های گینس برای مردم دلیلی بود برای کشتن دین اما پلیس بعد از مدت‌ها تحقیق اعلام کرد که دین 24 ساله فقط به دلیل عدم آشنایی با سیستم ماشین تازه‌اش یکراست توی تیر چراغ برق رفت و مرگش تقصیر هیچ‌کسی نیست. ماشین او که این روزها به پورشه مرگ معروف شده آن‌قدر برای طرفدارانش عزیز بود که قطعه‌های درب و داغان آن خیلی زود به میلیون‌ها دلار به فروش رفت تا مدت‌ها عشق سرعت‌های آمریکایی و عاشقان پورشه اسپایدر تکه‌ای از ماشین را روی داشبورد می‌گذاشتند!

رایان دان، هنرپیشه و بدلکار 2011
ستاره هالیوود که با مجموعه تلویزیونی کله خر به شهرت زیادی رسید، فقط 34 سال عمر کرد. رایان ساعت دو صبح توی شهر گاشن پنسیلوانیا داشت با سرعت 210 کیلومتر در ساعت به خانه می رفت که یک دفعه پورشه سیاه‌اش با سر توی درخت کنار جاده رفت و قبل از اینکه رایان و دوستش فرصتی برای خارج شدن داشته باشند. آتش گرفت. جسد رایان به قدری بد سوخته بود که فقط با استفاده از خالکوبی‌های روی بدنش توانستند او را بشناسند. البته آقای بدلکار از این جور تصادف‌ها کم نداشت؛ یک بار در سال 2005 تصادف خطرناکی داشت که منجر به مجروح شدنش از ناحیه پا شد. پلیس پنسیلوانیا دیگر عادت کرده بود که هر بار پورشه سیاه رنگی را با سرعتی بالاتر از 200 کیلومتر در ساعت ببینند. می‌گویند رایان قبل از تصادف اصلاً حال و روز نرمالی نداشته و همین حال خراب باعث شده او چنان به درخت سرخیابان بکوبد که حتی رئیس پلیس پنسیلوانیا هم به حرف بیاید و اعتراف کند که توی همه دوران خدمتش توی هیچ حادثه‌ای ندیده که ماشینی این‌طور درب و داغان شود!

روان‌اتکینسون هنرپیشه معروف هالیوود 2013
روان اتکینسون بازیگر معروف نقش مستر بین از آن پوست کلفت‌های روزگار است. آقای کمدین تا حالا دوباره با ماشین‌های مدل بالایش تا پای مرگ رفته و برگشته بار اول سال 1999 که با یک خودروی راور کوبید توی تیر چراغ برق و از قضا هیچ آسیبی ندید و بار دوم که با ماشین 4 میلیون دلاری‌اش رفت وسط باقالی‌ها؛ گویا مستر بین بی هوش و حواس داشته توی کمبریج شایر با مک لارن گران‌قیمتش دوری می‌زده که یک دفعه کنترل فرمان از دستش خارج می‌شود. شاهدان صحنه می‌گویند ماشین آقای بازیگر چندین بار توی هوا معلق زد و بعد به درخت کنار خیابان و تابلوی راهنمایی برخورد کرد و آتش گرفت. البته آقای بازیگر شانس آورده که بی‌هوش نشده و قبل از آتش گرفتن خودرو از آن پیاده شده.
می‌گویند اتکینسون بدون اینکه ذره‌ای نگران سوختن ماشین‌اش باشد کنار خیابان نشسته بود و برای مردم دست تکان می‌داد تا آمبولانس برسد لابد برای اینکه توی پارکینگ خانه اتکینسون ماشین‌های زیادی وجود دارد. اما قول داده هیچ وقت سراغ پورشه نرود. برای اینکه می‌داند حتماً با یک پورشه می‌میرد!

کریس کلی - همسر شاهزاده موناکوو هنرپیشه معروف 1982
توی سال‌های اوج تلویزیون در دهه 50 میلادی وارد دنیای بازیگری شد و خیلی زود توانست به او برسد. داستان زندگی گریس کلی که در سن 20 سالگی به بازیگری معروف تبدیل شد. آن قدر عجیب و غریب است که به آن قصه پری‌ها می‌گویند بازیگر معروف هالیوود از وقتی توی چشم‌ها افتاد که یک دل نه صد دل عاشق شاهزاده رینر پرنس موناکو شد و فکر کرد او می‌تواند مرده‌ایده‌الش باشد آن‌قدر که بعد از ازدواج با او هالیوود را بی‌خیال شد و به قصر 235 اتاقه‌ای در سواحل دریای مدیترانه رفت. گریس اما خیلی زود از زندگی اشراقی خسته شد. 6 سال بعد ا و آلبرت وارث تاج و تخت همسرش را به او تحویل داد و به همراه تنها دخترش دوباره به هالیوود برگشت. اما هیچ‌وقت به سینما برنگشت و دوباره با شاهزاده بداخلاق سر کرد. می‌گویند شاهزاده موناکو بعد از به دنیا آمدن فرزند اول دیگر به فکر زن هنرمندش نبود برای همین هم گریس کلی دچار افسردگی شدیدی می‌شود، آن‌قدر که حتی تا سال‌ها بعد هم مجبور بوده قرص‌های آرامش‌بخش استفاده کند. گویا همین قرص‌ها هم دست آخر کار دست خانم بازیگر می‌دهد روز با 13 سپتامبر سال 1982 وقتی که داشت به همراه دخترش از موناکو با ماشین راور گران قیمتش به مرز فرانسه می‌رسید، تراژدی بزرگ هالیوود رقم خورد سقوط به دره و مرگ گریس کلی 52 ساله!

لیندسی لوهان هنرپیشه معروف 2011
هنرپیشه معروف سینمای هالیوود هم نزدیک بوده به سرنوشت پرنس دایانا گرفتار شود. لیندسی لوهان هم وقتی که داشت از دست خبرنگاران سمج فرار می‌کرد. یک تصادف مهلک کرد و راهی بیمارستان شد. خانم بازیگر از مراکز خرید بورلی هیلز کالیفرنیا، سوار بنز مشکی رنگش می‌شود و با سرعتی عجیبی توی بلور مشهور سان‌ست جولان می‌داد که از پشت بدجوری به یک موستاتگ نقره‌ای که بی‌حرکت ایستاده بود برخورد می‌کند. راننده موستانگ می‌گوید که لیندسی خودش از ماشین پیاد نشد و فقط مردی که در ماشین لیندسی نشسته بود از او معذرت خواهی کرده و به او یک شماره تلفن داد.
توی یک ماه لیندسی دو بار تا پای مرگ رفت و برگشت. یک ماه قبل از این تصاف عجیب هم او با ماشین پورشه سیاهش داشت. توی بزرگراه پسیفیک جولان می‌داد که یک دفعه به تابلوی راهنمایی خورد و کارش به بیمارستان کشید. خودش که می‌گوید به خاطر نقص فنی ماشین‌هایش این همه تصادف می‌کند ولی بقیه فکر می‌کنند شاید این وسط الکل هم بی‌تقصیر نباشد. البته خانم بازیگر با سررشته‌ای که از ماشین‌ها دارد. حتماً بهتر می‌داند او توی پارکینگ خانه‌اش یک مجموعه دارد.
مرجع : خبرآنلاين