به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۲۴۳۶۷
شايد هم جام حذفي را هم برگزار نکنيم

تاج: شايد ليگ‌برتر را تااسفند به‌پايان برسانيم

گروه ورزشي: رئيس سازمان ليگ گفت: مي‌توانيم با يک برنامه فشرده‌تر ليگ برتر را تا آخر اسفند به پايان برسانيم تا بازيکنان بيشتر در اختيار تيم ملي باشند.
تاج: شايد ليگ‌برتر را تااسفند به‌پايان برسانيم
مهدي تاج در مورد درخواست کي‌روش براي در اختيار داشتن بازيکنان ملي‌پوش باشگاه‌ها اظهار داشت: ما به فدراسيون فوتبال نامه‌اي نوشتيم و اعلام کرديم مي‌توانيم ليگ را با يک برنامه فشرده‌تر تا آخر اسفند به پايان برسانيم تا بازيکنان ملي‌پوش در سه ماه فروردين، ارديبهشت و خرداد به طور کامل در اختيار کادر فني تيم ملي باشند.

وي ادامه داد: پيشنهاد ديگر ما به فدراسيون اين بود که مي‌توانيم 20 فروردين ليگ را به پايان برسانيم در هر دو مورد تصميم‌گيري را به فدراسيون فوتبال واگذار کرده‌ايم تا فدراسيون فوتبال و کادر فني تيم ملي بعد از جمع‌بندي نظر نهايي خود را به سازمان ليگ اعلام کنند. رئيس سازمان ليگ در مورد وضعيت برگزاري جام حذفي گفت: 8 تيم اکنون در جام حذفي صعود کرده‌اند، مي‌توانيم جام حذفي را برگزار نکنيم ولي اعتقاد سازمان ليگ اين است که جام حذفي را صد درصد برگزار کنيم.

تاج در مورد وضعيت باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا و همچنين تداخل آن بازي‌ها با اردوهاي تيم ملي گفت: اين مسئله به خود فدراسيون مربوط مي‌شود و فدراسيون فوتبال بايد با اين چهار باشگاه حاضر در ليگ قهرمانان آسيا جلسه بگذارد و اين موضوع را به نوعي حل کند. هر تصميمي که بگيرند سازمان ليگ آن را اجرايي مي‌کند.

وي در مورد اينکه باشگاه‌ها براي جذب بازيکنان ملي‌پوش هزينه کرده‌اند و مي‌خواهند از آن استفاده کنند، ‌گفت: بايد اين مشکل را به نوعي حل کنيم. من يک طرح خام دارم. اينکه از 9 ميليون دلاري که بابت صعود به جام جهاني مي‌گيريم بخشي از قرارداد بازيکنان ملي‌پوش پرداخت شود که با توجه به بي‌پولي باشگاه‌ها مي‌تواند راه حل مناسبي باشد. تاج در مورد محروميت علي دايي گفت: با توجه به اينکه زمان ابلاغ محروميت دايي به پرسپوليس کمتر از 72 ساعت است، دايي مي‌تواند در ديدار با مس کرمان تيمش را هدايت کند و اين رأي پس از هفته هجدهم اعمال خواهد شد.