به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۲۴۴۰۲

14 جسد حادثه نائین شناسایی نشده‌اند

گروه حوادث: در پی تصادف چهار دستگاه خودرو در ورودی شهرستان نائین، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان ضمن تایید مرگ 15 نفر از سرنشینان این وسایل نقلیه، گفت: 13 مسافر افغان در خودروی پژو بودند.
14 جسد حادثه نائین شناسایی نشده‌اند
دکتر علی سلیمان‌پور در این باره گفت:‌ تصادف چهار دستگاه خودروی مینی‌بوس، زانتیا، پژو و پراید منجر به آتش‌سوزی خودروها و مرگ 15 نفر به دلیل سوختگی شدید شد. وی با بیان اینکه خودروی سواری پژو حامل 13 مسافر افغان بود، گفت: در جریان این حادثه، راننده و 11 سرنشین پژو به علت سوختگی شدید جان خود را از دست دادند که به جز 11 مسافر، هویت راننده نیز تاکنون مشخص نشده است. مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: در این تصادف راننده و کمک راننده مینی‌بوس نیز جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون هویتشان شناسایی نشده است. سلیمان‌پور با بیان اینکه راننده پراید تنها جان باخته شناسایی شده این حادثه است، گفت: مصدومان این حادثه که راننده سواری زانتیا، دو تبعه افغان سواری پژو و 12 مسافر مینی‌بوس بوده‌اند، به بیمارستان‌های نائین و اصفهان منتقل شده‌اند. به گفته وی، راننده خودروی زانتیا دارای سوختگی شدید است. مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان درباره روند شناسایی اجساد نیز گفت: برای شناسایی اجساد باید نمونه خون و DNA اجساد برداشته شود که برای انتقال آنها به پزشکی قانونی استان اصفهان اقدام شده است.

علت حادثه مرگبار نایین مشخص شد
در همين رابطه براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان مقصران اصلی حادثه صبح امروز در نایین استان اصفهان که 15 کشته و 14 مجروح برجای گذاشت مشخص شد. رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: در این حادثه خودروی پژو 405 به علت سوار کردن بیش از حد سرنشین و عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و همچنین خودروی زانتیا به علت انحراف به چپ مقصران اصلی این حادثه تشخیص داده شدند. گفتنی است، ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد امروز در یک حادثه مرگبار چهار دستگاه خودروی پژو، زانتیا ، پراید و مینی بوس با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه هر چهار خودرو براثر شدت برخورد دچار آتش سوزی شده که تا 13 نفر در صحنه و 2 نفر در بیمارستان جان خود را از دست دادند و 14 نفر دیگر تحت درمان قرار هستند.
مرجع : ايسنا