به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۱ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : ۲۴۴۲۰
مصاحبه با ستاره پرتقالي رئال مادريد؛

کلکسيون ​ماشين​هاي ​رونالدو / تصاوير

گروه ورزشي: برای کریستیانو رونالدو این روزها به غیر از مراسم توپ طلا و زمین سبز موارد دیگری هم مهم است؛ حضور در دنیای مد.
کریس که با اکثر کمپانی های بزرگ پوشاک قرارداد رسمی دارد این بار تصمیم گرفته خط تولید انحصاری خودش در پوشاک را راه بیندازد و از این طریق حضور در دنیای مد را هم تجربه کند. رونالدو قرار است ابتدا لباس زیر مردانه و بچگانه به نام خودش به بازار بدهد و بعد هم برای آینده برنامه ریزی کند. ستاره پرتغالی رئال مادرید در گفت و گو با «اسپورت اند استایل» درباره مدل موهایش و البته کلکسیون های متنوعی هم که دارد صحبت می کند.
چه شد که تصمیم گرفتید حضور در دنیای مد را با تولید لباس زیر آغاز کنید؟
این کار را واقعا دوست دارم و از زمانی که برای همین نوع پوشاک « آرمانی » تبلیغ می کردم به ذهنم خطور کرده بود. به خودم گفتم چرا خط تولید انحصاری خودم را راه نیدازم؟ به هرحال حالا رویایم به حقیقت پیوسته است.
شما هم مثل دیوید بکام ابتدا از تبلیغ برای آرمانی شروع کردید و بعد تصمیم گرفتید خط تولید انحصاری خودتان را داشته باشید. کار بکام روی شما تاثیر گذاشت؟
شاید ولی من از هیچ کس تقلید نمی کنم و از روی دست کسی کپی نمی کنم. من استایل خاص خودم را دارم و این استایل هم خالص و دست نخورده باقی می ماند. ایده این کار خیلی طبیعی به سرم زد و نتایجش هم فوق العاده است.
به نظر شما سه برند تاپ دنیا کدام هستند؟
دنیای مد را دوست دارم و از این طریق خوش می گذرانم. بیشتر چیزهای رنگی را دوست دارم و از چیزهایی استفاده می کنم که چشمگیر باشند. سه برند برتری که من انتخاب می کنم «تام فورد»، «دی اس کوارد» و «دولچه گابانا» هستند.
در نظر دارید خط تولید CR7 در زمینه های پوشاک و جواهرآلات هم راه بیندازید؟
شاید ولی ترجیحم این است که بیشتر به چیزهای جانبی بپردازم. مواردی که خودم را شگفت زده می کند؛ مثل مثلا کمربند و کفش.

امروز هم (در حین گفت و گو ) که کمربند ورنی با حلقه CR7 دارید که رویش با الماس کار شده ...
بالاخره یک سری لوازم دارم که فقط مختص خودم و برندم هست.
به نظر شما بدترین اشتباه در دنیای مد چیست؟
فکر می کنم بعضی ها ذائقه بدی دارند. بالاخره باید به همه سلایق احترام گذاشت و نمی خواهم درباره برند یا شخص خاصی حرف بزنم. من لباس های رنگی دوست دارم و خیلی ها تیره می پسندند. سعی می کنم خیلی به چیزهایی که مردم درباره استایل من می گویند توجه نکنم و عکس این موضوع هم صادق است. به هر حال به غیر از کت و شلوار خیلی لباس های مشکی نمی پوشم. مهمترین مورد این است که آدم در لباسی که می پوشد احساس راحتی کند.
نامزدتان، ایرنا شایک، هم در این موضوع به شما کمک کرده است؟
بله. نقش او در زندگی من خیلی مهم است. درباره برند CR7 او نقش زیادی نداشته است چون این ایده ای بوده که می خواستم از مدت ها قبل عملی اش کنم ولی او حمایت زیادی از من می کند.
به نظر شما یک زن ایده آل چه زنی است؟
نامزدم ایرنا شایک! (می خندد)

مدل موهایت را که تغییر می دهی واکنش خیلی ها را به همراه دارد. حتی سپ بلاتر هم درباره اش حرف می زند. مدل بعدی مویت چگونه خواهد بود؟

تغییر مدل موهایم برایم سرگرمی جالبی است ولی زیاد هم آن را جدی نمی گیرم. برای شرکت CR7 مدل موی جدیدی دارم که دو خط بقل موهایم انداخته ام. می دانید که مردها نمی توانند مدل های متنوعی به سرشان بدهند ... مدل بعدی؟ نمی دانم هنوز.

کلکسیون خاصی هم دارید؟
به غیر از اتومبیل و ساعت نه. کلکسیونی ندارم.
درباره اتومبیل هایت برایمان بگو.
من عاشق ماشین های مختلف هستم و یکی از لذات زندگی ام همین اتومبیل است. چندتایی دارم؛ یک بنتلی، دو تا فراری، چند مدل آئودی، پورشه، مازراتی و لامبورگینی به همراه چند اتومبیل دیگر هم دارم. فکر می کنم درباره کلکسیونی داریم حریف می زنیم که من عاشقش هستم.
خیلی از بازیکنان هستند که برای بازی های بزرگ لباس زیر خاصی می پوشند و می گویند برایشان شانش می آورد. شما هم از این لباس ها دارید؟
نه (می خندد). ولی از حالا به بعد CR7 می پوشم ببینم چطور جواب می دهد!
بازیکنان بزرگی سراغ دارید که لباس های برند شما را بپوشند؟

امیدوارم این طور باشد! من از این لباس ها به بازیکنان رئال مادرید داده ام و خیلی هم خوششان آمده. امیدوارم بقیه دوستان فوتبالی ام هم این لباس ها را بپوشند و از من حمایت کنند.
کریستانو رونالدو یک برند غیرقابل کنترل در دنیا شده است. از این موفقیت راضی هستید؟
خیلی. 100 درصد موفقیتم به خاطر کارهایی است که در زمین فوتبال کرده ام. اگر در زمین خوب بازی نکنم و نهایت تلاشم را انجام ندهم بقیه موارد خوب پیش نمی رود. همین. البته خدا را هم به خاطر چیزهایی که در این چند ساله به من داده شکر می کنم ولی هر روز بیشتر و بیشتر تمرین می کنم تا در اوج باشم.
فوتبال بزرگترین لذت زندگی شما است ولی به نظر می رسد دنیای مد هم اهمیت خودش را برایتان دارد. می خواهید بعد از دوران فوتبالی تان وارد دنیای مد
شوید؟

شاید روزی که فوتبال را کنار بگذارم این کار را کنم. به هر حال این روزها اصلا در فکر این نیستم که فوتبالم را کنار بگذارم.

بحران اقتصادی در اروپا این روزها گریبان خیلی ها به ویژه در پرتقال را گرفته است. ولی شما یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال دنیا هستید. دراینباره چیزی برای گفتن دارید؟
به هر حلا همگی دوران سختی را سپری می کنیم و خانواده من هم از این بحران مستثنی نیست. ولی باید مثبت اندیش باشیم و به آینده امیدوار. من آدم های منفی بافی که دائم شکایت می کنند را دوست ندارم. واقعیت این است که شرایط دشوار است و من در این مورد با مادر، خواهر و خانواده ام صحبت زیادی کرده ام. ولی به هر حال باید امیدوار باشیم و مطمئن هستم که همه چیز درست می شود.
فکر می کنید روزی شما هم گرفتار چنین بحرانی می شوید؟
به هر حال من هر روز دارم به سختی تلاش می کنم و مردمی هم که تلاش می کنند تا از این بحران نجات پیدا کنند را تحسین می کنم. روی هم رفته همه تلاش می کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.
فکر می کنید روزی که بازنشسته شوید چه کاره می شوید؟
به کارم در عرصه ورزش و مد ادامه می دهم.
شما یک پسر سه ساله دارید. برایش چه آرزویی دارید؟
یک زندگی فوق العاده. می خواهم همه چیزهایی که باعث می شود او رشد کند و سلامتی اش را حفظ کند برایش فراهم کنم. چون این موارد بسیار مهمند. به هر حال می خواهم در زندگی اش حضور داشته باشم چون هر چه باشد او پسرم است و برایش بهترین ها را آرزو دارم.
دوست دارید او هم بازیکن فوتبال شود؟
خیلی دوست دارم. رویام این است که روزی جای مرا بگیرد ولی او خودش باید تصمیم بگیرد.
مرجع : فرارو