کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باخت سنگین فولام در حضور اشكان دژاگه

23 آذر 1392 ساعت 22:59

گروه ورزشی: تیم فوتبال چلسی با شکست کریستال پالاس به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.


هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس عصر امروز (شنبه) با انجام 5 دیدار پیگیری شد. در یکی از این دیدارها تیم فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج پذیرای کریستال پالاس بود که در نهایت موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد میهمان خود بگذرد. برای آبی‌پوشان لندنی در این دیدار فرناندو تورس (16) و رامیرز (35) گلزنی کردند و دروازه‌شان هم توسط مروان شاماخ (29) باز شد. شاگردان ژوزه مورینیو با این پیروزی 33 امتیازی شدند و به رده دوم جدول لیگ برتر صعود کردند. امروز همچنین تیم فولام در خانه اورتون با نتیجه 4 بر یک تن به شکست داد.

در روزی که اشکان دژاگه، هافبک ایرانی سفیدپوشان غرب لندنی 84 دقیقه بازی کرد شاگردان رنه مولستین دروازه‌شان توسط لیون عثمان (18)، سیموس کولمن (73)، گرث بری (84) و کوین میرالس (90) باز شد. تنها گل فولام را هم دیمیتار برباتوف در دقیقه 67 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

اورتون با این برد 31 امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد. فولام هم با شکست مقابل اورتون 13 امتیازی ماند و در جایگاه نوزدهم جدول 20 تیمی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار گرفت. در سایر دیدارهای برگزار شده هم نتایج به شرح زیر رقم خورد:
* کاردیف سیتی یک ..................... وست برومویچ صفر
* نیوکاسل یک...............................ساوتهمپتون یک
* وستهام صفر ..............................ساندرلند صفر
پرونده هفته شانزدهم لیگ جزیره فردا (یکشنبه) با انجام 3 دیدار زیر بسته می‌شود:
* آستون ویلا - منچستریونایتد
* نوریچ سیتی - سوانزی
* تاتنهام - لیورپول


کد مطلب: 24683

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/24683/باخت-سنگین-فولام-حضور-اشكان-دژاگه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir