به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۸۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : ۲۴۹۰۳
به نصرالله گفتم بايد بزني خيک اسرائيل را پاره کني

شجوني:اگر امام‌بود دهان‌هاشمی‌را خرد‌می‌کرد!

گروه سياسي: شيخ جعفر شجونی٬ همزمان با حمله به آيت آلله هاشمی رفسنجانی٬ دكتر حسن روحانی را «دروغگو» خوانده و گفته همانطور که آيت‌الله جنتي فرمودند؛ حداقل حکم موسوي و كروبي هم اعدام است.
شجوني:اگر امام‌بود دهان‌هاشمی‌را خرد‌می‌کرد!
دبير جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانيت مبارز در جلسه هفتگي انصارحزب‌الله با موضوع "بررسی برخورد قضایی صورت گرفته با فتنه گران " به سخنرانی پرداخت كه بخش‌هايي از آن را به نقل از سايت اين تشكل  مي‌خوانيد:

... ما در نظام خودمان داريم کساني که ۳۴ سال است که ۳-۴ ماشين دنبال اينها مي‌دوند و به درد نظام هم نمي‌خورند، گاهي فتنه و شيطنت هم مي‌کنند و خاندانشان هم... و خرجشان براي اين نظام زياد است؛ چرا که بيش از حد متوقع هستند. اگر ما محاسبه نمي‌کنيم، خداوند محاسبه‌گر دقيقي است. پسر من نوعي که آفتابه‌ دزديده او را به زندان مي‌اندازند ولي پسر فلان آقا شتر دزديده، تازه ۱۰سال است که ورق مي‌زنند تا اينکه جرمش را پيدا کنند!

...اين چنين آدمهايي همچون بعضي از خواص بي‌بصيرت حالا مي‌خواهند با آمريکا رابطه داشته باشيم. آمريکايي که در وال‌استريت خودش گير کرده، اينکه آخوندي پيدا شود و بگويد با آمريکا مي‌خواهيم رابطه برقرار کنيم، عين حماقت است. بايد به او گفت تو مرگ بر آمريکا نگو! چرا فضولي ما را مي‌کني؟ ما از تو که تقليد نمي‌کنيم. تو که امام و رهبر ما نيستي. لابد فردا هم مي‌گويي شب خواب امام را ديدم که ايشان به من فرمود غني‌سازي متوقف شود!

...امام که اگر بود دهنت را خرد مي‌کرد. مگر حضرت امام نفرمود که رابطه ما با آمريکا رابطه گرگ و ميش است؟ پس چوپان عاقل بايد گله را به جايي ببرد که هم آب دارد و علف و هم گرگ ندارد. چوپان احمق آن کسي است که گوسفندانش را به جايي مي‌برد که آب و علف ندارد تازه گرگ هم دارد!

...ما باور نمي‌کرديم ولي ديديم که يک بسيجي ۱۷ ساله هدف دارد و عقلش بيشتر مي‌رسد و متوجه موضوع است، ولي او با اين همه کبکبه و کله‌گندگي نمي‌فهمد(!) و روز قيامت به جهنم مي‌رود. يا مثلا احمق آن کسي است که سطح جرم منافقين و سران فتنه را پايين مي‌آورد و مي‌گويد اينها را آزاد کنيد و الا براي نظام ضرر دارد! من خودم از افرادي بودم که معتقدند رافت اسلامي چرا بايد در مورد اينها اجرا شود؟ بنده که عمدا اين شيشه را شکسته‌ام بايد خسارت آن را پرداخت کنم. با اين وصف چگونه مي شود اين تعابير را تفسير کرد؟!

...در اين مملکت، بعضي‌ها دنبال حرام مي‌دوند ولي چيزي گيرشان نمي‌آيد. در حالي که آنچه به دنبالش هستند بيت‌المال است. اميرالمومنين(ع) به برادرش فرمود: اگر پول زيادي مي‌خواهي برو از آن مغازه‌هايي که صاحبان آنها به نماز رفته‌اند بدزد. برادر حضرت اعتراض کرد: يا علي، مرا به دزدي تحريک مي‌کني؟ حضرت فرمود: تو مرا به چه چيزي تحريک مي‌کني؟ در صورتي که در روز قيامت تو با صاحب مغازه رو به رو هستي، ولي من با يک ملتي رو به رو مي‌شوم. چطور از من مي‌خواهي که از بيت‌المال مسلمين به تو بدهم!؟

...بنده در کشور ليبي براي‌آخوندهاي سني آنجا يک خطبه‌اي از نهج‌البلاغه خواندم که همه متعجب شدند. در آن خطبه اميرالمومنين(ع) مي‌فرمايد: چهار چيز آفت نظام شماست يکي ظلم به مردم، دوم کش رفتن و بلند کردن بيت‌المال مسلمين، سوم فاميل‌بازي و چهارم رشوه است. در ايام انتخابات بعضي گفتند بايد شايسته سالاري باشد و نه فاميل‌سالاري و اين در حالي است که همين ها به يک شخصي ۷ تا کار داده‌اند!

...سال گذشته بعد از راهپيمايي ۲۲ بهمن بنده مصاحبه کردم و گفتم عجب مردمي هستند که اينگونه به راهپيمايي مي‌آيند، کانه طلب اينهاست! و گفتم: الان در حدود سي و چند سال است که برخي مسئولين ما مي‌خواهند نظام را واژگون کنند وليکن مردم نمي‌گذارند. خيلي از بزرگان مملکت به بنده زنگ زدند و گفتند عجب مصاحبه‌اي کردي. گفتم: وقتي من مي‌بينم فردي با زن و بچه شتابان به سمت ميدان آزادي مي‌رود، اين بدان معني است که اين انقلاب متعلق به اوست و اوست که شاه را بيرون کرده و امام را آورده است. انقلاب متعلق به مردم است و مردم به احترام انقلابشان به راهپيمايي مي‌آيند. اينکه حالا چهار تا و نصفي بخواهند در اين مملکت فتنه کنند که راه به جايي نمي‌برند.

...چندي پيش با سيدحسن‌ نصرالله ديداري داشتم که ايشان نظرم را راجع به فتنه ۸۸ پرسيد به او گفتم: حاج آقا، حواس همه ما پيش توست که بزني خيک اسرائيل را پاره کني. شما نگران فتنه ۸۸نباش. باز هم پرسيدند که مي‌خواهم نظر شما را بدانم. من گفتم:‌عزيز من، شما مشغول کار خودت باش. همه ما شما را دعا مي‌کنيم. نظر من اين است که اينها عددي نيستند و گفتم: حاج آقا، يک معلمي به شاگردش گفت که يک موجودي را نام ببر. اين شاگرد کمي فکر کرد و گفت: يخ. گفت: چرا در اين همه موجودات اسم يخ را بردي؟ شاگرد در جواب گفت: الان من از کوچه رد مي‌شدم سه چهار تابلو ديدم که روي آن نوشته بود يخ موجود است. سيدحسن مي‌خنديد و گفت: آقاي شجوني، باز هم بگو. گفتم: من مي‌گويم اينها قابل نيستند. يک مورچه‌اي رفته بود خون بدهد پرستار پرسيد: شما چند سي‌سي خون مي‌دهيد. گفت: من سي‌سي مي سي متوجه نمي‌شوم، بگوييد بشکه بياورند!

حالا ديروز محمدرضا خاتمي برادر رئيس جمهور اسبق چرت و پرتي گفته و اظهار داشته که آقاي امام جمعه (سيداحمد خاتمي) در نماز جمعه گفته که ۹ دي مي‌آيد و شما را چنين و چنان مي‌کند، شما به ما هم اجازه راهپيمايي بدهيد تا ما هم جمعيت را بياوريم، ببينيم عليه ۹ دي چه مي‌کنند! حالا يک ...چرت و پرت گفته است. هم خودش چرت و پرت مي‌گويد و هم همسرش.

...من يک بار به سيدحسن خميني نوه امام گفتم: حسن آقا، اين امام عزيز ما مثل پيامبر اسلام است. گفت: چطور؟ گفتم: عده‌اي از فاميل‌هايش ضدانقلاب هستند. اينها جرأت نمي‌کردند به اسب شاه بگويند يابو، حالا يک متر و نيم زبان درازي مي‌کنند، مخصوصاً اين روزهايي که آقاي روحاني آمده است. نمي‌دانم اين طرفي است يا آن طرفي! آيا اينها اعتدال است؟ وزير علومش که سنگر به سنگر آدم‌ها را عوض مي‌کند که يعني حق ما بوده است و ما آن را گرفتيم! اين آقا بايد بفهمد که چه مي‌کند. من نمي‌دانم اگر کسي طرفدار امام خامنه‌اي باشد که اين طور افراد را سر کار نمي‌آورد؛ يکي را به خاطر دل آقاي هاشمي و يکي را به خاطر دل آقاي خاتمي بياورد، اين چه وضعي است؟ و کجاي اين اعتدال است؟! من نمي‌دانم و دلم هم نمي‌خواهد حرفي بزنم. من تابع مقام معظم رهبري هستم و ايشان هم فرمود که به دولت کمک کنيد. ما هم تا حالا کمک کرده‌ايم.

...بعد از صد روز مي‌آيد به جاي اينکه، فکري به حال بيکاري و گراني کند، مي‌گويد ما در ژنو موفق شديم، حالا منتظريم ببينيم بقيه روزها چه مي‌شود. به يک آقايي ۷ تا شغل مي‌دهند، به آقاي فلان جزيره کيش را دادند. علي‌اي‌حال خداوند را شاهد مي‌گيرم به روح پاک شهيد نواب صفوي که بنده اول مريد او بودم، هيچ در دلم، خواري کسي را نمي‌خواهم، اين نظام متعلق به خود ماست و بايد با چنگ و دندان آن را نگه داريم و عيب‌هاي آن را برطرف کنيم، اما چرا دروغ و ناحق؟ چرا آدم‌هاي غيرموجه!؟ آقاي دانشجو را که خواستند بردارند، گفتند چون دولت عوض شده است، ما بايد رئيس دانشگاه را عوض کنيم.

...اين همه دولت در طول انقلاب عوض شد، چرا يک بار جاسبي را عوض نکرديد؟ چرا دروغگو هستيد؟! آقاي مجيد انصاري، به عنوان معاون پارلماني رييس‌جمهور معرفي شده است، کسي که نسبت به فتنه ۸۸ موضع مناسبي نداشت. نمي‌دانم روحاني مي‌خواهد به قول معروف آش اين را بخورد و حليم مشتي حسين را هم، هم بزند! من حدود چهل سال در زرند کرمان منبر مي‌روم و مي‌دانم ايشان چه کرده است. من از مقامات مملکت مي‌خواهم که از ايشان و برادرش تحقيق و تفحص کنند که مبلغ قابل توجهي براي حرم حضرت امام مي‌گيرند، چه مي‌کنند. والله خود امام راضي به اين نيست. اين چه کسي است که معاون پارلماني خودت کرده‌اي؟!ما ناصح و دوست و مشفقيم، نمي‌خواهيم آقاي روحاني خوار شود.

... متاسفانه امروز بعضي‌ها شعار آزادي سران فتنه را مي‌دهند. من که از اول گفتم کروبي و ميرحسين بايد محاکمه شوند، بعد به زندان بيفتند. در آنجا قوه قضائيه تقاضا کند تا عفو رهبري شامل حالشان شود و‌ آزاد بشوند. همين جوري که نمي‌شود. اينها فتنه کرده‌اند. طلبکار هم شده‌اند! اينها خائن هستند، چه طلبي دارند که محمدرضا خاتمي گفته ما از طلب خود در سال ۸۸ گذشتيم؟! تو اصلا کي هستي که طلبکار باشي؟! همان طور که آيت‌الله جنتي فرمودند؛ حداقل حکم اينها اعدام است...

یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۲۳
متاسفم واسه چنین اشخاصی که اینجوری فرهنگ و شخصیت خودشون رو به دیگران نشون میدن ! (188281)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۸
زنده باد مخالف من. (188541)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۲۹
امام در زمان حیات دهان شما و دوستان تان را خرد کرد وقتی که فرمودند:
"شما حتی از اداره کردن یک نانوائی هم عاجز هستید" (188585)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۰
ماشالا علامه دهرن راجع به سيرتاپياز نظر ميدن حكم صادر ميكنن حتي بهشت وجهنم روميدونن كي ميره !!!!!!!!!!اينا بايد أب رو بريزن اونجايي كه ميسوزه؟ (188587)
مممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۶
آقای شجونی به جای خرد کردن دهان دیگران فکری به حال تامین اجتماعی و حق برباد رفته کارگران زحمت کش تامین اجتماعی بکنید بوی گندش کل مملکت رو گرفته آیا نمی بینید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (188593)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۶
اخه نمیشه اندکی سهم برده پای خودشم گیره (188629)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۵
اگرفرهنگ داشتندمثل اقای ظریف مودب صحبت میکردند این اقاتصفیه شخصی بااقای هاشمی داردازملت مایه میگذارداصلا باچه مجوزی سخنرانی میکندانوقتودانشجویابازنشته حق اعتراض ندارد (188628)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۴۴
از آقای شجونی چند سئوال دارم. حاج آقا می دانید در طول این هشت سال چه خسارت هایی به این مملکت وارد شد؟ آیا به ادارت و شرکت های دولتی سری زدین و ببینین در این هشت سال چه خبر بود؟ آقای شجونی می دانید این فشار اقتصادی که به مردم وارد می شود باعث می شود که نسل ایرانی در چند دهه بعد کاهش یافته و برای توسعه مملکت نیاز به کارگرهای چینی و هندی و افغانی خواهیم داشت و منابعی که آلان می توانیم استفاده کنیم و آینده خود را بسازیم باید دو دستی تقدیم غیر ایرانی ها کنیم؟ آقای شجونی در آن زمان شما وجود نخواهین داشت و شاید من هم نباشم ولی باور کنین که وقتی غیر ایرانی ها وارد این مملکت شدند دیگر نه نامی از شما باقی خواهد ماند و نه استقلال ما. (188673)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۲۵
ﻣﺎ ﺭﺍ ﻣﺜﻞ ﻋﻘﺮﺏ ﺑﺎﺭ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺍﻧﺪ؛ﻣﺜﻞ ﻋﻘﺮﺏ!
ﻣﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﺻﺒﺢ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺍﺯ ﺑﺎﻟﯿﻦ ﻭﺭﻣﯽ ﺩﺍﺭﯾﻢ ﺗﺎ ﺷﺐ ﮐﻪ ﺳﺮ ﻣﺮﮔﻤﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﯾﻢ،
ﻣﺪﺍﻡ ﻫﻤﺪﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﺰﯾﻢ.
ﺑﺨﯿﻠﯿﻢ،ﺑﺨﯿﻞ! ﺧﻮﺷﻤﺎﻥ ﻣﯽ ﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺳﻨﮓ ﺑﯿﻨﺪﺍﺯﯾﻢ؛ ﺧﻮﺷﻤﺎﻥ ﻣﯽ
ﺁﯾﺪ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺧﻮﺍﺭ ﻭ ﻓﻠﺞ ﺑﺒﯿﻨﯿم.
کلیدر / محمود دولت آبادی (188285)
كوهدشت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۵۱
ما تو ئفحش و ناسزا هم ركورد زديم.................بله ما ركورد زديم!!!!!!!!!!!!!!!!!! (188610)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۲۶
آقای شجونی بسیار شجاعانه حرف ما رو زدی

اگر امام بود 3 نفر الان مطمئنا اعدام شده بودن (188286)
آنتی شجونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۹
یکی از این اعدامیا خود تو بودی (188543)
ناظمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۴
قربون مرام مثبت دادنتون (188591)
مممممممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۸
شما که به جای امام تصمیم می گیرید بفرماییدسه نفر چه کسانی هستند تا همین فردا اعدام بشوند بلکه سه هزار میلیارد و تامین اجتماعی و گمرک و اختلاس بنیاد شهید درست بشه (188594)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۰۱
شما بهتره سکوت کنید (188614)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۷
احساس میکنیم مثبتهای این نظر مشکوکه (188631)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۸
توهم مواظب باش قضاوت ناصحیح نکن تهمت نارواگناه کبیره است ازکجامیشناسی که مجرمندیانه (188635)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۲۸
جناب شجونی حکم مرتضوی ها چی هست ؟!!!
چه راحت حکم میدن تو این مملکت ! (188288)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۲۹
ادب مرد به ز دولت اوست (188289)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۲۹
تو واسه چی میسوزی (188291)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۹
دوستان عزیز از همه ی شما خواهش میکنم به این حرفای افراطیون توجه نکنید و از همه دوستان عزیز خواهش میکنم از هم اکنون کلیه فعالیتتون رو روی انتخابات مجلس بذارید که بسیار مهم است .
پیش بسوی انتخابات مجلس (188352)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۰
بشرطی,که مثل کوفیان همدیگروتنهانذاریم (188638)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۲۳
حالا دیگه شجونی شده چوپان عاقل و ملت گوسپند (188358)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۲۶
بابا 8سال حکومت امثال شما رو دیدیم هی مردم مردم نکنید مردم اونایی اند که امثال شما رو انتخاب نکردن یخم وقتی زیاد باشه اگر موجودم نباشه اینقدری هست که از سرماش نفستون بند بیاره (188360)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۲
مگه دروغ میگه؟!به جای بد وبیراه جوابش رابدهید اگه شما راست میگید! یادت باشه سوختن برای کسی است که جواب نداره!! (188373)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۱۹
جواب ادبیات شعبونی همون ادبیات خودشه! ... معلوم نیست حرف زدنو از کدوم ... یاد گرفته. (188414)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۵۰
جوابشو بدیم؟کو گوش شنوا؟جوابشو کسایی که از قماش همینن دادن دزدی 3 هزار ملیاردی دزدی ها و رشوه دادن آقای مرتضویفساد های مالی دولت آقای احمدی نژاد...جواب؟جواب می خوای؟روت میشه اینو بگی؟ (188450)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۵
اگه راست میگه مدرک بیاره بذاره ازخودشون دفاع کنن اصلامملکت رهبرورییس جمهورداره ایشون کجای پیازند (188645)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۱۷
معلوم نیست قراره چه بلایی سرش بیاد که انقدر عصبانیه!!!
احتمالا اسمش تو لیست مرتضویه!!! (188411)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۱۳
تو یکی دیگه خودتو به نواب نچسبون
از فداییان عبدخدایی مونده و یکی دو تا دیگه که تو جزوشون نیستی (188476)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۴۵
خدا شفاش بده (188524)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۳۲
دمش گرم، خدا بركتش بده تو اين آشفته بازار وطن فروشي و خيانت حرفاي بحق و بجايي زده (188296)
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۶
علي آقا!!!!!!!!!!!!!!!!! الحمدالله اون آشفته بازار وطن فروشي با رفتن محموتي و نزديكتر هاش داره كم كم سر و سامون ميگيره و اين فريادهاي وامصيبتا و اين دست و پا پرت كردنها هم نشونه هاي اصلاح وضعيت و بلاهاييه كه تو مدت ٨ سال قبضه كردن كامل قدرت توسط يك ديدگاه و دستهء افراطي بر سر اين سرزمين و مردمش اومد !!!! راستي از سانديسها چه خبر ؟ خوشمزه بوده كه ؟ شما خودش رو ناراحان !!!! نكن ، بازم سانديس ميدن بخورين !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (188385)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۰۲
آشفته بازار وطن فروشی رو توی 8سال گذشته جست جو کن!!! (188392)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۱۳
معنی حق را فهمیدم
هر کسی از ظن خود شد یار من
روح اموات بوش شاد که گفت .....
راستی این بنده خدا از جانب همه فتوا میده حق میگه ‌،؟!؟!
چرا همش از افعال معکوس استفاده میکنه
پس همان بهتر که او خود جای خود بنشسته و تاب تماشای تمام زشت کاری های این مخلوق را دارد (188408)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۰
حق رو هم که تو خوب می شناسی!!! برات متاسفم که این ادبیات چاله میدانی به وجدت آورده!!!! (188415)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۰
خوبی .چه خبر..پول خوب میگیری.حقوقت بالاست آره علی آقا..قبض برق و آب نداری..تو هم مثله احمدی نزاد سوپر مارکت دمه خونتون جنساش ارزونه..
تا وقتی امثال تو باشن .کسایی هم مثل شجونی به شکل بی ادبانه لفاظی میکنند.دوران تو و امثال تو رو به اتمام است .فقط زیاد دست و پا نزن (188417)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۴۹
در هشت سال حکومت دولت مهر ورز مهمود ثابت شد که خیانتکاران و وطن فروانش و لا مذهبان کیانند؟؟؟؟؟؟؟؟؟عاقلان دانند .نه دیوانه گان.و منفعت طلبان . (188530)
ن ح م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۴۰
بدبخت مردمی که در کشورشان تو و امثال تو صاحب نظراند و نظریه پرداز (188302)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۱
البته ایشون تئریسین اقلیت افراطیه نه ملت بزرگ و فهیم ایران.....اره!!! (188419)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۴۷
میگم امام با یکی مثل شوجونی چه میکرد (188527)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۹
دبير جامعه وعاظ!!!
عجب وعظی!!!!!! آجرک الله یاشیخ!! (188546)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۸
ولیدهم شیخ بودمگه نه بچه ها (188651)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۴۲
خدایا به به خودت پناه می بریم از شر ... (188304)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۴۹
آقای شجونی ! اتفاقأ اگر امام (ره)می بود حتمأ دهان شما را خرد میکرد که قبلأ هم اینکار را کرده واعلام نمود که شما حتی از اداره کردن یک نانوائی عاجز هستید وحالا فضا را مال خود دیده وهر رجزی را پشت سرهم میخوانید تا کی نوبت به ملت رسد . (188312)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۴۸
راستی این آقا چند کلاس درس خوانده ؟؟؟؟ (188528)
ملللل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۰
?..... ب واقعا اگر امام بود دهان تورو خرد میکرد نه ایت الله هاشمی رو (188313)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۱
ادب مرد به ز دولت اوست (188315)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۱
خدا همه مریضهای اسلام را شفا بده. (188316)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۲
آورین آورین (188345)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۲
ایشان فکر مردن نیست که اینگونه بی محابا هرگونه دروغ و تهمتی را که میخواهد به هرکسی که مقابلش باشد نصیب میکند؟ (188317)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۰
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند؟(حافظ) (188531)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۵
آقای شجونی، با آن سمت پر طمطراق در یک جلسه ی ... چند نفر را از رئیس جمهور گرفته تا بیچاره های در حصر، به محاکمه کشیده اند .
اول از همه مگر محاکمه ای هم مانده ؟ محکومیت 4 ساله را هنوز نمی خواهید ببینید؛ آن هم بدون دادگاه ؟ حالا ما از آقای شجونی پرسش می کنیم : 4 ماه از مسئولیت آقای روحانی گذشته و به اندازه ی 4 سال به او بد و بیراه گفتید ( معنی نصیحت و شفقت را هم فهمیدیم ) معلوم است شما با اصل جنس مشکل دارید که به همه حمله می کنید . راستی چرا تعارف می فرمائید یک دفعه سید حسن خمینی را هم از شفقت خود بی نصیب نمی گذاشتید!!!
متاسفم که معنای وعظ و خطابه، با ادبیات خیکی و چرت و پرتی و دهان خردکنی ، یکی شده است . بیچاره کسانی که چنین خطابه هایی را به اجبار گوش می کنند (188319)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۵
ماهم می تونیم با ادبیات ایشون صحبت کنیما!!!! (188320)
بي بضاعت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۶
قربون اقاي چز فهم از انجا كه ايشان كاملا از اهل بصيرت هستند پس كاملا به جريان مرتضوي اشراف كامل دارند وچون اهل سكوت نيستند بخاطر سكوتشان در اين چند سال هم دليل دارند وان هم مشغله زياد در رابطه با مذاح گويي در لبنان است والا ايشان هم از سه هزار ميليارد خبر داشتند و هم از داغون شدن اقتصاد بهر حال انچه مهم بود دفع فتنه بود كه الحمدالله رفع شد حالا اقتصاد ايران به درك ...مگه چيزي شده بهر حال اقاي شجوني شما خونتونو كثيف نكنيد حالا اين مردم چند روزي دنبال اقا هاشمي مي دوند انشالله بكمك شوراي نگهبان در انتخابات بعدي از انتخاب خودشان پشيمان مي شوند و نگراني شما هم رفع ميشه ... (188321)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۸:۵۶
یه کم آب قند بخور فشارت نیفته !!!! (188322)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۷
خوب اومدی (188386)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۰۶
ایشان همچون جوانی 14ساله چهار نعل میتازد و آخ نمیگوید!!!!!!!!!!!!!!!!!! فشار کدام است جانم!!!!!!!!!!!!!!! (188400)
ايلامي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۰۱
باز هم ياوه گويي ، باز هم سنگ اندازي و باز هم تخريب - خدايا اينها كي دست از اراجيف گفتن بر ميدارند؟ دولت روحاني هرچه باشد به خواست مردم سركار اومده و شماها هم بايد به خواست مردم احترام بگذاريد نه اينكه منافع ميلي تون رو به منافع ملي ترجيح بدين (188329)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۰۲
به دل نگیرید ایشان اگر توفیغ همراهی پیامبر در فتح مکه را داشت چه همام خونی در مکه به راه می افتاد و اسلام هم در همان جا می ماند. (188333)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۰۴
امسالی مانند ایشان در زمان امام تحقیر شدند و امام به درستی آنها را میشناخت و اجازه هیچ گونه عرض اندام بهشان نمیداد و حتی امسال ایشان را شایسته اداره یک نانوایی هم نمی دانست حال دارند از وارونه شدن اوضاع و فقدان امام سوء استفاده کرده و عقده های آن زمان را میگشایند و از یاران واقعی امام که همواره مورد اعتماد و مشورت امام بودند انتقام میگیرند. (188335)
بصیرت سنج
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۰
توپ تانک فشفشه این توپ باید گل بشه!!!! داور دقت کن!!! (188343)
فرداد
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۲
حالا بقیه حرفاش به کنار اینکه مردم رو گوسفند میدونه رو نمیشه دیگه تحملش کرد (188344)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۳۱
علم الهدی هم ملت راگوسفند وگوساله خواندندولی کسی ازملت حمایت نکرد (188654)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۵
به این میگن فشار از بالا و چانه زنی از پایین (188346)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۶
درد وسوزش زياده ميگه تا از شوزشش كم كنه ولي نميشه بايد بسوزد (188347)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۷
عجب ادم نماز خوان به دیگران تهمت وافترا نمی زند با این ادبیات منتظر پیشرفت نباشیم (188350)
چالوسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۱۹
پیشنهاد نظرسنجی

بنظرشماکدام قرارداد ننگین است؟
1- عهدنامه ترکمن چای
2-گلستان
3-ژنو
4-کرسنت
5-همه مواد
به 10 نفر از عزیزان به قید قرعه جایزه نفیسی داده میشود ( دولت تزویر وناامیدی) (188353)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۰
جایزه ش چیه کوچولو؟؟!!!!! عمو دورت بگرده که انقد طنازی!!!!!!!!!!!! (188416)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۱
اگر رهبر انقلاب نمی خواست توافقنامه ژنو امضا شود مخالفت می کرد.در واقع روحانی و ظریف فقط به گفته های رهبری عمل کردند و توافقنامه را امضا کردند.اگر در آینده به هر دلیلی توافقنامه دچار مشکل و خلل شد روحانی و ظریف به عنوان مجریان اوامر نظام توافقنامه را لغو خواهند کرد،همان طور که آن را امضا کردند. (188420)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۲
رهبر انقلاب دقیقا موضع رو گفتند

فقط به خاطر اینکه یه سری چیزها شفاف بشه مذاکرات برقرار شد
وگرنه هرکسی میدونه ایشون رازی به مذاکرات نیست (188641)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۳۴
دقیقا منظورت چیه؟؟؟ (188437)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۲۲
اصا تو کی هستی که نطر سنجی میکنی؟ اصا کی هستی؟ اصا چیه کی هستی؟ (188494)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۹
خواهشا دوستان قبل از اینکه امتیاز مثبت یا منفی بدین تا آخرین کلمه کامنت رو به دقت بخونین. ملت تا اسم نظر سنجی اومد فوری از هول حلیم تو دیگ نیوفتین. با این وجود بتون حق می دم که تا این حد برای مقولاتی مانند نظرسنجی بی قرارید! (188518)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۴۰
اونایی که دارن منفی می دن تا آخرین کلمه کامنت خانم یا آقای چالوسی رو به دقت بخونن (188598)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۴۴
جناب چالوسی از اینکه تفاهمنامه ژنو رو در سطح فروش خاک کشور میدونی برات متأسفم
قفقاز ما از دست رفت پارت تن ایران ازش جدا شد اما شما اومدی یه توافق ساده رو با ترکمنچای یکی میکنی
باید تأسف خورد به این طرز فکر (188522)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۵
زیر بیرق خلیج ع رب ی نشستن و مصاحبه خبری راه انداختن
و بعد در توجیه اش بگویند آن ها می گویند خلیج ع ر ب ی و ما میگوییم خلیج فارس !! به همین راحتی به همین خوشمزه گی!!!
خب حلال جایزه را کی می فرستی؟؟؟ (188537)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۲۵
ننگین ترین قرارداد، قرارداد ننوشته اما اجرا شده ای بود که بر اساس آن محمودخان سی درصد از سهم ما از خزر را بخشید. (188577)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۳۳
کی ؟به کی؟چراملت کاری نکردن (188656)
چالوسي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۰
پيشنهاد نظر سنجي
به نظر شما كدام مورد در پاكترين و مهرورز ترين دولت تاريخ بشريت بيشترين ضربه را به كشور و مردم زد؟
١- رياست جمهوري احمدي نژاد
٢- ٣٠٠٠ ميليارد اختلاس
٣- بخور بخور مرتضوي
٤- ١٦ ميليارد دانشكاه ايرانيان
٥- همه موارد
به ١٠ نفر از عزيزان به قيد قرعه سانديس داده ميشود( دولت مهرورز و عدالت گستر) (188586)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۰۴
مافیاسازی دهه هفتاد رو یادت رفت به لیست بالا اضافه کنی!

همونهایی که الان نماینده هاشون در دولت روحانی

از جایگاه وقدرت ویژه ایی برخوردار هستند! (188616)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۳
عیول به مثبت و منفی
قابل توجه کسانی که مارو اقلیت میپندارن (188643)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۲۲
دبير جامعه ادبياتش اينه؟؟؟؟؟ (188357)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۵
دیگه حالا برو بقیه رو ببین!!! (188427)
هرکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۳۶
تو رو خدا اینو (188364)
بی نامکت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۳۶
آقا یواشتر بروباهم بریم.آقای به ظاهر روحانی این چه ادبیاتی شما دارین مثل اینکه این بی ادبی ارثیه دولتتونه که براتون مونده.میخوای منم مثل شما تند صحبت کنم.قول میدم اگه قشنگ تر نباشه زشتر نباشه.میشد یه کم زیباتر ومتین تر بود شاید خدایی نکرده یکی تو اینترنت دنبال نکته اخلاقی بگرده (188366)
نبی ابادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۳۷
جناب شجونی کسی مانند حضرتعالی در این قالب صحبت نمیکند شما عمری را گذرانده اید وباید به گونه دیگری فرمایش بفرمایید امیدوارم که این صحبتهای شما برای رضای خدا باشد که البته کسی که برای خدا صحبت میکند با مشت به دهن کسی نمی کوبد شما نظر اما خمینی را در مورد اقای رفسنجانی اگر نخوانده اید دوباره بخوانید وبرای درست صحبت کردن به ایات واحادیت مربوطه مراجعه نمایید (188367)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۷
بنده خدا دچار مشکلات کهولت سن شده اند! البته این موضوع فقط شامل برخی آدم ها میشه اگر نه انسان های خدا شناس و عالم هر چه پیرتر شوند پربارتر می شوند. (188431)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۴۴
ایننظرام مربوط به 30 سال پیش وخودشون گفتند میزان حال فعلی افراد است (188443)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۰
هرکه میخواه تیتر رسانه ها بشه به هاشمی توهین میکنه
شجونی معلوم هست با که هستی یه روز احمدی نژاد یه روز ...یه روزجلیلی یه روز ....
حزب بادی شجونی.آخر عمری برو توبه کن............................................ (188369)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۹
توبه فقط تا زمانی پذیرفته میشه که انسان . . . قدرت اختیار داشته باشه! متاسفانه از ایشان گذشته!!! (188434)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۲
خدا همه مریضهای اسلام را شفا عنایت فرماید.. (188372)
کاملی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۲
همین شجونی یه روز حاضر بود دست هاشمی رو بوس کنه الان چه شده به هاشمی ناسزا میگه (188374)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۳۰
منفعش به خطر افتاده!!! (188435)
گل پسر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۴
یک نیست به این شجونی بگه اگه امام بود شایدم دهن تورو خرد میکرد (188375)
سلطانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۴۸
ملت به هاشمی در انتخابات بله گفتند
شجونی همون که احمدی نزاد گفت (188378)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۰
این اقا روی خوارج و متحجران را سفید کرد. اصلا ادبیات سیاسی مناسبی ندارد. (188380)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۳
من نمی دونم و هرچی فکر می کنم در جبهه اصلاحات همچین ادبیاتی ندیدم.ولی مرتب توی جبهه اصول گرا همچین ادبیاتی مرتبا تکرار میشه..... (188383)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۶
اسلام همینه واقعا که. چرا اینقدر تعصب و چرا اینقدر فتنه فتنه می کنید والله نمی خواهید قضیه 88 تمام بشه و روز بروز دارید روی اتش ته کشید بنزین می اندازید.انوقت آقایی هاشمی رجل دوم این نظام است چطور اینجوری به ان اهانت میشه. مگر رهبر نگفتن .این مرد عمر خود را در راه انقلاب سپری کرد.بسسسسسسسسسسسسسس است دیگر بگذارید دولت منخب کاراش انجام بده مردم بیچاره اند (188384)
بنده ي خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۷
يكي نيست به اين آقا بگويد كه لباس مقدس پيامبر را از تن به در آرد و آنوقت هرچه مي خواهد بي ادبي كند!جالب است كه هرچه اينگونه افراد بي ادبي نسبت به بزرگان مي كنند بر ارزش بزرگاني چون آقاي هاشمي ،خاتمي ،موسوي ،روحاني و ...افزوده مي شود. (188387)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۵۱
این پیشنهاد ما به امثال محمد خاتمی و ابطحی است (188451)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۴۵
دهنتو آب بکش بعد اسم سید محمد خاتمی رو بیار (188525)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۱۹:۵۹
حاجی تو فکر آخرتت باش (188390)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۱۴
خدایا خودت به همه ملت ما رحم کن . آیا این ادبیات پیامبر ما بوده یا ادبیات معاویه و امثالهم ؟ (188409)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۲
جان مادرت بشین سر جات به فکر اون دنیات باش (188422)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۷
حرف های امثال شجونی از هر فیلم کمدی خنده دار تر است پس خدا کند برای سرگرمی و خنده هم که شده هر از مدتی با وی یک مصاحبه انجام شود تا کمی بخندیم حداقل تلویزیون که سرگرمی ندارد شیخ شجونی جورش می کشد. (188429)
دو کلام حرف حساب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۲۹
اگه میخوایی کمک کنی بنظرم حرف نزنی بهترین کمکه والا (188433)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۳۳
سایت محترم بهار نیوز:
چرا برای خبرهای مربوط به مرتضوی نمیشه کامنت گذاشت؟
جواب بدید لطفا! چون خیلی ازتون عصبانیم!!!!!!!! (188436)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۱
شما برو همون بفرمایید شامتو ببین (188626)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۴۳
شجونی = ابوذر زمان (188442)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۱۹
تو تاریخ در مورد بی تربیت بودن ابوذر چیزی نخوندم آدرس بده برم سوادم و بیشتر کنم!!!! (188568)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۰
ابوذر زمان ؛فقط مرحوم آیت الله طالقانی ؛که اسوه ؛ادب و اخلاق بود ؛که حتی مارکسیستها و کمونیستها بهش احترام میگذاشتند ؛هنوز هم به نیکی یاد میشود ؛آیت الله طالقانی کجا؟ شجونی کجا؟!!! (188588)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۹
چون پسرش و دامادش مارکسیست بودن و هواشون رو داشت بهش احترام میزاشتن و گرنه همون مارکسیستها اگر احترام هالیشون بود نمیرفتن نوکری صدام رو بکنن ضد مملکتشون تو زمان جنگی که طرف از آمریکا و وابسته شاه اومده از وطنش دفاع کنه (188653)
آنتی ویروس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۴۹
نه خیر اگر امام زنده بود دوباره یه انقلاب دیگه می کرد.
بهار جان من کامنتمو بزار نترس! (188448)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۵۰
ملت ایران چقدر حقیر و بدبخت شده اند که کسانی مثل ایشان برایشان سخنرانی میکنند. (188449)
علی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۰:۵۹
آقای شجونی مثل اینکه یادشون رفته نظر مردم چیه ؟ مردم در 24 خرداد نظرشان را صریحا گفته اند در حالیکه آقای شجونی تمام امکاناتشون را بسیج کرده بودند تا اصلاح طلبان رای نیاورند از اجازه شرکت ندادن به آقای خاتمی و عبداله نوری تا رد صلاحیت هاشمی و اگر می دانستند که روحانی هم رای می آورد مطمئن باشید رد صلاحیتش می کردند بهتر است چشمان خود را به روی واقعیات جامعه باز کنید و مردم را آنگونه که هستند بشناسید (188458)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۰۷
آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه (188468)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۱۱
تو هم یه روز بدون محافظ بیا بیرون تا منم دهن تو رو خورد کنم (188472)
ایران سربلند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۱۲
چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند!.... (188473)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۱۲
دست شما درد نکنه نمی دونم چرا رجا این حرف های عالی رو نگذاشته ...هنوز تو این مملکت شیر مرد پیدا می شه (188475)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۲۰
یعنی رجا نیوز هم خجالت کشیده حرف لیرش و منتشر کنه؟؟؟ (188569)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۱۹
اینها ادبیات پدران دینی ما و شماست. دیر یاست به این ادب و ادبیات عادت کرده ایم. دیروز علم الهدی بعضی ها را گوساله خواند، مصلحی می گوید غلط می کنی...، این آقا هم که ما شاءالله روحانیت را سربلند کرده. بدا به حال مردمی که تو برایشان 40 سال منبر رفتی! چه غریب است دینی که تو زبانش شده ای! این ادبیات کوچه بازاری مایه بدنامی روحانیت است.
این ادبیات شما نشان دهنده عصبیت شماست جناب شجونی...نتیجه این است که کاندیدای مورد نظر شما پایش به پاستور نرسید. (188485)
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۲۰
به شرفم قسم که تمام وجود شما را سیاهی پر کرده....نه ادب....نه عمل....نه عقل....نه صداقت....نه... (188490)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۲۱
به خدا فکر کردم یکی از ارا....وباش چنین سخنرانی کرده (188492)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۲۷
سلام جرا بعدازسی وبنج سال تازه بیداری شدی
همه فهمیده اند که ناشایسته سالاری درطول این مدت مده شده
حرمت لباس بیامبر که تنتونه بیش ازاینست (188499)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۱
به قول معجزه هزاره آبو بریز همونجایی که میسوزه .... (188505)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۳
درود بر شجونی ابوذر زمان (188507)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۳۶
ابوذر زمان هاشمیه (188592)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۴
خیلی ممنون که چاپ کردید بیشتر آشنا شدیم!! (188510)
حسینی نصر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۶
اینجا که همه مریضن ، کدوم یکی واجب تره بگو اونو شفا بده
در ضمن مستر شجونی خودتی که آب و علف میخاد
نظرم رو نزاری واگذارتون میکنم به جدم (188514)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۳۹
در زمان حیات امام هم امثال تو در.....خزیده بودن و جرات ابراز وجود نداشتند (188519)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۱
بعد از گذشت چند روز از گذشت دولت تحقیر و تحریم و تهدید تنها امیدمون به این شعار دورود بر مخالف من بود که اون هم پر. (188533)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۴
مردم به گوسفند تشبیه میکنه دیدی!؟ (188535)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۱:۵۵
اوه اوه اینا دیگه کین!!!!!! یکی ترمز اینو بکشه (188538)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۰۴
آقای شجوعی نزدیک تر ین فرد به امام ایت الله هاشمی بودالان هم ارتباط ایشون با رهبری بسیار صمیمانه هست
هاشمی دردیدار با رهبری به ایشان گفته اند که اگر برای این 3نفر اتفاقی بیفتد دامن نظام را خواهد گرفت (188552)
نمری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۰۷
. . .یه مقدار از خدا بترس فردای قیامتی هم است (188558)
کامیار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۲۷
ماشالله کامنت!!! ایول بهار......دمتون گرم..... (188579)
masoud
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۴۲
اگر رهبری در کنار تیم مذاکرات نبود و از آن حمایت نمی کرد افراطی ها اجازه عمل به تیم مذاکرات هسته ای را نمی دادند. بخصوص بعد از بازگشت آنان از مذاکرات نیز با آن جنجال ها که سعی داشتند توافقنامه را با قرارداد ترکمنچای مقایسه کنند اگر حمایت و تشکر و همراهی به موقع رهبری نبود این افراطیون به دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای آسیب می رساندند. (188603)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۴۶
آقای شجویی امثال شماباید نزاکت وادب یاد بدهد ولی چون قسم خدا راخوردی که دروغ نمیگویی این مطلب را نوشتم شما اگردزوغ نمیگویی چرا راجع به مشایی ورحیمی وبهمنی وراننده امثال بهمنی وخود آقای احمدی نژاد که همه عالم وآدم دیدند وشنیدند چکار زشتی را انجام داد فرمایش حضرت امیر شامل جال اینها نمیشود. (188605)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۲:۵۲
عینکتو بزار رو چشات ببینی دارو دسته خودتون تو هشت سال گذشته باپولهای بیت المال چکارها که نکردن.جرات دارین از اختلاصهای بیمه و غیره حرف بزن که با مردم بیچاره چیکار کردین وازشون واسه خودتون حلالیت طلب کنین بجای این حرفها. (188611)
مردم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۱۱
ما مردم به دکتر روحانی رای دادیم تا از دست آذمایی مثل تو فرااااااااااااااااااااار کنیم می فهمی؟؟؟ خوابی؟؟؟ (188623)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۲۸
امام و آیت الله هاشمی رفسنجانی با هم بودند، شما نسبت به آقای هاشمی رفسنجانی فرسنگها فاصله با امام داشتید، و شاید بخاطر همین رفتار شما بود که ایشان با شما همچون آقای رفسنجانی نزدیک نبودند. لطفا خاطره امام را برای جوانان خراب نکنید و خود را به آن بزرگوار نچسبانید. (188652)
mohammad
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۳۴
اونوقت اگه امام بودن به شما و دارو دستتون مدال افتخار میدادن ، نههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (188658)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۳۵
شما که از این چیزا مطلع هستید چرا بطور علنی به اطلاع مردم نمیرسونید؟درسته که دشمنان زیادی داریم اما دوست داریم حقیقت رو اونطور که واقعا هست بدونیم.به هر حال امیدوارم هر کس که با اسلام مشکل داره و به اسم اسلام داره به مردم کشورش خیانت میکنه در پیشگاه مردم و خدا رو سیاه بشه. (188661)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۳۸
این اقای شجونی گاهی وقتا یه حرفایی میزنه و یادش میره گذشنه خودش چی بوده.کاشکی یه نگاهی به کتاب پرویز ثابتی معاون ساواک مینداخت و یه نظری در مورد مطالبی که راجع به ایشون توشته میداد و بعد در مورد اقای هاشمی حرف میزد. (188664)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۴۲
اگه امام زنده بود میزد تو دهن امثال شما که با این وقاهت با شخصیتی مثل آقای هاشمی اینجوری صحبت نکنید. (188669)
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۴۸
شما به عنوان یک روحانی با این حرفها فقط دارید روحانیت را تضعیف میکنید جواب خدا را چه می خواهی بدهید (188675)
اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۵ ۲۳:۵۶
بنده خواستم به آقایی که این متن رابه نگارش درآورده بگویم پیام اسلام رعایت اخلاق درتمام امور است!درست درهمین لحظه ازیینش اسلامی یاد دارم که امام معصوم میگویندسه طایفه کمردین رامیشکنندکه یکیش عالم جاهل است!! (188684)