کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به نصرالله گفتم بايد بزني خيک اسرائيل را پاره کني

شجوني:اگر امام‌بود دهان‌هاشمی‌را خرد‌می‌کرد!

25 آذر 1392 ساعت 18:21

گروه سياسي: شيخ جعفر شجونی٬ همزمان با حمله به آيت آلله هاشمی رفسنجانی٬ دكتر حسن روحانی را «دروغگو» خوانده و گفته همانطور که آيت‌الله جنتي فرمودند؛ حداقل حکم موسوي و كروبي هم اعدام است.


دبير جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانيت مبارز در جلسه هفتگي انصارحزب‌الله با موضوع "بررسی برخورد قضایی صورت گرفته با فتنه گران " به سخنرانی پرداخت كه بخش‌هايي از آن را به نقل از سايت اين تشكل  مي‌خوانيد:

... ما در نظام خودمان داريم کساني که ۳۴ سال است که ۳-۴ ماشين دنبال اينها مي‌دوند و به درد نظام هم نمي‌خورند، گاهي فتنه و شيطنت هم مي‌کنند و خاندانشان هم... و خرجشان براي اين نظام زياد است؛ چرا که بيش از حد متوقع هستند. اگر ما محاسبه نمي‌کنيم، خداوند محاسبه‌گر دقيقي است. پسر من نوعي که آفتابه‌ دزديده او را به زندان مي‌اندازند ولي پسر فلان آقا شتر دزديده، تازه ۱۰سال است که ورق مي‌زنند تا اينکه جرمش را پيدا کنند!

...اين چنين آدمهايي همچون بعضي از خواص بي‌بصيرت حالا مي‌خواهند با آمريکا رابطه داشته باشيم. آمريکايي که در وال‌استريت خودش گير کرده، اينکه آخوندي پيدا شود و بگويد با آمريکا مي‌خواهيم رابطه برقرار کنيم، عين حماقت است. بايد به او گفت تو مرگ بر آمريکا نگو! چرا فضولي ما را مي‌کني؟ ما از تو که تقليد نمي‌کنيم. تو که امام و رهبر ما نيستي. لابد فردا هم مي‌گويي شب خواب امام را ديدم که ايشان به من فرمود غني‌سازي متوقف شود!

...امام که اگر بود دهنت را خرد مي‌کرد. مگر حضرت امام نفرمود که رابطه ما با آمريکا رابطه گرگ و ميش است؟ پس چوپان عاقل بايد گله را به جايي ببرد که هم آب دارد و علف و هم گرگ ندارد. چوپان احمق آن کسي است که گوسفندانش را به جايي مي‌برد که آب و علف ندارد تازه گرگ هم دارد!

...ما باور نمي‌کرديم ولي ديديم که يک بسيجي ۱۷ ساله هدف دارد و عقلش بيشتر مي‌رسد و متوجه موضوع است، ولي او با اين همه کبکبه و کله‌گندگي نمي‌فهمد(!) و روز قيامت به جهنم مي‌رود. يا مثلا احمق آن کسي است که سطح جرم منافقين و سران فتنه را پايين مي‌آورد و مي‌گويد اينها را آزاد کنيد و الا براي نظام ضرر دارد! من خودم از افرادي بودم که معتقدند رافت اسلامي چرا بايد در مورد اينها اجرا شود؟ بنده که عمدا اين شيشه را شکسته‌ام بايد خسارت آن را پرداخت کنم. با اين وصف چگونه مي شود اين تعابير را تفسير کرد؟!

...در اين مملکت، بعضي‌ها دنبال حرام مي‌دوند ولي چيزي گيرشان نمي‌آيد. در حالي که آنچه به دنبالش هستند بيت‌المال است. اميرالمومنين(ع) به برادرش فرمود: اگر پول زيادي مي‌خواهي برو از آن مغازه‌هايي که صاحبان آنها به نماز رفته‌اند بدزد. برادر حضرت اعتراض کرد: يا علي، مرا به دزدي تحريک مي‌کني؟ حضرت فرمود: تو مرا به چه چيزي تحريک مي‌کني؟ در صورتي که در روز قيامت تو با صاحب مغازه رو به رو هستي، ولي من با يک ملتي رو به رو مي‌شوم. چطور از من مي‌خواهي که از بيت‌المال مسلمين به تو بدهم!؟

...بنده در کشور ليبي براي‌آخوندهاي سني آنجا يک خطبه‌اي از نهج‌البلاغه خواندم که همه متعجب شدند. در آن خطبه اميرالمومنين(ع) مي‌فرمايد: چهار چيز آفت نظام شماست يکي ظلم به مردم، دوم کش رفتن و بلند کردن بيت‌المال مسلمين، سوم فاميل‌بازي و چهارم رشوه است. در ايام انتخابات بعضي گفتند بايد شايسته سالاري باشد و نه فاميل‌سالاري و اين در حالي است که همين ها به يک شخصي ۷ تا کار داده‌اند!

...سال گذشته بعد از راهپيمايي ۲۲ بهمن بنده مصاحبه کردم و گفتم عجب مردمي هستند که اينگونه به راهپيمايي مي‌آيند، کانه طلب اينهاست! و گفتم: الان در حدود سي و چند سال است که برخي مسئولين ما مي‌خواهند نظام را واژگون کنند وليکن مردم نمي‌گذارند. خيلي از بزرگان مملکت به بنده زنگ زدند و گفتند عجب مصاحبه‌اي کردي. گفتم: وقتي من مي‌بينم فردي با زن و بچه شتابان به سمت ميدان آزادي مي‌رود، اين بدان معني است که اين انقلاب متعلق به اوست و اوست که شاه را بيرون کرده و امام را آورده است. انقلاب متعلق به مردم است و مردم به احترام انقلابشان به راهپيمايي مي‌آيند. اينکه حالا چهار تا و نصفي بخواهند در اين مملکت فتنه کنند که راه به جايي نمي‌برند.

...چندي پيش با سيدحسن‌ نصرالله ديداري داشتم که ايشان نظرم را راجع به فتنه ۸۸ پرسيد به او گفتم: حاج آقا، حواس همه ما پيش توست که بزني خيک اسرائيل را پاره کني. شما نگران فتنه ۸۸نباش. باز هم پرسيدند که مي‌خواهم نظر شما را بدانم. من گفتم:‌عزيز من، شما مشغول کار خودت باش. همه ما شما را دعا مي‌کنيم. نظر من اين است که اينها عددي نيستند و گفتم: حاج آقا، يک معلمي به شاگردش گفت که يک موجودي را نام ببر. اين شاگرد کمي فکر کرد و گفت: يخ. گفت: چرا در اين همه موجودات اسم يخ را بردي؟ شاگرد در جواب گفت: الان من از کوچه رد مي‌شدم سه چهار تابلو ديدم که روي آن نوشته بود يخ موجود است. سيدحسن مي‌خنديد و گفت: آقاي شجوني، باز هم بگو. گفتم: من مي‌گويم اينها قابل نيستند. يک مورچه‌اي رفته بود خون بدهد پرستار پرسيد: شما چند سي‌سي خون مي‌دهيد. گفت: من سي‌سي مي سي متوجه نمي‌شوم، بگوييد بشکه بياورند!

حالا ديروز محمدرضا خاتمي برادر رئيس جمهور اسبق چرت و پرتي گفته و اظهار داشته که آقاي امام جمعه (سيداحمد خاتمي) در نماز جمعه گفته که ۹ دي مي‌آيد و شما را چنين و چنان مي‌کند، شما به ما هم اجازه راهپيمايي بدهيد تا ما هم جمعيت را بياوريم، ببينيم عليه ۹ دي چه مي‌کنند! حالا يک ...چرت و پرت گفته است. هم خودش چرت و پرت مي‌گويد و هم همسرش.

...من يک بار به سيدحسن خميني نوه امام گفتم: حسن آقا، اين امام عزيز ما مثل پيامبر اسلام است. گفت: چطور؟ گفتم: عده‌اي از فاميل‌هايش ضدانقلاب هستند. اينها جرأت نمي‌کردند به اسب شاه بگويند يابو، حالا يک متر و نيم زبان درازي مي‌کنند، مخصوصاً اين روزهايي که آقاي روحاني آمده است. نمي‌دانم اين طرفي است يا آن طرفي! آيا اينها اعتدال است؟ وزير علومش که سنگر به سنگر آدم‌ها را عوض مي‌کند که يعني حق ما بوده است و ما آن را گرفتيم! اين آقا بايد بفهمد که چه مي‌کند. من نمي‌دانم اگر کسي طرفدار امام خامنه‌اي باشد که اين طور افراد را سر کار نمي‌آورد؛ يکي را به خاطر دل آقاي هاشمي و يکي را به خاطر دل آقاي خاتمي بياورد، اين چه وضعي است؟ و کجاي اين اعتدال است؟! من نمي‌دانم و دلم هم نمي‌خواهد حرفي بزنم. من تابع مقام معظم رهبري هستم و ايشان هم فرمود که به دولت کمک کنيد. ما هم تا حالا کمک کرده‌ايم.

...بعد از صد روز مي‌آيد به جاي اينکه، فکري به حال بيکاري و گراني کند، مي‌گويد ما در ژنو موفق شديم، حالا منتظريم ببينيم بقيه روزها چه مي‌شود. به يک آقايي ۷ تا شغل مي‌دهند، به آقاي فلان جزيره کيش را دادند. علي‌اي‌حال خداوند را شاهد مي‌گيرم به روح پاک شهيد نواب صفوي که بنده اول مريد او بودم، هيچ در دلم، خواري کسي را نمي‌خواهم، اين نظام متعلق به خود ماست و بايد با چنگ و دندان آن را نگه داريم و عيب‌هاي آن را برطرف کنيم، اما چرا دروغ و ناحق؟ چرا آدم‌هاي غيرموجه!؟ آقاي دانشجو را که خواستند بردارند، گفتند چون دولت عوض شده است، ما بايد رئيس دانشگاه را عوض کنيم.

...اين همه دولت در طول انقلاب عوض شد، چرا يک بار جاسبي را عوض نکرديد؟ چرا دروغگو هستيد؟! آقاي مجيد انصاري، به عنوان معاون پارلماني رييس‌جمهور معرفي شده است، کسي که نسبت به فتنه ۸۸ موضع مناسبي نداشت. نمي‌دانم روحاني مي‌خواهد به قول معروف آش اين را بخورد و حليم مشتي حسين را هم، هم بزند! من حدود چهل سال در زرند کرمان منبر مي‌روم و مي‌دانم ايشان چه کرده است. من از مقامات مملکت مي‌خواهم که از ايشان و برادرش تحقيق و تفحص کنند که مبلغ قابل توجهي براي حرم حضرت امام مي‌گيرند، چه مي‌کنند. والله خود امام راضي به اين نيست. اين چه کسي است که معاون پارلماني خودت کرده‌اي؟!ما ناصح و دوست و مشفقيم، نمي‌خواهيم آقاي روحاني خوار شود.

... متاسفانه امروز بعضي‌ها شعار آزادي سران فتنه را مي‌دهند. من که از اول گفتم کروبي و ميرحسين بايد محاکمه شوند، بعد به زندان بيفتند. در آنجا قوه قضائيه تقاضا کند تا عفو رهبري شامل حالشان شود و‌ آزاد بشوند. همين جوري که نمي‌شود. اينها فتنه کرده‌اند. طلبکار هم شده‌اند! اينها خائن هستند، چه طلبي دارند که محمدرضا خاتمي گفته ما از طلب خود در سال ۸۸ گذشتيم؟! تو اصلا کي هستي که طلبکار باشي؟! همان طور که آيت‌الله جنتي فرمودند؛ حداقل حکم اينها اعدام است...


کد مطلب: 24903

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/24903/شجوني-اگر-امام-بود-دهان-هاشمی-را-خرد-می-کرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir