به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۲۵۰۲۳
یک استاد حوزه و دانشگاه بيان كرد:

پایداری‌ به‌دنبال القای‌اختلاف بين‌اصلاح‌طلبان

گروه سياسي: یک استاد حوزه و دانشگاه هدف جبهه پایداری از عنوان کردن سرلیستی عارف و ناطق نوری را ایجاد افتراق و شکاف میان جریان اصلاح طلب و خارج کردن آنها از عرصه رقابت دانست.
پایداری‌ به‌دنبال القای‌اختلاف بين‌اصلاح‌طلبان
به گزارش شبکه ایران، حجت الاسلام محسن غرویان درباره مطرح شدن مسایل انتخاباتی و سرلیستی ناطق نوری و عارف برای انتخابات مجلس گفت: تمام گروههای مختلف در جامعه حق ورود به عرصه انتخابات را دارند اما در حال حاضر و با توجه به اینکه یک سال و نیم تا انتخابات آینده فرصت وجود دارد، عنوان کردن این گونه بحث‌ها به صلاح کشور نیست. وی تصریح کرد: انتخابات اخیر ریاست جمهوری تحول بزرگ فکری و سیاسی بوده و به یک معنا ریل حرکت را تغییر داد و فضای فکری و سیاسی ایران تحول بزرگی پیدا کرد.

غرویان با اشاره به استقبال مردم از فکر و اندیشه آقای روحانی ،خاطر نشان کرد: افرادی که این چارچوب فکری مورد قبولشان نیست احساس شکست بزرگی می کنند و به همین دلیل هر روز موضوع جدیدی را برای جبران شکست های خود بهانه می کنند. او این جریان شکست خورده از انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری را عامل طرح زودهنگام مسایل انتخاباتی مجلس دانست و افزود: این گروه طی 8 سال گذشته موجب ایجاد مشکلات فراوانی در کشور شد و به همین دلیل پس از روی کار آمدن دولت تدبیر تلاش می کند برای پوشاندن و شانه خالی کردن از بار مشکلاتی که موجب به وجود آمدن آن بودند ذهن مردم را با مطرح کردن انتخابات مجلس منحرف کند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه هدف این جریان ازعنوان کردن سرلیستی عارف و ناطق نوری ایجاد افتراق و شکاف میان این جریان است، بیان کرد: جریاناتی مانند جبهه پایداری از همین روش‌ها یعنی القای اختلاف برای خارج کردن رقیب از عرصه سیاسی استفاده می کند. غرویان در پایان تاکید کرد:بهتر است اصولگرایان به جای نگرانی از انتخابات آینده در روش‌ها و برنامه های خود تجدید نظر کنند.

۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۷:۵۸
گل گفتی.بهتره اول بفکر پایگاه اجتماعی باشند بعد رای. (188886)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۷:۵۸
همه اصلاح طلبان باید هوشیار باشند (188888)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۹:۴۶
در انتخابات اینده مجلس باید چیزی شبیه انتخابات 24 خرداد انجام شود در ابتدا تمام افراد شایسته اصلاح طلب در شهرها کاندید شوند و از هم اکنون در استانها چند گروه معروف اصلاح طلب اماده باشند که بروی افرادی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند اعتلاف کنند و برای تمام حوزه ها لیست دهند، این یگانه روش ممکن است وباید برای شهرهای کوچک هم حتی اگر از ان حوزه کسی نباشد افراد شایسته ای از دیگر شهرها به عنوان کاندید اصلاحات معرفی شود (188956)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۸:۰۷
متاسفانه جبهه موسوم به پایداری در هیچ عرصه ای اخلاق را رعایت نمی کند (188895)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۸:۱۰
اگر اصلاح طلبان كار تشكيلاتي و كادر سازي نكنند و يا طبقه محروم را فراموش كنند و يا وعده هاي اجتماعيشان را ناديده بگيرند قطعا شكست خواهندخورد همان طور كه در 84 اينگونه شد. ما نبايد بخاطر رياست جمهوري مغرور شويم حتي اگر مجلس به دست اصلاح طلبان بيافتد تا حدودي در قدرت با اصول گرايان مساوي مي شوند صدا و سيما ، بسيج ..... نهاد هايي كه هرگز بدست اصلاح طلبان نخواهد افتاد و بسيار قدرتمند هستند و با عملكرد غلط اصلاح طلبان بجاي پاسخگو بودن هميشه مدعي هستند مخصوصا در زمينه فرهنگي در صورتي كه خودشان اصلي ترين متوليان فرهنگ هستند! (188897)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۲۰:۳۹
آخه درد بزرگتر اینه که رئیس جمهور تا وقتی قدرت داره که از اصولگرا ها باشه نباشه نامحرمه،نماینده های مجلس تا زمانی وکلای مردمن که از اصولگراها باشن اگه نباشن واداده ان! تکلیف نهادهای انتصابی که معلوم ملک طلق اصولگراهاس نهادهای انتخابی ام اینجور... (188990)
موسوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۸:۱۵
جبهه پایداری ها دیگه جایگاهی در بین مردم ندارند
مثل گروه هایی هستند که یه شبه میان و میرن امثال رایحه خوش خدمت و.........
پایداری ها پیایدار و مقاوت کنید تا 18سال دیگه شاید................... (188899)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۲۰:۲۷
دیگه جایگاهی ندارند ؟؟؟؟؟

ببخشید مگه قبل از این جایگاهی داشتند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (188982)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۸:۳۲
مردم بسیار با شعور تر و با کمال تر از انند که از هم اکنون که مملکت غرق در باز شدن یکی پس از دیگری پرونده های فساد مالی و اداری پاک ترین دولت تاریخ هستند و گروهگ ناپایدار کوچک تر از انست که بتواند در مردم انحراف ایجادکند. ضمن انکه دولت محبوب و غارتگر اقایان انقدر بیکاری و تورم و گرانی درست کرده که مردم فعلا" به فکر معیشت خودند تا برسی انتخابات اینده و باید گفت این که میروید به ترکستان است. (188908)
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۱۸:۴۰
اصلاح طلبان باید هوشیار باشند و بزرگانی مثل آیت الله رفسنجانی و خاتمی و ...نباید بگذارند تا اختلافی پیش بیاید و انشاالله حماسه ی سیاسی بالاتری با حمایت رهبری بوجود بیاید و دولت عزیز تدبیر با آسودگی بیشتری به حل مسایل مهم بپردازد. (188916)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۲۶ ۲۰:۲۶
پایداری چی ها اصلا اعتقادی به انتخابات و رای مردم ندارن (با کمی بررسی اظهارنظرها و رفتارهاشون این موضوع کاملا به وضوح دیده میشه).
تنها مستمسک پایداری چی ها برای حفظ مناصبشون ضرب و زور و حذف رقیب و به هم ریختن قواعد بازی به روش های غیرقانونی و البته . . . آنها کاسبان و نان خوران فتنه هستند. نان این باند در لفظ فتنه (برای حذف رقیب از صحنه) می باشد. امیدوارم عقلای اصلاح طلب و معتدل با قدرت تمام در انتخابات آتی فعال باشند و در تمامی حوزه های انتخاباتی کاندیداهای جوان و بی حاشیه و البته کارآمد معرفی کنند و از چند دستگی و تشتط به شدت پرهیز نمایند. در صورتیکه مردم هم همتی بکنند و با تمام توان خود مشارکت نمایند این اقلیت 10 درصدی اما پرقدرت و خطرناک به مجلس راهی نخواهند داشت انشاا... (188980)