به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۲۸ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب : ۲۵۲۳۵
ده خرید بد تابستانی فوتبال اروپا

فلینی بدترین خرید پیش فصل فوتبال اروپا

گروه ورزشی: از نگاه کاربران اینترنتی، انتقال هافبک بلژیکی تیم اورتون به منچستریونایتد بدترین جابه‌جایی در بازار نقل‌وانتقالات تابستان بوده است.
فلینی بدترین خرید پیش فصل فوتبال اروپا
در یک نظرسنجی اینترنتی که در یک پایگاه اطلاع‌رسانی انگلیسی صورت گرفته است، مروان فلینی، ‌هافبک تیم منچستریونایتد به عنوان بدترین خرید تابستانی در بازار نقل‌وانتقالات قاره سبز انتخاب شد. در این نظرسنجی که نام 10 بازیکن شامل گرث بیل (از تاتنهام به رئال مادرید)، رادامل فالکائو (از اتلتیکومادرید به موناکو)، ادینسون کاوانی (از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن)، نیمار (از سانتوز به بارسلونا)، مسعوت اوزیل (از رئال مادرید به آرسنال)، ماریو گوتسه (از بورسیا دورتموند به بایرن مونیخ)، مروان فلینی (از اورتون به منچستریونایتد)، مارکینیوس (از رم به پاری‌سن‌ژرمن)، گونسالو هیگواین (از رئال مادرید به ناپولی) و جیمز رودریگس (از پورتو به موناکو) به عنوان مهم‌ترین نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال قاره سبز معرفی شده‌ است، کاربران اینترنتی به مروان فلینی که با قراردادی 32.4 میلیون یورویی از اورتون به اولدترافورد منتقل شد به عنوان بدترین خرید تابستانی در اروپا رای داده‌اند.

در نتایج این نظرسنجی فلینی با کسب 55.7 درصد آرا عنوان بدترین خرید تابستانی را یدک می‌کشد و پس از او گرث بیل، بال ولزی رئال مادرید که با قراردادی 100 میلیون یورویی از تاتنهام به رئال مادرید پیوست در رده دوم بدترین خریدهای تابستانی قرار دارد. نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا هم که در تابستان با قراردادی 60 میلیون یورویی از سانتوس به آبی‌واناری‌پوشان کاتالونیا پیوست با کسب 4 درصد آرا رتبه سوم را در اختیار دارد.

رده‌بندی 10 خرید کم بازده فوتبال اروپا در تابستان سال 2013 بر اساس درصد آرای کاربران اینترنتی به صورت زیر است:
1- مروان فلینی با 55.7 درصد آرا
2- گرث بیل با 25.4 درصد آرا
3- نیمار با 4 درصد آرا
4- رادامل فالکائو و مسعوت اوزیل با 3 درصد آرا
6- مارکینیوس با 2.7 درصد آرا
7- جیمز رودریگس با 2.5 درصد آرا
8- ماریو گوتسه با 1.6 درصد آرا
9- ادینسون کاوانی با 1.4 درصد آرا
10- گونسالو هیگواین با 0.8 درصد آرا
مرجع : تسنیم

۱۳۹۲/۰۹/۲۹ ۰۰:۰۰
باور کنید من فقط فوتبال میبینم و دنبال میکنم .ضمنا" در سن ده سالگی طرفدار من یونایتد بودم و هستم حتی اگر به دسته دهم سقوط کنه . اما گرفتن بازیکنی درجه سه مثل فلینی و با بودن اونهمه ادم با دانش فوتبالی منچستر خیلی تعجب کردم ,فروختن مسعود اوزیل و هیگواین و نگه داشتن دی ماریا در رئال هم از اون کار های عجیب فوتبال بود این دی ماریا که مورد توجه خاص مورینیو بود دقیقا" پدر رئال را در دو فصل قبل در اورد و جالبه که اقای مورینیو چرا این بازیکن را به چلسی نبرد. نتیجه اینکه دلیل نمیشه که چون یارو خیلی فوتبالیه خیلی هم خوب تصمیم بگیره. (190191)