کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زیباترین کشور جهان کجاست؟+عكس

بازار هتل , 8 خرداد 1391 ساعت 19:11

به نظر شما زیباترین کشور جهان از نظر بهره مندی از مناظر زیبا کجاست؟ ایتالیا، فرانسه، یونان، اسپانیا، هند، چین، افریقای جنوبی و یا ایران خودمان؟ بد نیست بدانید هیچیک از این گزینه ها در جمع پنج انتخاب نخست کاربران دو سابت پرطرفدار تویتر و پینترست نیستند!



در این نظرسنجی که هنوز هم ادامه دارد تاکنون يك کشور کوچک موفق شده تا ۳۶ درصد آرا را به خود اختصاص دهد و بالاتر از کشورهای صاحب نام در صنعت گردشگری قرار بگیرد.

ليتونی با مساحتی حدود ۶۵ هزار کیلومتر مربع در شمال اروپا و در حوزه دریای بالتیک از غرب از سوئد جدا می شود و با کشورهای روسیه، لیتوانی، استونی و بلاروس همسایه است.
بی تردید برگ برنده این کشور در رقابت بهترین ها، مناظر زیبای آب های نیلگون و پارک ملی Gauja و پایتخت تماشایی آن؛ ریگا می باشد. این کشور با حدود ۳میلیون جمعیت دارای بیش از ۱۰۰۰ هتل می باشد که از شبی ۲ تا ۱۳۰۰ یورو قیمت دارند. اما در این رقابت که بین تمام کشورهای جهان صورت می گیرد و در انتهای فهرست نام سودان به چشم می خورد، مکزیک در رتبه دوم قرار دارد و بعد از آن ترکیه و اندونزی. در رتبه پنجم این فهرست هم انگلستان قرار دارد تا در بین پنج نام نخست هیچیک از مقاصد پرطرفدار گردشگری نباشد و نشان از افزایش علاقه مردم به تماشا و شناخت دیگر نقاط جهان دهد.
در این فهرست کشورهای ایتالیا، نیوزلند، برزیل، هند و کانادا به ترتیب پنجم تا دهم هستند و پس از آن ها نوبت به ایرلند، امریکا، کرواسی، سوئیس، استرالیا، کلمبیا، یونان، پرو و پرتغال می رسد که از دهم تا نوزدهم رده بندی شوند و دست آخر هم فرانسه که در رده بیستم ایستاده است!


کد مطلب: 2624

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/2624/زیباترین-کشور-جهان-کجاست-عكس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir