به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۰۹ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۶۳۸۰

شايعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا در ژانويه

گروه ورزشی: لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا مورد توجه خاص رؤسای باشگاه پاری‌سن ژرمن قرار گرفته و آنها حاضر هستند برای خرید این بازیکن رقم قابل توجهی پرداخت کنند.
شايعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا در ژانويه
به نقل از روزنامه گاتزتا دلوسپرت، در ایتالیا به بهانه شروع فصل نقل و انتقال زمستانی به بررسی شرایط ستاره‌های حاضر در تیم‌های مختلف پرداخته و از موقعیت کلی و احتمالی آنها برای ادامه فعالیت‌ در تیم‌های خود و یا جدایی‌ این بازیکنان خبر داده است.

ایکر کاسیاس، دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید است. این بازیکن که در زمان مربیگری خوزه مورینیو در تیم فوتبال رئال در جرگه بازیکنان ذخیره قرار گرفت و حواشی زیادی برای رئال در آن زمان ایجاد کرد. در ادامه هم بعد از اینکه کارلو آنچلوتی فعالیت خود را به عنوان سرمربی در این تیم از سر گرفت از این بازیکن فقط در رقابت‌های کوپادل‌ری‌و لیگ قهرمانان استفاده کرد و او هنوز در ترکیب ثابت تیم رئال نتوانسته موقعیت خود را بازیابد.

بنابراین به نوشته روزنامه ا آس و تحلیل‌های ارائه شده توسط کارشناسان این بازیکن به احتمال فراوان در ماه ژانویه از رئال مادرید رفته و کارش را در لیگ برتر انگلستان و یکی از تیم‌های آرسنال و یا منچستر سیتی از سرخواهد گرفت. این در حالیست که کاسیاس تا سال 2017 با رئال مادرید قرار داد ولی بازهم این موضوع نمی‌تواند نقش مانعی برای این بازیکن و جدایی‌اش از رئال مادرید را ایفا کند.

رونالدینیو، مهاجم 33 ساله تیم فوتبال آتلتیکو مینیرو هم با وجود اینکه رؤسای این باشگاه تمایل زیادی برای حفظ این بازیکن دارند. ولی امکان ادامه فعالیت برای این بازیکن وجود ندارد زیرا روسای این باشگاه به دنبال پیدا کردن یک اسپانسر برای تیم خود هستند و هنوز نتوانسته‌اند موفق به عقد قرارداد با اسپانسرهای خود شوند. خوزه کایوس برونورو، مدیر باشگاه پالمیراس در مصاحبه‌ای علاقمندی خود را برای خرید این بازیکن اعلام کرده ولی تاکید کرد که هنوز هیچ توافقی میان طرفین حاصل نشده است. این اظهارنظر کافی بود تا کارشناسان برزیلی اعلام کنند که در ماه ژانویه امکان حضور رونالدینیو در تیم فوتبال پالمیراس بسیار بالاست و او به طور حتم از تیم اتلتیکو مبنیرو جدا خواهد شد.

نلسون دیلا، دروازه‌بان اسبق میلان که در حال حاضر در سن 40 سالگی بسر می‌برد هم موفق به عقد قرارداد 2 ساله با روسای تیم اینترناسیونال شد. دیلا بعد از اینکه توانست قرارداد تازه ای با این تیم به ثبت رساند گفت: اینکه روسای باشگاه تصمیم گرفتنند تا قرارداد مرا به مدت 2 سال تمدید کنند اتفاقی بسیار خوب و جالب توجه بود و اعتماد به نفس مرا بیشتر کرد زیرا نشان داد که روسای باشگاه هنوز به من و توانایی‌هایم اطمینان دارند. من برای اینکه بتوانم موقعیت بسیار ایده‌آلی براب خود تعریف کنم تلاش خواهم کرد تا در بهترین موقعیت ممکن خود را از نظر فنی و فیزیکی حفظ کنم.

ژکوف، بازیکن 23 ساله تیم فوتبال بایرن مونیخ هم به دلیل اینکه دوست داشت در زمین بازی بیشتر حضور داشته باشد و در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد بطور قرضی به تیم فوتبال شالکه صفرچهار پیوست. کارل هانیز رومینگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که باید به این بازیکن فرصت بیشتری داده شود تا در ترکیب ثابت تیم قرار بگیرد بنابراین طبیعی است که او دوست داشته باشد راهی تیم دیگری شود.

در ماه ژانویه همچنین امکان تعویض‌ها را در بازیکن تیم فوتبال چلسی با دی‌ماریا بازیکن تیم فوتبال رئال مادرید به شدت بالاست و برخی منابع آگاه خبری در اروپا اعلام کرده‌اندکه زیدان مدیر ورزشی باشگاه رئال مادرید از مدت‌هاست به دنبال خرید هازارد بازیکن تیم فوتبال چلسی است و همین شانس انتقال دی‌ماریا را به لندن و حضور در چلسی افزایش می‌دهد هرچند که هنوز مدیر اجرایی برنامه‌های این بازیکن اظهارنظر قطعی در این رابطه نکرده است.

رسانه‌های خبری در پاریس هم اعلام کرده‌اند که لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به آرزوی بزرگی برای روسای باشگاه پاری‌‍سن ژرمن تبدیل شده و آنها در تلاش هستند تا بتوانند راهی برای خرید این بازیکن بیایند. روزنامه پاریزین طی تحلیلی اعلام کرد با وجود اینکه بحث مالیات بازیکنان برای باشگاه‌ها بسیار سخت و سنگین است ولی روسای پاری‌سن ژرمن می‌خواهند تحت هر شرایطی که هست این بازیکن را خریداری و به تیم خود بیاورند. از طرفی حضور نیمار در بارسلونا و موضع‌گیری برخی از روسای باشگاه بارسلونا برای افزایش دستمزد مسی شانس باشگاه پاری‌سن ژرمن را برای خرید این بازیکن بیشتر از قبل می‌کند و مسی را برای جدایی از بارسلونا تحت فشار بسیار بالایی قرار می‌دهد.

دیگر بازیکنی که رسانه‌های خبری در اروپا احتمال انتقال آن را از تیم خود به لیگ برتر انگلستان می‌دهند کسی نیست جز السیو چرچی بازیکن تیم فوتبال تونیو که به نوشته مطبوعات ورزشی در انگلستان مورد توجه خاص روسای منچستر یونایتد قرار دارد و حتی احتمال حضور این بازیکن در تیم‌هایی مثل تاتنهام، آرسنال و لیورپول هم بسیار بالاست. اما هنوز مدیر اجرایی برنامه‌های این بازیکن اظهار نظر دقیقی در رابطه با انتشار این خبر نکرده است.