کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

من هم كلت مي‌خوام!

تفنگ آبپاش برای‌۹۹%‌مردم جرم است اما...!

13 دی 1392 ساعت 2:42

در مملکتی زندگی می‌کنیم که بازی کردن با تفنگ آبپاش برای ۹۹% مردم جرم محسوب می‌شود ولی با کلت تیراندازی کردن برای ۱% دفاع محسوب می‌شود!


گروه جامعه: در حاليكه خبرگزاري فارس، خبر منتشره چند روز پيش خود مبني بر علت تيراندازي محمود كريمي به سوي يك خودرو را از خروجي خود حذف كرده است (در خبر فارس مقصر اين حادثه سرنشينان خودرو مقابل معرفي شده و تيراندازي محمود كريمي با سلاح كمري به سوي آنها، توجيه شده بود.) علی قلهکی٬ یکی از فعالان سایبری حزب‌الله در صفحه «گوگل‌پلاس» خود درباره اين ماجرا نوشت: چرا عادت داریم از اقدامات اشتباه یک مداح چون پشت اسم هیئت پنهان است دفاع کنیم!؟ به گزارش بهارنيوز، اين فعال رسانه‌اي حزب الله، سپس فهرست‌وار چند موضوع و توضيح زير را ذكر كرده است:
1-دو سال قبل خبری در "دی‌نیوز" کار کردیم در باره موتور بازی حاج محمود و رفقایش در جاده چالوس که کمترین گناهش این است که سایر مردم از این موتورها نمي‌توانند استفاده کنند. http://daynews.ir/vdcfemdy.w6d0magiiw.html?12337

 2-مجبورم ادامه ماجرای تیراندازی محمود کریمی رو هم بگویم، ایشان با رفیق گرمابه و گلستان خود یعنی حسن رعیت در حال تردد بودند که درگیری پیش مي‌آید و کلت را هم حسن آقای رعیت خدمت ایشان مي‌دهند و اقدام به تیراندازی مي‌کنند.
3-با مصاحبه جعلی و ماجراسازی اساس کار رو حاج محمود آقا عوض مي‌کنند.
ولی آیا چون یک مداح پشت سر نام رهبری، امام حسین و انقلاب پنهان شده است باید هر کاری کرد توسط برخی رسانه‌هاي ارزشی پوشش گذاشته شود!

...................................
من هم كلت مي‌خوام!
..................................
در همين رابطه، برخي از كامنت‌هاي مردم در فضاي مجازي هم جالب توجه هستند و خبر استفاده از اسلحه توسط این مداح شناخته شده در ایران هشتگ‌های #کلت، #من کلت می‌خوام! و ... را خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی داغ کرد. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی با این مساله شوخی کردند و انتقادهایی را درباره رفتار تبعیض آمیز و برخورد دوگانه با شهروندان مطرح کردند.

برای مثال کاربری به نام پیکان توییت کرد: در مملکتی زندگی می‌کنیم که بازی کردن با تفنگ آبپاش برای ۹۹% مردم جرم محسوب می‌شود ولی با کلت تیراندازی کردن برای ۱% دفاع محسوب می‌شود.

تعدادی از کاربران از "اراذل و اوباش" خوانده شدن سرنشینان پژو توسط طرفداران محمود کریمی انتقاد کردند. فاطمه در گوگل‌پلاس پرسیده است: "اینها چه اراذل و اوباشی بودند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده‌اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده و تیراندازی کرده است؟ اگر اراذل و اوباش بودند چرا به جای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کردند و اقدام به گزارش حادثه و شکایت کرده‌اند؟"

سوال دیگری که توسط برخی از کاربران گوگل پلاس مطرح شده این است که "چه کسی اجازه حمل سلاح کمری را به یک مداح داده است؟ چرا این مداحان خود را مصون از تعقیب قانون و فراتر از شهروندان عادی می‌بینند؟" کاريكاتور مانا نیستانی با عنوان "مداح مسلح" نیز بارها توسط کاربران توئیتر و فیسبوک به اشتراک گذاشته شده است.


کد مطلب: 26744

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/26744/تفنگ-آبپاش-برای-۹۹-مردم-جرم-اما

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir