به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۰:۱۲
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : ۲۶۸۴۹

عکس‌هایی ناب از طبیعت و مناظر

گروه بين​الملل: دراين مطلب عکس هاي نابي از طبيعت ومناظر مشاهد مي کنيد.
«روملو رجن» در یک کشتی نظامی بود در خلیج «والویس» نامیبیا بود، در حالی که او دلفین‌ها و سیل‌‌ها و سایر جانداران را تماشا می‌کرد، و اصلا در پی گرفتن عکس نبود، کاپیتان کشتی تکه‌های ماهی را از قایقی به بیرون انداخت و در لحظه، روملو متوجه این پلیکان شد: 
 

لوییس پیرس، این عکس را در سفر کوتاهی که از مونیخ به قلعه Neuschwanstein انجام داده بود، گرفت:


«لولا اکیمانده اکرستروم» معمولا به عنوان عکاس خبری یک سازمان غیرانتفاعی به کامبوج سفر می‌کند، در یکی روزها در پنوم په، او و گروهش تصمیم گرفتند که سفری به یک مکان میراث فرهنگی داشته باشند، مکان مورد نظر «وات پنوم» نام دارد و پارک فیل‌ها و میمون‌هایش در آن جلب نظر می‌کند.در شلوغی میون‌های ریز و درشت، او متوجه مردی شد که نوشابه «فانتا» را به میونی تعارف می‌کند و در نتیجه این عکس گرفته شد:


به سبب پشتکاری که لازمه گرفتن این عکس بود، عکاس این عکس -الکسیس برکیل- آن را بسیار دوست دارد. معمولا شهر ونکوور دچار پدیده وارونگی دما نمی‌شود، اما در چند روز محدود در ماه ژانویه، در اولی صبح، این امر رخ می‌دهد و مه ایجاد شده در میانه روز پراکنده می‌شود. عکاس برای گرفتن این عکس، زمان زیادی صبر کرد.

کوین دیویس، این عکس را بهترین عکس خود می‌داند. او این عکس را در شهر Kosice در اسلواکی در حالی که روی یک خودرو سوار بود، گرفت. آنها نخست در شرایط آب و هوایی بد، از بوران میان دو کوه گذر کردند، وقتی از تونلی در میان یکی از این کوه‌ها عبور کردند، ناگهان آسمان آبی شوک‌زده‌شان کرد. آنها ناگهان از بوران و شرایطی که اصلا دیدی از محیط پیرامون نداشتند به جایی با آسمان صاف و درخت‌های یخ‌زده رسیده بودند. 


این عکس را اریک سولهیم گرفته است. این عکس در واقع با ترکیب ۳۸۸۸ عکس که در طول یک سال از یک منظره واحد گرفته شده‌اند، ایجاد شده است. هر عکس، تنها یک پیکسل عرض دارد و وقتی از راست به چپ تصویر می‌روید، گذر فصل‌ها از بهار تا تابستان اسلوی نروژ را می‌توانید ببینید.


این عکس را دانیل ناهابدیان در «چیانگ مای» در تایلند گرفته است. این عکس در جریان جشنواره Loy Krathong گرفته شده است.


این عکس را «گای نشار» در جریان سفر به صحرای نمک بولیوی گرفته است.


فیل اشترال
مرجع : زيست نيوز