به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ساعت ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۲۶۹۸۳
جام‌حذفی‌انگلیس؛

صعود آرسنال و اورتون؛ حذف نیوکاسل

گروه ورزشی: دور سوم بازی‌های جام حذفی انگلیس با صعود اورتون و آرسنال به دور بعد و حذف ناباورانه نيوكاسل توسط كارديف پیگیری شد.
صعود آرسنال و اورتون؛ حذف نیوکاسل
در آخرين ديدار امشب از دور سوم جام حذفي انگليس، تيم فوتبال آرسنال در ورزشگاه خانگي خود امارات ميزبان تاتنهام بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود توپچي‌هاي لندن به پايان رسيد. کازورلا در دقيقه 31 و روسيچکي 62 دو گل توپچي‌ها را در اين ديدار به ثمر رساندند. بعداز ظهر امروز نيز 9 دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال فولام که اشکان دژاگه ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، میهمان نوریچ سیتی بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
دارن بنت در دقیقه 40 فولام را یک بر صفر پیش انداخت اما اسنوگراس در دقیقه 45 بازی را به تساوی کشاند. اشکان دژاگه در این دیدار روی نیمکت ذخیره‌های تیمش قرار داشت و برای تیمش به میدان نرفت. همزمان با این بازی تیم‌ هال سیتی با 2 گل در خانه میدلزبورو پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. آرون مک لین هر 2 گل هال سیتی را در دقایق 10 و 61 به ثمر رساند.
کاردیف هم موفق شد در خانه نیوکاسل، ناباورانه به پیروزی 2 بر یک دست پیدا کرده و راهی دور بعد شود. پاپیس سیسه در دقیقه 61 تک گل نیوکاسل را به ثمر رساند و گل‌های کاردیف ولز را هم کریگ نون در دقیقه 73 و فریز کمپبل در دقیقه 80 به ثمر رساندند.بدین ترتیب تیم‌های آرسنال، بولتون، برینگتون، اورتون، هال‌سیتی، کاردیف، ساوتهمپتون، استوک سیتی و کریستال پالاس به دور بعد جام حذفی راه یافتند و دیدار تیم‌های نوریچ و فولام به بازی مجدد کشیده شد و نیوکاسل نیز بزرگ‌ترین حذف شده این دیدارها لقب گرفت. در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:
بولتون 2-------------------------------------------- بلک‌پول 1
برینگتون 1------------------------------------- ریدینگ 0
اورتون 4-------------------------- کوئینزپارک رنجرز 0
میدلزبورو 0-------------------------- هال‌سیتی 2
نیوکاسل 1--------------------------- کاردیف 2
ساوتهمپتون 4---------------------- برنلی 3
استوک‌سیتی 2 ----------لسترسیتی 1
وست‌برومویچ 0----- کریستال‌پالاس 2