به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۲۶۹۸۵

پزشک‌قلابی يكسال‌در بیمارستان طبابت‌كرد!

گروه حوادث: یک پزشک قلابی که به مدت یک سال با ادعای داشتن دکترای حرفه ای در یکی از بیمارستان های معروف شیراز دست به طبابت می زد، دستگیر شد!
به گزارش خبرجنوب، جریان جعلی بودن مدارک این پزشک زمانی مشخص شد که حراست این بیمارستان با طرح شکایتی در دادسرای ناحیه یک شیراز، مدعی شد که به کار این پزشک در آن بیمارستان مشکوک است. در شکایت مطرح شده علیه این پزشک قلابی که یک سال در بیمارستان رفت و آمد داشت، آمده است: حراست چندی قبل این مرد را در حال ورود به بیمارستان تعقیب کرد اما به محض مشاهده پرسنل این مجموعه، ناگهان غیبش زد اما فردای آن روز که دوباره به بیمارستان آمد او را دستگیر کردیم و در بازرسی از وی تعداد زیادی برگ استراحت پزشکی و کارت جعلی پزشکی کشف شد.

با اعلام این شکایت، تیمی از ماموران به دستور دادیار پرونده به بازجویی از این پزشک قلابی پرداختند. تحقیقات مشخص کرد که تمام مدارک این پزشک جعلی است. آخرین مدرک تحصیلی او هم فوق دیپلم است و هیچ گونه تجربه ای در حوزه پزشکی ندارد. در بازجویی های به عمل آمده، متهم اعتراف کرد که از کودکی به پزشکی علاقه زیادی داشته و با اصطلاحات و علم پزشکی هم تا حدودی آشنا بوده است.

این پزشک قلابی درباره نحوه فعالیتش در یکی از بیمارستان های شیراز گفت: یک روز تصمیم گرفتم با تهیه کارت پزشکی به این بیمارستان بروم و با معرفی خود به عنوان پزشک دارای دکترای حرفه ای مشغول به کار شوم. همه نقشه هایم بر وفق مراد پیش می رفت. من هر روز صبح با روپوش پزشکی به بیمارستان می رفتم و ظهرها با پایان یافتن ساعت کار از بیمارستان خارج می شدم. چندبار هم که سروکار بیماران به عمل جراحی کشیده می شد در اتاق جراحی حاضر می شدم و نظاره گر عمل بودم. براساس اعتراف های صریح این پزشک قلابی، وی به اتهام جعل عنوان پزشکی، دخالت در امور پزشکی و استفاده از سند مجعول، بازداشت و روانه زندان شد.

۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۰۱
ديگه اين آخرشههههههههههه (195499)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۱۲
يعني كارگزيني بيمارستان كشك!!!!!!!! (195500)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۱۵
بيچاره مريضا چي كشيدن !!!!! گل وبلبله به خدا اينجا مسؤولية اين كار به عهده كارگزيني كه بازيرميزى وزير سيبيلي يه نابكاررو استخدام كردن (195501)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۱۷
مرد هزار چهره (195502)
افشين
United States
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۱۸
خيلي باحاله اين پزشك! يك سال ملت سر كار گذاشته هيچكي نفهميده اگه دوماه ديرتر ميفهميدن جراحيم ميكرد! (195503)
بهتاش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۱۸
مهران مدیری 6 سال پیش فیلم مرد هزار چهره ساخته امروز داره نمایان میشه.یکیش رییس جمهور شد یکیش دکتر یکیش شاعر یکیش //// (195504)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۲۹
دمش گرم وقتی که قانون ضعیفه باید دورش زد مرحبا
ضمنا به بابک هم درود میفرستم هر چی خوردی نوش جونت (195506)
۱۳۹۲/۱۰/۱۵ ۰۰:۴۸
یاد فیلم اگر میتونی من رو بگیر افتادم (195508)