کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسایی از عملكرد 100‌روزه روحاني راضي نيست

عصبانيت رسايي از لفظ «کاسب فتنه»!

15 دی 1392 ساعت 15:37

گروه سياسي: حمید رسایی نماینده گروه پايداري در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از بكار بردن لفظ «کاسب فتنه» انتقاد كرد!


رسایی در پاسخ به این سوال که بحث کاسب فتنه که برخی نمایندگان در زمان رای‌گیری کابینه مطرح کردند، چطور؟ بیان کرد: اینکه دیگر خودش یک کاسبی بود. همان کسی که به ما می‌گفت کاسب فتنه، خودش یک در مواجهه با رسانه‌های اصولگرا علیه فتنه گران موضع می‌گیرد و در مصاحبه با رسانه‌های اصلاح‌طلب به آنها می‌گوید که اینقدر به آقای روحانی فشار نیاورید تا بتواند در فضای آرام و بدون سر وصدا رئوس فتنه را از حصر در بیاورید. بنده همان موقع هم در صحن علنی گفتم که اگر قرار باشد هر کس علیه فتنه‌گران صحبت کند ما او را کاسب فتنه بدانیم پس مقام معظم رهبری که همیشه علیه فتنه‌گران صحبت می‌کنند را باید چه بگوییم؟ این چه حرف اشتباهی است که می‌زنید؟ و این حرف بیجایی است که از دهان برخی در می‌آید تا حساسیت‌ها را نسبت به فتنه و حامیان فتنه کم کنند.

حامي افراطي دولت هاي احمدي‌نژاد در بخش ديگري از اين مصاحبه مدعي شد كه: همه منتظر بودند که در این 100 روز اقداماتی صورت گیرد، اما متاسفانه ما در این 100 روز آنچه را که شاهد بودیم نسبت به اتفاقات دولت نتوانست توقعات را برآورده کند البته این به معنای این نیست که دولت در این 100 روز کاری نکرده است چراکه یکسری وظایف برای دولت در سیستم اجرایی تعریف شده است اما بحث بر سر این است که وقتی یک مدیری با این شعار رای می‌آورد و در رأس قرار می‌گیرد، باید با یک سری اقدامات، تحول و تغییری ایجاد کند خصوصا آقای روحانی که هم اینها را شعار داده بود و هم مسیرش خلاف جریانی بود که آقای احمدی‌نژاد در آن حرکت می‌کرد. اين نماینده مجلس تاکید کرد: متاسفانه در این 100 روز ما شاهد تحولی که روحانی وعده آن را داده بود، نبودیم و گزارش آقای روحانی از این نظر کاملا خالی بود و بخش زیادی از گزارش به نفی دولت قبل برمی‌گشت.


کد مطلب: 27079

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/27079/عصبانيت-رسايي-لفظ-کاسب-فتنه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir