به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۷۲۳۵
کنایه كاپيتن به مربي:

نكونام: به پژمان لقب دادند، به من گفتند برو!

گروه ورزشی: جواد نکونام می‌گوید امیر قلعه‌نویی با جدایی‌اش از استقلال موافقت کرده است.
نكونام: به پژمان لقب دادند، به من گفتند برو!
کاپیتان تیم ملی که پس از اختلاف با امیر قلعه‌نویی در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفته درباره آخرین وضعیت خود اظهار کرد: یکشنبه شب جلسه‌ای با آقای فتح‌الله‌زاده داشتم. البته قرار بود دو روز قبل از این جلسه درباره وضعیت من با آقای قلعه‌نویی صحبت کنند. با این حال بعد از صحبتی که انجام دادم متوجه شدم که استقلال خیلی راحت با بحث جدایی من از تیم موافق است. وقتی در این شرایط قرار گرفتم خودم هم تصمیم گرفتم که از استقلال جدا شوم.

نکونام که در برنامه 90 صحبت می‌کرد افزود: من اصلا انتظار نداشتم که انقدر راحت به من بگویند با جدایی‌ام از استقلال موافقت هستند. پژمان منتظری دوست خوبم هست و واقعا بازیکن با ارزشی است اما دیدید که وقتی بحث جدایی‌اش از استقلال مطرح شد چه لقبهایی به او دادند و هنوز که هنوز است از جدایی این بازیکن ناراحت هستند اما الان خیلی راحت موافقت‌شان را با جدایی من اعلام کرده‌اند. وی افزود: معاون باشگاه از طرف آقای قلعه‌نویی به من گفته که ایشان با جدایی من موافق هستند اما شاید یکی دو نفر صحبتهای انجام شده را بد منتقل کرده‌اند.

نکونام با بیان اینکه هواداران استقلال باید واقعیت‌ها را بدانند، گفت: من برای جدا شدنم از استقلال می‌توانم صد هزار دلار بدهم و بروم اما یک نفر این وسط حرفها را به فتح الله زاده و قلعه نویی بد منتقل کرده و جالب است که فتح الله زاده می‌گوید مخالف رفتن من است اما امروز خیلی راحت به من گفت که می‌توانی با در نظر گرفتن منافع باشگاه از استقلال بروی. وی در پایان درباره اینکه به کدام تیم می‌روید گفت: مگر این موضوع مهم است؟ اگر مهم بود که خیلی راحت با این موضوع برخورد نمی کردند.

مملی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۱:۰۳
حقته اخه ادم اوساسونا میزاره میاد استقلال (196265)
نادری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۱:۰۵
هواداران استقلال در برنامه 90 شب گذشته شاهد عدم صداقت مسئولین تیم و برخوردهای دوگانه ای آنها با بازیکنان بودند که بدون در نظر داشتن منافع استقلال مانند برخورد با جباری چه رفتار زشتی را با نکونام که افتخار فوتبال ایران است شروع کرده و اورا به یکدیگر پاس میدهند واین زیبنده برخورد با کاپیتان تیم ملی نیست . (196266)
مجید ی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۱۷ ۱۱:۳۴
فوتبال هم عین سیاست ما وسیاست ما عین فوتبال ماست....کاملا بی پدر ومادر (196272)