کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مقاله وارده

آقاي‌روحاني؛ شكست‌خورده‌ها فعلا برده‌اند!

19 دی 1392 ساعت 11:47

انتشار مطالب و مقالات وارده لزوما، ديدگاه و نظر بهارنيوز نيست و صرفا در جهت انتشار مواضع گوناگون مي‌باشد.


گروه سياسي: يكي از كاربران بهارنيوز با ارسال متني براي سايت نوشته است: جناب آقاي رئيس جمهور در ديدار خود با استانداران سراسر كشور مطالبي بيان كردند كه يكي از جملات ايشان موضوع برد- برد در داخل كشور است. ظاهرا حضرت آقاي رئيس‌جمهور از اوضاع مديريتي كشور خبر ندارند و الا اين مطلب را عنوان نمي‌كردند. جهت استحضار ايشان اعلام مي‌كنم:

تقريبا مي‌توان مدعي شد تمامي مديران كل سازمان‌هاي استانها- تمامي فرمانداران و معاونين و بخشداران -معاونين و مديران كل استانداري‌ها و حتي فرماندار تهران كه در بغل دست نهاد رياست جمهوري است؛ و......در اختيار همان جناحي است كه در بيست وچهارم خردادماه ‹‹نه›› بزرگي از ملت دريافت كرده اند. صدا و سيما هم كه كار خود را مي‌كند و راه خود را مي‌رود و كاري به جهت گيري راي مردم ندارد، مجلس اصولگرا هم كارش شده كارت زرد نشان دادن به وزراي شما!

جناب روحاني عزيز؛ برخي از استاندارانتان از اساس روحيه حمايت و ارتقاي هوادارانتان را نداشتند اين سخنراني جنابعالي نيز مزيد بر علت شد و همان طيفي كه هشت سال است كشور را به اين روز انداخته و مورد نفرت اكثريت مردم هستند را حفظ خواهند نمود. جناب آقاي روحاني؛ لطفا بفرمائيد پس آن تغييراتي كه در سخنراني‌هايتان وعده داديد كي؛ كجا و چگونه مي‌خواهيد عملي كنيد؟! لطفا كمي هم به فكر آنهايي كه در آن شرايط سخت به دفاع از وعده‌هاي شما دل خوش كرده و برايتان راي جمع كردند؛ هم باشيد.


کد مطلب: 27492

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/27492/آقاي-روحاني-شكست-خورده-ها-فعلا-برده-اند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir