به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۰۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۱ ساعت ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۲۷۵۷۴

شارژر قابل‌حمل با قابلیت روشن کردن‌‌خودرو

گروه فناوری: در زمانه‌ای که اغلب ما حداقل یک و گاهی چند ابزار همراه از تلفن هوشمند گرفته تا تبلت و دوربین عکاسی و غیره را در سفرهای داخل و خارج شهری همراه خود داریم، باطری‌پک‌ها، ابزارهایی هستند که نیاز ما به شارژ مجدد گجت‌های پرتابل را در شرایط عدم دسترسی به برق شهر برآورده می‌سازند.
باطری‌پک و راه‌انداز باطری ماشین قابل حملPowerAll PBJS12000R Rosso Red/Black  فقط نامی طولانی برای یک محصول نیست! بلکه به عنوان سه محصول می‌تواند کارایی داشته و به شما کمک کند: اول به عنوان یه شارژر 12000 میلی‌آمپرساعتی برای شارژ تلفن‌های هوشمند و یا تبلت‌ها؛ دوم به عنوان یک فلاش LED پرنور؛ و سوم هم به عنوان یک راه‌انداز انرژی برای خودروی شما. این ابزار کاملا جمع‌جور و سبک است و شما به راحتی می‌توانید آن را در دست گرفته و حمل کنید و یا در هنگام سفر در لیست وسایل همراه خود بگنجانید.

احتمالا شما تصور می‌کنید که برای راه‌اندازی باطری ماشین به یک باطری‌پک بسیار بزرگ نیاز است؛ ولی بنا بر ادعای سازنده محصول، PowerAll PBJS12000R Rosso Red/Black می‌تواند تا 20 مرتبه به منظور راه‌اندازی باطری خودرو مورد استفاده قرار گیرد.شما می‌بایست تنها دو کابل گیره‌دار –قرمز برای مثبت و مشکی برای منفی- را به باطی ماشین متصل کنید و سپس اقدام به استارت زدن کنید. بدیهی است این کابل‌ها به همراه محصول ارائه می‌شوند.

اگر خاموش ماندن ماشین و تلاش برای راه‌اندازی مجدد این محصول، در شب و تاریکی اتفاق بیفتد، مطمئنا خوشحال خواهید شد اگر بدانید که این باطری‌پک از یک فلاش LED داخلی با نور بسیار قوی بهره می‌برد که که حتی می‌توان از آن به عنوان چراغ هشدار چشمک‌زن برای مدت زمانی نزدیک به 120 ساعت استفاده نمود. این محصول با پشتیبانی از شارژ به دو روش AC و DC و با ارائه انواع آداپتورها برای شارژ هر محصولی که تصور کنید و البته با دو پورت USB ارائه می‌شود.



هر چند این محصول خیلی جدید نبوده و کمی از عرضه آن می‌گذرد؛ ولی ما مطمئنیم بسیار از شما مثل خود ما، چیزی از این قابلیت‌های جالب در رابطه با چنین محصولی نشنیده بودید. این محصول در فروشگاه آمازون با قیمت 99.95 دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
مرجع : زومیت