به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۴
 
۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۲۸۰۲۴
کاري‌ مي‌کنم‌ که‌ جرأت‌ نکنند اسم‌ مرا بياورند

اظهارات جالب کريمي در باره زنجاني و رويانيان

در آن جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس از بابک زنجاني که يک پرسپوليسي نبوده بسيار اسم برده شد و فکر مي‌کنم اگر زنجاني در آن جلسه حاضر نمي‌شد اين مشکلات هم برايش پيش نمي‌آمد!
اظهارات جالب کريمي در باره زنجاني و رويانيان
علي کريمي که براي رسيدگي به شکايت باشگاه پرسپوليس از او در جلسه کميته انضباطي حاضر شده، در مورد اينکه براي اولين بار است در دنيا که يک بازيکن به باشگاه بدهکار شده، اظهار داشت: اين هم از شانس ماست، متأسفانه آقايان فقط حرف مي‌زنند اما امروز کار را تمام مي‌کنم و يک کاري مي‌کنم که ديگر جرأت نکنند اسم من را بياورند. وي در مورد اينکه آيا قرار است چک‌هايي را در جلسه امروز رو کند عنوان کرد: آنقدر درباره اين چک‌ها صحبت کرده‌ايم که ديگر فايده ندارد، گوش‌شان از اين مسائل پُر است. در مجموع من در جلسه کميته انضباطي مدارک خود را ارائه خواهم داد و درباره اين شکايت صحبت مي‌کنيم. من پيگير طلبم نبودم خودشان شکايت کردند و اين مسئله را آغاز کردند. حالا هم بايد تا مشخص شدن اين موضوع پيش آيند.

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تصريح کرد: کميته انضباطي محل رسيدگي به شکايات افراد است نه رسيدگي به سوءتفاهم‌ها. آنقدر شجاعت نداشتند که بخواهيم مشکل را برطرف کنيم آنها شکايت کردند و حالا کميته انضباطي به مسئله رسيدگي مي‌کند. شکايت آنها هم موجود است و امضاي مدير هم پاي آن است. وقتي شجاعت ندارند چگونه پا پيش مي‌گذارند. فقط بلدند هارت و پورت کنند. هيچ چيزي در واقع ندارند.

کريمي خاطرنشان کرد: اين چيزي که آنها گفته‌اند هم‌اکنون بازيکنان در همين سطح طلب دارند، بازيکناني که چند جلسه مي‌خواستند تمرينات را تعطيل کنند اما به هرحال اين اتفاق رخ نداد. پول‌هاي اضافي براي کساني است که قراردادشان را ثبت نمي‌کنند تا چک اول‌شان پاس شود نه من که خيلي روراست جلو آمدم.

وي در مورد اينکه زمان جدايي او از پرسپوليس با نام اسطوره از کريمي ياد مي‌شد اما هم‌اکنون باشگاه از او شکايت مي‌کند، تصريح کرد: تمام مدارک موجود است. من پاکتي همراه خود دارم که مدارک زيادي بابت اين نقل و انتقالات در دست دارم. آقايان اگر حرفي هم مي‌زنند نيم‌ ساعته آن را تکذيب مي‌کنند. شجاعت ندارند که حتي پاي حرف خود هم بايستند. حالا امروز به جلسه کميته انضباطي آمديم تا با حسن‌زاده صحبت کنيم. کريمي در مورد اينکه گفته مي‌شود بدهي رويانيان در باشگاه پرسپوليس 20ميليارد است، تصريح کرد: چيزي دوبرابر اين مبلغ است و بيشتر از اين چيزهايي است که شما مي‌گوييد.

كريمي و دو پسرش
وي در مورد اينکه شفاف اعلام کند چقدر از پرسپوليس دريافت کرده خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد من يک ميليارد و 200ميليون تومان بود که 50تومان هم به خاطر مدير برنامه‌هايم که دوستم بود گفتم در قراردادم بياورند..تمام عکس‌ها و مدارک آن هم موجود است اما اين قرارداد آن چيزي نبود که در سازمان ليگ ثبت شد به علت اينکه در آن زمان مشکل سقف قرارداد وجود داشت قراردادي که در سازمان ليگ ثبت شد همان سقف بود و ساير مبالغ در قراردادهاي داخلي عنوان شد. متأسفانه من به طرف خود اعتماد کردم البته اين تجربه‌اي شد که ديگر از اين کارها نکنم اگر هرچيزي هست روشن و شفاف در وقت معامله عنوان شود تا شکايتي پيش نيايد و اين سوءتفاهم‌ها مطرح نشود.

کريمي در خصوص اينکه چقدر از اين قرارداد را دريافت کرده است، تأکيد کرد: از باشگاه طلب هم دارم، بايد ديد در جلسه امروز تکليف چه مي‌شود. وي در مورد اينکه آيا باشگاه قصد دارد او را مقابل هواداران قرار دهد، گفت: چنين کاري را نمي‌توانند بکنند. اول فصل هم من مي‌توانستم از باشگاه شکايت مي کردم و قضيه را همانجا پيگيري مي‌کردم اما هيچ صحبتي نکردم. خودشان حالا پيش آمدند و چنين کاري کردند. مردم هم در جريان هستند. هر روز در روزنامه‌ها در مورد اين مسئله صحبت مي‌شود،‌ امروز کاري مي‌کنم که ديگر نتوانند اسم من را هم برخي‌ها بياورند.

وي در مورد دربي هفتادو هشتم و اينکه خيلي از پرسپوليسي‌ها دوست داشتند او با پيراهن پرسپوليس به ميدان برود، گفت: من هم چون با خيلي بازيکنان ديگر که زماني در اين تيم حضور داشتند و هم‌اکنون نيستند در اين بازي حضور ندارم، شما ديديد خيلي‌هايي که ستاره بودند در جشن تولد اين باشگاه جايي براي نشستن نداشتند. با آنها چنين برخوردي کردند من هم مثل ساير بازيکنان در آن زمان که حضور داشتم بازي مي‌کردم حالا هم اميدوارم دربي جذاب باشد و هر تيمي که بهتر بازي کند بتواند برنده باشد.

کريمي در خصوص اينکه در آن جشن 50 سالگي باشگاه پرسپوليس از بابک زنجاني که يک پرسپوليسي نبوده بسيار اسم برده شد، گفت: فکر مي‌کنم اگر زنجاني در آن جلسه حاضر نمي‌شد اين مشکلات هم برايش پيش نمي‌آمد. آنقدر او را صدا کردند که مورد توجه قرار گرفت وقتي نمي‌توانند يک جشن را مديريت کنند از انجام دادن کارهاي بزرگ‌تر هم ناتوان هستند.

هافبک تراکتورسازي در مورد شرايط اين تيم پس از تغييرات و جابه‌جايي‌هايي که در مديريت به وجود آمده گفت: قبل از هرچيز بايد از زيني‌زاده تشکر کنم، به هر حال اين اتفاقات براي هر باشگاهي رخ مي‌دهد. ما هم در اين مدت درگير يکسري حاشيه‌ها و مسائل شديم اميدوارم با مديريت جديدي که بر سر کار آمده بتوانيم به روزهاي اوج خود بازگرديم.

کريمي در مورد اينکه آيا روزي به پرسپوليس بازخواهد گشت يا نه، گفت: وقتي چنين وصله‌هايي به من مي‌زنند در آينده هم خيلي وصله‌هاي ديگر خواهند زد، اما امروز يک کاري مي‌کنم که ديگر برخي افراد جرأت نکنند اسم من را هم بياورند. در جلسه کميته انضباطي حاضر مي‌شوم و صحبت‌هاي خود را انجام مي‌دهم به هر حال وقتي شائبه‌اي پيش مي‌آيد من هم مدارکي دارم که جلوي اينها بايستم. آقايان آنقدر به خودشان اطمينان دارند که قائم‌مقام باشگاه صبح با من تماس گرفته و مي‌گويد بيا بنشينيم حرف بزنيم در حالي‌که اين موضوع را مي‌توانستند پيش از اين انجام دهند اما هم‌اکنون که کار به شکايت کشيده کميته انضباطي بايد در اين‌باره تصميم بگيرد.

وي در مورد اينکه قرار است در جلسه خيلي از پرده‌ها برداشته شود، گفت: اين حرف‌ها ديگر گذشته است. پول اضافه را به بازيکناني مي‌دهند که براي ثبت قراردادشان 10 روز طول مي‌کشد که مفاد آن آماده شود. قراردادشان را هم ثبت نمي‌کنند تا چک اول پاس شود. ما که ديگر آخر خط هستيم نه مي‌خواهيم اضافه‌تر بگيريم نه کمتر. حق خود را مي‌خواهم.  كريمي در مورد اينکه در گذشته اتفاق‌هايي افتاده که از قراردادش گذشته همچون قرارداد با استيل‌آذين، تأکيد کرد: يکسري اين موارد را آقايان نمي‌فهمند تازه وارد فوتبال شده‌اند و فقط هارت و پورت آن را بلدند اين مسائل ديگر گذشته است و کسي خريدار ندارد.

توتو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۶:۴۰
بدبخت ملت !!! این همه پولهای هنگفت دست آدمهای بی سواد بعدش نخبها باید برای یه شغل و رسیدن به اهدافشون برن غربت نشینی تحمل کنن !!!! واقعاً ................................!!!!! (198493)
پرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۶
زنده باد اسطوره ...

من یه پرسپولیسی ام و میگم رویانیان باید از این تیم بره ! (198527)
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۴
علي کريمي يه اسطوره ملي هستش واين وصله ها بهش نمي چسبه اينا با اين کارا خودشونو ضايع مي کنن دمت گرم خيلي شجاعي ما همه جوره پشتتيم محبوب دل همه اي ما هستي با هيچ کدوم از فوتباليستها قابل مقايسه نيستي تکي (198496)
جعفری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۷:۰۴
سوال پیامک امشب نود:
خطرناکترین زوجها در تیم برتر:
1- مسلمان - صادقیان در پرسپولیس
2- کریمی - انصاریفرد در تراکتور
3- رحمانی - شریفات در فولاد
4- کفاشیان - عسکری در استقلال
شما میتونید پاسخ خود را با کارت به کارت به باشگاه 6 تایی ها ارسال نمایید. (198497)
بیژن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۹:۱۰
اقا جام حذفی فولاد پرسپولیس مظفری پنالتی روی افشین نگرفت رفتین فینال یادته. بازی با مس چی میگی. گل اول به فئلاد افساید بود. حرکات صادقیان چی میگی. بازم بگم. (198535)
ارمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۹:۳۲
آقای لابی در پایان بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان : داور وظیفه اشو تو این بازی به درستی انجام نداد (198541)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۹:۴۸
الان خیلی خوشحالی؟؟؟

به نظر من زوج قلیان کشا اونم با طعم انگور (198548)
شیش تایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۲۱:۵۱
منظورت رحمتی و عمران زاده ایس دیگه! زوج قلیونی (198579)
جان علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۲۲:۱۱
عکس دو تا از بازیکنای شما ح .ع و م . ر هم منتشر شده . پس این به اون در. راستی طعم قلیون اونا چی بوده؟ (198586)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۷:۱۲
به راستی که اسطوره ای
در خاطر مردم ایران جدای رنگها و سلایق
تو همیسه سبز
می مانی
جادوگر (198502)
کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۷:۱۶
کریمی دوست داریم (198504)
جان علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۷:۳۸
حاشیه دارترین فوتالیست دنیایی . هر جا میری اونجا دیگه نتیجه نمی گیره (198511)
دره شهریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۲۰:۳۸
استقلالیا بامعرفتن ، بعید میدونم یه استقلالی واقعی باشی.
علی کریمی هم در مستطیل سبز یه اسطوره است هم در دایره اخلاق و صداقت.
علی کریمی مرد پاک خداست.
علی کریمی تکرار نشدنی است. (198561)
آرتین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۷:۴۵
شخصیت کریمی بسیار متفاوت از آقای دایی که یک روزی با رویانیان دشمنه یک روز دیگه دوست صمیمی و با زنجانی تخته بازی میکنه (198513)
آرزو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۹:۰۵
کریمی یک قهرمان ؛انسان,شایسته , باکلاس ودوست داشتنی است. (198533)
ج.د
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۱۹:۳۰
منش پهلوانان همین است. (198539)
استقلالی دو آتیشه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۲۱:۲۸
کریمی بالاتر از قرمز و آبی کریمی سبز سبز سبز ... (198575)
بسيجي دوران دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۳ ۲۲:۴۴
اي كاش در سايه عدالت واقعي استعداد قهرماناني چون علي كريمي شكفته و بكار گرفته مي شد آنگاه مجال براي افرادي نان بنرخ روز خور از همان نمونه افرادي كه با بابك زنجاني تخت نرد بازي مي كنند بوجود نمي آمد. از طينت همان نوجوانان و جوانان هستي! (198590)