به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۹۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۷ ساعت ۰۰:۳۲
کد مطلب : ۲۸۳۹۹

ابرو گوندش در فکر جدایی از رضا ضراب؟

گروه بين‌الملل: روزنامه جمهوریت در گزارشی نوشته «حال روحی ابرو گوندش با دستگیری همسرش خوب نیست.»
ابرو گوندش در فکر جدایی از رضا ضراب؟
به گزارش "تدبیر"به نقل از روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه، خواننده معروف تركيه، اکنون شرایط مناسبی را سپری نمی‌کند و زندگی‌اش به دلیل بازداشت ضراب و اتهام هایی که در رابطه با فعالیت‌های تجاری او در رسانه‌ها منتشر شده، مختل شده است. این روزنامه در ادامه گزارش خود این پرسش را مطرح کرده است که "آیا ابرو گوندش از ضراب جدا خواهد شد؟" و در ادامه به شرایط روحی و روانی بد ابرو پس از این حوادث اشاره کرده است. جمهوریت می پرسد "ابرو گوندش چه راهی را برای زندگی خود انتخاب خواهد کرد؟ آیا راضی به ادامه این وضع است یا درصدد تغییر آن برخواهد آمد و شاید تنها راه حل آن طلاق باشد."

اولین ضربه به ابرو پس از بازداشت ضراب، لغو کنسرت‌هایش در آستانه سال ۲۰۱۴ بود. پس ار آن نیز در گام بعدی از حضور در مسابقه تلوزیونی صدای ترکیه «O ses turkiye» انصراف داد. روزنامه جمهوریت نوشته او در گفت‌و‌گوی تلفنی اخیری که با ضراب داشته است از شرایط بسیار بدش به اوگفته و خواستار پایان مسائل پیش آمده شده است.

ایلهان دوگان مجری یک برنامه تلوزیونی که اخیرا با ابرو دیدار داشته به این روزنامه گفته :«تکلیف ابرو گوندش با خودش مشخص نیست و دچار سرگردانی است و حال پریشانی دارد. با کسی صحبت نمی‌کند و دوست دارد تنها باشد. حال جسمانی‌اش هم خوب نسیت حتی به توصیه دوستانش برای مراجعه به پزشک هم توجه نمی‌کند. ابرو نشان می‌دهد قصد دارد تصمیم بزرگی بگیرد در ظاهر نشان می‌دهد از شرایط فعلی‌اش راضی است و اما مشخص است که رازی را پنهان می‌کند. او دچار دوگانگی در تصمیم گیری‌هایش شده است.او نمی‌داند به احساس توجه کند یا عقل‌اش. اما در مراحل نهایی برای تصمیم گیری است و اگر تصیم بر ماندن بگیرد باید هر روز استرس داشته باشد و رسانه‌ها دست از سر او بر نخواهند داشت از سوی دیگر جدایی‌اش برای او روزهای بهتری را نوید می‌دهد.»