به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۲۸۶۱۱
شانس آبی‌پوشان بیشتر است

بررسی7بازی‌باقی‌مانده پرسپولیس‌واستقلال

گروه ورزشی: علي دايي و پرسپوليسي ها بعد از تساوي نااميدكننده در دربي 78 و حفظ فاصله 4 امتيازي با استقلال صدرنشين همچنان با اميد از قهرماني مي گويند و به گرفتن آبي ها در اين كورس اميد دارند.
بررسی7بازی‌باقی‌مانده پرسپولیس‌واستقلال
با اين حال برخي نيز معتقدند استقلال با رسيدن به خواسته اش در بازي مستقيم و حفظ اين فاصله شانس بيشتري براي قهرماني دارد. در اين ميان علي دايي گفته از آنجايي كه با تيم هاي بالاي جدول بازي كرده و در 7 هفته باقيمانده با تيم‌هاي نيمه پپائين جدول بازي مي كند به قهرماني اميدوار است اما قطعا اين به معناي راحت بودن بازي‌ها نيست چرا كه تيم هاي در خطر سقوط هم با توپ پر به مصاف پرسپوليس خواهند آمد و اگر تا زمان رويارويي با اين تيم همچنان در خطر باشند بازي با اين حريفان به اندازه رويارويي با يك تيم تا بن دندان مسلح دشوار خواهد بود.

در اين ميان نكته اينجاست كه پرسپوليس در 7 هفته پاياني بايد 4 بار از تهران خارج شود و بازي آخرش را هم بيرون از خانه انجام مي دهد اما استقلال يك بار بيشتر از پرسپوليس در تهران بازي خواهد كرد و در هفته پاياني هم از خانه خارج نخواهد شد. بازي استقلال با دو تيم ميانه جدولي ملوان و سايپا كه نه از سقوط مي‌ترسند و نه آنچنان دنبال سهميه آسيايي هستند باز هم كفه ترازو را به سود تيم قلعه نويي سنگين تر خواهد كرد. شايد در اين ميان تنها نكته اي كه باعث دلخوشي پرسپوليسي‌ها شود اين است كه اگر تيم‌هاي فولاد و تراكتورسازي تا هفته پاياني در كورس قهرماني باشند دو بازي آخر استقلال مقابل اين حريفان پرمهره و پرامكانات با دشواري‌هاي زيادي روبرو خواهد شد.

اما بررسي بازي‌هاي دو تيم با ذكر محل مسابقه:

هفته 24:استقلال – ذوب آهن(تهران) ،گسترش فولاد – پرسپوليس (تبريز)
هفته 25:مس كرمان – استقلال(كرمان)،پرسپوليس – سپاهان (تهران)
هفته 26:استقلال – سايپا (تهران)،فجر سپاسي – پرسپوليس (شيراز)
هفته 27:ملوان – استقلال (بندرانزلي) ،پرسپوليس – صباي قم (تهران)
هفته 28:استقلال – نفت تهران( تهران،آزادي)،داماش – پرسپوليس(رشت)
هفته 29:فولاد – استقلال (اهواز) ، پرسپوليس – راه آهن(تهران ،آزادي)
هفته 30:استقلال – تراكتورسازي(تهران)، استقلال خوزستان.....پرسپوليس( اهواز)
مرجع : گل

1001
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۱۰:۴۴
استقلال اگه بخواد قهرمان بشه باید تا پایان هفته بیست و هفتم 7 امتیاز از تیم دوم جدول فاصله داشته باشه در غیر اینصورت سرنوشت قهرمان بدجور به هم میریزه (199492)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۱۰/۲۹ ۱۱:۴۶
بازم استقلال قهرمان میشه/ خسته شدیم از بس قهرمانی اوردیم (199496)