به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۲ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۸۹۷۸
پيروزي رئال‌مادريد در جام حذفي با گلزني بنزما

نتايج ديشب فوتبال انگليس، اسپانيا و ايتاليا

گروه ورزشي: شب گذشته ديدارهاي جام حذفي باشگاه‌هاي اروپايي ادامه يافت و رئال‌مادريد در جام حذفي اسپانيا (کوپا‌ دل ري) موفق شد اسپانيول را شکست دهد.
نتايج ديشب فوتبال انگليس، اسپانيا و ايتاليا
دور رفت از مرحله يک چهارم نهايي کوپا دل‌ري با يک ديدار آغاز شد که در آن رئال مادريد مهمان اسپانيول بود و در نهايت با تک گل کريم بنزما موفق شد پيروزي شيريني را به دست آورده و يک قدم به مرحله بعد نزديک شود. تک گل رئال مادريد را در اين بازي کريم بنزما، مهاجم فرانسوي در دقيقه 25 روي پاس آلوارو آربلوآ به ثمر رساند.

به اين ترتيب روند نتايج خوب رئال مادريددر سال 2014 ادامه يافت. اين تيم در سال 2014 در تمام بازي‌هاي خود به پيروزي رسيده و در همه بازي‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته است. ايکر کاسياس نيز با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در اين ديدار، رکورد گل نخوردن خود را به 502 دقيقه رساند. او آخرين بار در بازي برابر گالاتاسراي در ليگ قهرمانان اروپا دروازه خود را باز شده ديد. در ادامه رقابت هاي جام حذفي اسپانيا امشب (چهارشنبه) بارسلونا به ديدار لوانته مي‌رود. اين دو تيم اين هفته در ليگ اسپانيا به مصاف هم رفتند که آن بازي در نهايت با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

جام حذفي ايتاليا؛
آ اس رم با شکست يووه به نيمه‎نهايي راه يافت

تيم فوتبال آ اس رم بامداد چهارشنبه در چارچوب رقابت هاي جام حذفي ايتاليا و از مرحله نيمه نهايي اين مسابقات، يوونتوس را شکست داد تا به عنوان تيم نخست به اين مرحله راه يابد. در اين ديدار که با نتيجه يک بر صفر به پايان رسيد، ژروبينو در دقيقه 79 گل برتري آ.اس رم را زد و باعث صعود تيمش به مرحله نيمه نهايي شد.
ياران توتي با اين پيروزي مدافع عنوان قهرماني سري آ را از رقابت هاي جام حذفي کنار زدند و راهي مرحله نيمه نهايي شدند. آنان با اين پيروزي انتقام شکست سنگين 3 بر صفر مقابل بوونتوس را که در آغاز رقابت هاي نيم فصل دوم سري آ رقم خورد، گرفتند. برنامه ساير ديدار هاي نيمه نهايي که بامداد پنجشنبه برگزار مي شود به اين شرح است:
آ.ث ميلان............................اودينزه
فيورنتينا............................. سيه نا
ناپولي................................ لاتزيو

صعود منچستر‌سيتي به فينال جام اتحاديه
منچسترسيتي توانست با پيروزي 9 بر صفر در مجموع دو ديدار به فينال جام اتحاديه راه يابد.
دور برگشت مرحله نيمه نهايي رقابت‌هاي جام اتحاديه انگليس با برگزاري يک ديدار آغاز شد که در آن منچستر‌سيتي موفق شد با سه گل وستهام را شکست دهد تا در مجموع دو ديدار با برتري 9 بر صفر برابر اين تيم به ديدار فينال راه يابد. آلوارو نگردو که در بازي رفت هت‌تريک کرده بود، در بازي برگشت هم دو بار در دقايق 3 و 59 و سرخيو آگرو در دقيقه 24 براي هجومي‌ترين تيم اين فصل ليگ انگليس گلزني کردند. آخرين بار که منچستر‌سيتي موفق شده بود به فينال جام اتحاديه صعود کند به سال 1976 بر‌مي‌گردد. ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي جام اتحاديه انگليس امشب برگزار مي‌شود که در آن منچستر يونايتد اين فرصت را دارد تا شکست 2 بر يک ديدار رفت خود برابر ساندرلند را جبران کند و به ديدار فينال راه يابد. ديدار فينال جام اتحاديه انگليس قرار است 24 مارس در ورزشگاه ويمبلي لندن برگزار شود.