به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۲۹۰۸۶
پروين در سطح مديرعاملي نمي تواند موفق باشد

عابديني؛ گزينه جدي مديرعاملي پرسپوليس

گروه ورزشي: از امير عابديني به عنوان يكي از گزينه‌هاي جدي مدير عاملي پرسپوليس نام برده مي‌شود و خودش در اين خصوص مي گويد: «تا آنجا كه من شنيده‌ام من، دكتر دادكان و علي پروين سه گزينه نهايي هستيم. حالا هيات مديره آقاي پروين را به عنوان سرپرست موقت در راس كار گذاشته اند تا بموقع درباره مدير عامل باشگاه تصميم گيري كنند.»
عابديني؛ گزينه جدي مديرعاملي پرسپوليس
وي ادامه داد: واقعيت قضيه اين است كه اگر پيشنهادي بشود من از قبل هم گفته ام بايد خيالم از داماش راحت شود و مشكلات اين باشگاه حل شود كه البته الان در شرف حل شدن است. من استعفايم را از مديريت داماش داده ام و از اين اتفاق هم گذشته است و فرصت رسيدگي به آن هم سپري شده. دوست دارم داماش را به يك جايي كه امين باشد واگذار كنم تا خيالم راحت باشد.احتمالا اين اتفاق به زودي رخ خواهد داد.

عابديني گفت: اول بايد مشكل داماش حل شود. من استعفايم را داده ام و در اين باشگاه نمي‌مانم. آن وقت مي‌توانم براي پرسپوليس فكر كنم. البته تازه آن موقع بايد به من بگويند برنامه بده،آماده باش و شرط و شروط شان را مطرح كنند. به عابديني مي‌گوئيم پرسپوليس 40 تا 50 ميليارد بدهي دارد و در اين شرايط هيچ كس پا پيش نمي گذارد كه وي جواب مي‌دهد: فكر نمي كنم. من اين اعداد را قبول ندارم. شايد خيلي بيشتر از آنچه همه فكر مي‌كنند در خصوص رقم بدهي ها بزرگنمايي شده است و بايد با آقاي رويانيان در اين باره صحبت كنم تا ببينم چه مي‌گويد.

به عابديني مي‌گوئيم خيلي ها معتقدند شما بهترين مدير پرسپوليس بعد از انقلاب بوده ايد و بسياري از هواداران دوست دارند شما دوباره مديرعامل باشگاه شويد كه وي جواب مي‌دهد: من در اصفهان بودم و اين حرف‌ها را دوستان در آنجا هم به من گفتند. هر جا مي‌روم اين حرف را مي‌شنوم و آنهايي كه تازه به ما رسيده‌اند و ما را شناخته اند اين حرف‌ها را مي‌گويند اما من معتقدم همه اين مديران در 12-10 سال اخير زحمت كشيده اند.به نظر من بايد در پرسپوليس بين تيم و هواداران ايجاد عاطفه شود و توقع آنها جواب داده شود.اين توقع هم فقط با جام جواب داده مي‌شود و بدون قهرماني هر چه زحمت بكشي فايده اي ندارد. الان هم بچه هاي فوتبالي گزينه مديريت شده اند و اين خيلي خوب است.

از عابديني مي‌پرسيم پس با اين حساب شما رقباي گردن كلفتي براي مديريت پرسپوليس داريد چون دو گزينه ديگر هم فوتبالي هستند. وي جواب مي‌دهد: بله، آقاي دادكان كه در مديريت فوتبال هم سابقه خوبي دارند و من از مديريت شان استقبال مي‌كنم. هر كدام از اين دوستان مدير عامل بشوند من خوشحال خواهم شد.البته اگر آقاي دادكان پا پيش بگذارند و همه به ايشان كمك كنند شرايط بهتري ايجاد مي‌شود اما آقاي پروين در سطح مديرعاملي نمي توانند موفق باشند.

افشين
United States
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۰۸:۵۳
قربون دهنت گل گفتي: اقاي پروين در حد مديرعاملي نميتواند موفق باشد (200436)
کنج کاو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۰۹:۲۷
بهار پیگیری کن ببین چه پستی رو میخوان به رویانییان بدن؟؟؟ (200442)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۱۱:۴۷
فقط عابدینی می تواند مشکلات پرسپولیس را حل کند (200485)
پاكزاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۱۴:۱۱
مديرعامل فقط عابديني البته هرگز نبايد از علي دايي در پرسپوليس استفاده كند. علي دايي اگر بتواند حاشيه هايش را درست كند مي تواند سرمربي تيم هاي متوسط باشد نه پرسپوليس بزرگ. (200529)
فرخ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۳ ۲۰:۱۹
فقط مهندس عابديني (200693)