کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اين روزنامه نه «وطنی» است، نه «امروزی»

4 بهمن 1392 ساعت 0:08


گروه سياسي- رسانه‌ها: سايت اصولگراي الف، متعلق به احمد توكلي نوشت: روزنامۀ وطن امروز به مدیریت مهرداد بذرپاش منتشر مي‌شود متولد 1359 همان جوانی که به لطف همراهی با احمدی نژاد و ستاد انتخاباتی اش با مدرک کارشناسی ارشد یکباره در سنی کمتر از 28 سالگی مدیر یکی از بزرگ ترین خودروسازی های کشور و خاورمیانه یعنی سایپا را بدست آورد!

وی از حامیان و همراهان سرسخت محمود احمدی‌نژاد است که پس از مدیریت در سایپا روزنامۀ پرخرج و سراسری خود را به نام وطن امروز منتشر مي‌سازد. بذرپاش بازی ماندن در عرصه را بلد است بازی در نقش یک نظام دوست دو آتشه. نقشی که اثر آن در تیترها و اخبار این نشریه به هیچ وجه قابل رؤیت نیست. هرکس با ادبیات این جوان انس داشته باشد به زمین و زمان نظام بدبین مي‌شود. نگاهی به تیتر ˈهولوکاست هسته ایˈ کاملا گویا است.

حداقل این تیتر این مطلب را القا می‌کند: روز عزا، فاجعه و تحقیر ملی، دولتی زبون و تسلیم در برابر دنیا و هیچ کسی که کاری از عهده اش برای جلوگیری از این فاجعه بر نیامد! این تیتر وطن پرستانه است یا امروزی؟ باید به این آقایان گفت:اگر دین ندارید آزاد مرد باشید بی جهت به سران نظام تهمت نزنید و جوانان کم تجربه را تحریک نکنید. ما که مي‌دانیم از چه در هراس هستید؟


کد مطلب: 29158

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/29158/روزنامه-نه-وطنی-امروزی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir