به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۶ ساعت ۰۸:۰۷
کد مطلب : ۲۹۴۲۱
در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران

پرسپولیس به دنبال انتقام از فولادخوزستان

گروه ورزشی: پرسپولیس برای رهایی از وضعیت فعلی و بالا بردن شانسش برای کسب یک جام مجبور است فولادی که این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد را شکست دهد.
پرسپولیس به دنبال انتقام از فولادخوزستان
از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. پرسپولیس که این روزها در کانون توجه قراردارد دچار حواشی شده و این تیم با تغییرات سریعی که در رأس مدیریتش اتفاق افتاده در وضعیت مبهم و پیچیده‌ای به سر می‌برد. شایعاتی که از استعفای علی دایی در این زمان خبر می‌دهد وضعیت این تیم را پیچیده‌تر می‌کند. در آن سوی میدان شاگردان حسین فرکی در بهترین و ایده‌آل‌ترین شرایطشان به سر می‌برند. آنها در لیگ برتر صدرنشین هستند و پیروزی دو هفته قبلشان مقابل پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر به آنها اعتماد به نفس بیشتری برای این دیدار می‌دهد.

فولادی‌ها با دو پیروزی سه بر صفر برابر فولاد یزد و فولاد نوین اهواز به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی پای گذاشته‌اند و نمایش تحسین برانگیزشان در بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر برابر پرسپولیس از قدرت آنها و اراده‌شان برای قهرمانی در جام حذفی حکایت دارد. از آن سوی میدان شاگردان علی دایی مدتی است به لحاظ نتیجه گیری، خوب عمل نمی‌کنند و با شکستی که در هفته گذشته برابر گسترش فولاد داشتند، به دنبال فرصتی می‌گردند تا با یک پیروزی از فشار روحی روانی فعلی جدا شوند. از سویی دیگر شاگردان دایی در لیگ برتر از شانس کمتری نسبت به صدرنشینان برای قهرمانی برخوردارند و اگر می‌خواهد دستشان از یک جام در این فصل کوتاه نماند محکوم به پیروزی در اهواز هستند. کاری که به نظر کمی دشوار می آید. پرسپولیس که پس از شکست برابر فولاد در رقابت‌های لیگ برتر وارد سیری نزولی شد، قطعا به این دیدار به چشم یک فرصت برای انتقام هم نگاه می‌کند. سرخ‌پوشان پس از آن دیدار کم کم از صدر جدول فاصله گرفتند و حالا برای جدا نشدن از مدعیان جام حذفی باید فولاد را شکست دهند.

تاریخ بازی‌های دو تیم در اهواز گواه خوبی بر این مدعاست که بازی در اهواز برای پرسپولیسی‌ها چندان راحت نبوده است. از دوازده تقابل دو تیم در اهواز، سه پیروزی سهم پرسپولیس، پنج پیروزی سهم فولاد و چهار تساوی به دست آمده است. پیروز این میدان باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف تراکتورسازی برود.

فولاد خوزستان ----------- پرسپولیس، ساعت 16:45، ورزشگاه غدیر اهواز
داور: تورج حق‌وردی، کمک‌ها: رضا سخندان و محسن فریمانی، داور چهارم: محمد ملکی
ناظر داوری: محمد فروغی
مرجع : ایسنا