به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۰۸۸۲
اميدوارم براي او مشكلي ايجاد نكند

واكنش بهروز وثوقي به تقدير سعيد راد از او

گروه هنري: تجليل از بهروز وثوقی و محمدعلی فردين، دو چهره سرشناس سينمای ايران از سوی سعيد راد، هنرپيشه هم‌دوره و نام آشنا، در مراسم گشايش سی و دومين جشنواره فيلم فجر، اگر چه تحسين تماشاگران را برانگيخت، ولی با واکنش تند برخی از مقامات را دنبال داشت.
واكنش بهروز وثوقي به تقدير سعيد راد از او
به گزارش گروه هنري بهارنيوز، در همين رابطه خود بهروز وثوقی در گفتگويي با يك رسانه‌ فارسي‌زبان خارج از كشور، ابراز اميدواری کرده که نکو داشت نام او و فردين، مسئله و مشکلی برای سعيد راد ايجاد نکند! وي گفت: یکی از دوستان برای من یک‌ ایمیل فرستاد و خیلی خلاصه گفت که آقای سعید راد در این فستیوال فیلم فجر، از شما یاد کرده‌ است، خیلی باید تشکر کنم از سعید، برای اینکه اگر کس دیگری یاد ما نیست، اقلا سعید راد یاد ما هست.

وي در پاسخ به اين سئوال كه اما وقتی نام شما و آقای فردین در این مراسم برده شد، تماشاگران و حضار هم ابراز احساسات در خور توجهی از خود نشان دادند، اظهار داشت: شما مردم را از این افراد جدا کنید. مردم، همیشه مردمی بودند که ارزش گذاشتند برای افراد هنرمند حالا در هر رشته‌ای، سینما، موسیقی یا ادبیات، همیشه برای هنرمندان احترام داشتند و همیشه به آن‌ها ارزش گذاشتند. اصلا حساب مردم ما از همه چیزهای دیگر جداست. بهروز وثوقي افزود: امیدوارم که واقعا در آن مملکت برای سعید راد، مساله‌ای پیش نیاید.