به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۸
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۱۰۵۴

نامه ضرغامی برای تطهیر عملکردش بود

گروه سياسي: دستیار ویژه رییس‌جمهوری علت تاخیر در پخش زنده گفت و گوی دکتر حسن روحانی را مخالفت رییس صدا و سیما با حضور مجری دوم بیان کرد و گفت: نامه ضرغامی به هیات نظارت اقدامی برای تطهیر عملکرد خود بوده است.

حسین فریدون پس از بازدید از بیمارستان دکتر سپیر متعلق به جامعه کلیمیان ایران در گفت و گو با ایرنا افزود: رییس جمهوری موافق حضور مجری دوم بود، اما رییس سازمان صدا و سیما با این موضوع مخالفت می کرد. وی خاطرنشان کرد: نهایتا این موضوع مورد موافقت رییس سازمان صدا و سیما قرار گرفت و برنامه با حدود یک ساعت تاخیر پخش شد.

گفت و گوی زنده رادیویی - تلویزیونی حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران با مردم شب گذشته در ساعت 22:53 دقیقه و با تاخیر آغاز شد، پیش از آن بنا بود رییس جمهوری بعد از گفت وگوی خبری ساعت 21 شبکه یک سیما با مردم گفت وگو کند. رییس سازمان صدا و سیما شب گذشته (چهارشنبه) پس از برگزاری گفت و گوی تلویزیونی رییس جمهوری در نامه ای به حجت الاسلام رئیسی رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما بیان کرد: با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید.