به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۱ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب : ۳۱۵۶۲

عیدی پایان سال کارمندان دولت تعیین شد

گروه اقتصادي: میزان عیدی پایان سال همه کارمندان دولت در جلسه هیات دولت تعیین شد.
عیدی پایان سال کارمندان دولت تعیین شد

در این جلسه که  به ریاست دکتر حسن روحانی برگزار شد، به پیشنهاد سرپرست معاونت توسعه، مدیریت و سرمایه انسانی رییس‌جمهور و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور و تصویب هیات وزیران، میزان عیدی پایان سال همه کارمندان دولت اعم از رسمی، ثابت، پیمانی، خرید خدمت، قراردادی و موقت و اعضای هیات علمی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و تحقیقاتی و قضات که به طور تمام وقت اشتغال به کار دارند، مبلغ ثابت پنج میلیون و سی هزار (۵.۰۳۰.۰۰۰) ریال تعیین شد.

در این جلسه همچنین اعضای هیات دولت ضمن بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مباحث روز کشور به موضوع آلودگی هوا در کلان شهرها پرداختند. در این جلسه وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نفت، صنعت، معدن و تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست ، معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور و ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت طی گزارشی‌، اقدامات و راهکارهای پیشنهادی خود به دولت را ارایه کردند. در این گزارش‌ها تاثیر آلودگی هوا بر میزان سلامت جامعه و بررسی تجربیات کشورهای موفق در دستیابی به هوای پاک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین هیات وزیران با تاکید بر ضرورت اقدامات متنوع در این باره به کمیسیون امور زیربنایی، صنعت و محیط زیست دولت ماموریت داد تا با دریافت کلیه پیشنهادهای ارایه شده از سوی دستگاههای مختلف و به صورت فوق‌العاده، تصمیمات لازم را بررسی و به هیات وزیران پیشنهاد کند.