به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۵:۳۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۸ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۳۲۶۴۳

هشدار تروریست‌ها به گردشگران در مصر

گروه بين الملل: گروه انصار بیت المقدس مسئولیت انفجار اخیر در اتوبوس گردشگران در سیناء را بر عهده گرفت و به گردشگران چهار روز برای خروج از مصر مهلت داد.
هشدار تروریست‌ها به گردشگران در مصر

گروه انصار بیت المقدس با انتشار بیانیه‌ای در صفحه خود در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی فیس‌بوک و توییتر، مسئولیت انفجار اتوبوس گردشگری در مقابل هتل سندس در فاصله 300 متری گذرگاه زمینی طابا را بر عهده گرفت.
گروه مذکور اعلام کرد که هدف از انفجار این اتوبوس، انفجار گذرگاه زمینی طابا و همچنین هدف قرار دادن گردشگرانی بوده است که دشمنان کشور هستند.گروه انصار بیت المقدس همچنین به گردشگران در مصر هشدار داده و از آنها خواست تا هر چه سریعتر مصر را ترک کنند.

گروه مذکور در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما چهار روز به گردشگران مهلت می‌دهیم تا مصر را ترک کنند، چرا که در غیر این صورت تنها باید خود را سرزنش کنند. این انفجار  به کشته شدن راننده اتوبوس و دو گردشگر و زخمی شدن 30 تن دیگر انجامید. منابع مصری اعلام کردند که این انفجار در پی کار گذاشتن بمبی در زیر صندلی راننده بوده است که باعث شد بخش جلویی اتوبوس منفجر شود. پس از وقوع این انفجار، مسئولان اسرائيلي گذرگاه طابا را در مقابل گردشگران اسرائیلی بستند و مانع از ورود آنها به سیناء شدند.

 

مرجع : ايسنا