به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۹ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۳۲۷۲۵
جایگاه دولت در صداوسیما مشخص نیست

دست‌هایی در کار است تا دولت موفق نشود

گروه سياسي: یک عضو بنیاد باران با انتقاد از عملکرد صداوسیما در قبال دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: گویا هنوز صداوسیما باور نکرده است که آقای روحانی با رأی مردم به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شده است و وزرای وی هم از مجلس رأی اعتماد گرفته‌اند.
دست‌هایی در کار است تا دولت موفق نشود

حجت‌الاسلام  سیدناصر قوامی، با بیان اینکه "دولت در حال حاضر به دنبال جبران مدیریت‌ ناکارآمد دولت‌های نهم و دهم و حل مسائل بین‌المللی و هسته‌ای است"، افزود: با این وجود جایگاه دولت در صداوسیما هنوز مشخص نشده است و حتی می‌توان گفت که دولت اصولاً در صداوسیما جایگاهی ندارد. وی در ادامه اظهار کرد: ما شاهد بودیم که رئیس سازمان صداوسیما مصاحبه رئیس‌جمهور را به تأخیر انداخت در حالی که رئیس‌جمهور در نظام جمهوری اسلامی مدیر یک سازمان نیست بلکه جایگاه مهمی در نظام دارد.

این فعال سیاسی در ادامه با بیان اینکه "عده‌ای بنا نداشتند آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری برگزیده شود"، گفت: برنامه آنها این بود که با حضور آقای روحانی و آقای عارف، رأی اصلاح‌طلبان شکسته شود و برنده انتخابات فرد دیگری باشد اما با حمایت آقایان خاتمی و هاشمی رفسنجانی از روحانی و بزرگواری عارف و کناره‌گیری وی، برنامه این عده شکست خورد؛ بنابراین آنها اکنون به دنبال کارشکنی و گذاشتن چوب لای چرخ دولت هستند. البته مردم عملکرد صداوسیما را تحت نظارت دقیق قرار می‌دهند. این عضو بنیاد باران همچنین خاطرنشان کرد: صداوسیما باید هماهنگ با دولت در عرصه‌های داخلی و خارجی عمل کند. دولت هم‌اکنون درگیر مذاکرات نفس‌گیری با قدرت‌های جهانی است و اگر صداوسیما در این مذاکرات از دولت حمایت نکند، این مذاکرات به سختی پیش خواهد رفت.

قوامی  با تاکید بر اینکه "همه ارکان نظام باید به طور کامل از دولت حمایت کنند"، خاطرنشان کرد: به دلیل عملکرد نامناسب گذشته، کشور در شرایط اقتصادی نابسامانی است و دولت هم سعی می‌کند این مشکلات را حل کند و به همین خاطر به کمک سایر نهادهای نظام هم نیازمند است اما دست‌هایی در کار است تا دولت موفق نشود. به نظر من در ارائه سبد کالا نیز دست‌هایی در کار بود تا دولت با مشکل مواجه شود اما رئیس‌جمهور با هوشیاری از مردم عذرخواهی کرد.

 

مرجع : ايسنا