به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۳۰۳۵

کشف جسد زوج جوان 10 روز پس از مرگ

گروه حوادث: افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از کشف جسد زوجی جوان 10 روز پس از مرگ خاموششان خبر داد.
کشف جسد زوج جوان 10 روز پس از مرگ
سید محمد رجایی در این باره گفت: بازپرس ویژه قتل در ساعت 23:15 چهارشنبه شب یک مورد حادثه کشف جسد مشکوک به گاز گرفتگی را به آتش نشانی اطلاع داد و به دنبال آن تیم کارشناسی ایستگاه دو را به محل حادثه واقع در جاده سیمان روستای دهرود اعزام کرد. وی افزود: پس از حضور تیم کارشناسان در محل مشخص شد زن و شوهری جوان 10 روز پیش به علت استنشاق گاز سمی منوکسید کربن جان خود را از دست داده و همسایه‌ها روز گذشته متوجه بوی گاز از منزلشان شده و پس از بالا رفتن از دیوار منزل با جسد این زوج روبرو شده و موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش نشانان اقدام به تحقیق درباره چگونگی وقوع این حادثه کردند گفت: در تحقیقات آتش نشانان مشخص شد که استفاده غیراصولی و ناایمن از اجاق خوراک پزی در محیط بسته خانه و استنشاق آن از سوی این زوج سبب مرگشان شده است. رجایی ادامه داد: آتش نشانان پس از تحویل اجساد به پزشکی قانونی به عملیات خود خاتمه دادند.
مرجع : ايسنا