به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۲ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۳۳۰۶۶

راننده اتوبوسي که سقوط کرد اعتیاد داشت

گروه حوادث:​ رئیس پلیس راه استان گلستان گفت: تست اعتیاد انجام شده از راننده اتوبوس گرگان ‌ـ تهران که دچار سانحه شد مثبت است.
راننده اتوبوسي که سقوط کرد اعتیاد داشت
 علیرضا قدمی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده‎های استان نیمه‎سنگین اما روان در جریان است و با توجه به اینکه به طور معمول در روزهای آخر هفته حجم سفرهای بین شهری در جاده‎های استان بیشتر می‎شود تیم‎های گشتی پلیس‎راه استان هم با جدیت و دقت بیشتری جاده‎های را پوشش می‎دهند. وی با اشاره به حادثه اتوبوس گرگان-تهران که روزهای گذشته در محور هراز در دره سقوط کرد تاکید کرد: یکی از مواردی که به تازگی انجام شده، آزمایش تست اعتیاد بوده که متاسفانه نتیجه آن مثبت بوده که به طور طبیعی بی‎تاثیر در این سانحه نبوده است. رئیس پلیس راه استان گلستان خاطرنشان کرد: یک مورد تصادف هم امروز منجر به فوت شده که این سانحه در محور گرگان به سمت نوکنده بوده است.

قدمی بیان کرد: این حادثه در نتیجه حرکت با دنده عقب یک دستگاه کامیون بوده که با عابری برخورد کرده است. وی متذکر شد: این نوع حادثه از آن دسته از حوادثی است که هر ازچند گاهی شاهد آن هستیم و برابر آئین‎نامه همراه داشتن یک شاگرد و یا کمک راننده برای خودروهای سنگین باری و مسافری الزامی شده که متاسفانه این راننده کامیون این موضوع را رعایت نکرده و در حال حرکت با دنده عقب با عابری که منتظر خودرویی بوده برخورد کرده و منجر به فوت این عابر پیاده شده است. رئیس پلیس راه استان گلستان تصریح کرد: من خواهش می‎کنم از عزیزانی که در این بستر فعالیت دارند دقت بیشتری را داشته باشند تا شاهد چنین حوادث جبران‎ناپذیری نباشیم. قدمی گفت: در حال حاضر وضعیت تصادفات استان گلستان بر اساس آمارهای نخست در بهمن‎ماه سال جاری 30 درصد در تصادفات فوتی و 25 درصد در تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش داشته‎است.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به افزایش تراکم ترافیک در راه‎های استان با نزدیک شدن به روزهای پایان سال رانندگان عزیز برنامه‎ریزی را به صورتی انجام دهند که شتاب و عجله‎ای برای رسیدن به مقصد وجود نداشته باشد تا حادثه‎ای رخ ندهد.
مرجع : فارس