به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۳۴۲۳۵
بخاطر سخنرانی در همدان؛

پس از آن دو روزنامه نوبت به رضوي‌فقيه رسيد

گروه سياسي: دو خبرگزاری‌ خاص اصولگرا و سايت‌هاي همسو با آن‌ها كه نقش اصلي را در فضاسازي براي توقيف روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب بهار و آسمان داشتند در پروژه جديد خود، زمينة چيني براي بازداشت سعید رضوی فقیه (از فعالان سياسي اصلاح‌طلب) را در حال انجام دارند.
پس از آن دو روزنامه نوبت به رضوي‌فقيه رسيد
رضوی‌فقیه روز پنجشنبه گذشته در همایش فصلی اصلاح‌طلبان استان همدان سخنرانی كرد كه به دليل همين سخنراني خبرگزاري‌هاي مذكور و سايت‌هاي همسو با آنها خواهان بازداشت و محاكمه او شده‌اند. در همين زمينه اين سايت‌ها دهها خبر و مصاحبه با افراد همفكر خود منتشر كرده و از جمله به نقل از مدیر حوزه های علمیه استان همدان خواستار اشد مجازات و اجرای حکم علنی براي اين فعال سياسي شده، ضمن اينكه باید مشخص شود چه کسی این فرد را دعوت کرده  كه سخنراني كند.

به گزارش یک سایت محلی همدان سعيد رضوی‌فقیه در این همایش گفت: در طول تاريخ همواره آن کسانی که به قصد خدمت به زمامداران دروغ می‌گفتند و حقایق را از آن‌ها کتمان کردند خیانت روا داشتند... اگر پرونده سال ۸۸ بسته شده بود چرا عکس رهبران جنبش اعتراضی بعد از انتخابات سال ۹۲ در دست‌های مردم بود؟... هنوز چهره‌های اصلاح‌طلب نظیر خاتمی با اقبال مردم مواجه هستند و این‌ها همه به دلیل آن است که پرونده حوادث سال ۸۸ بسته نشده است...

دادگستری استان همدان نیز٬ با صدور اطلاعیه‌ای از رسیدگی به این سخنان خبر داده است و گروهی از نمایندگان گروه پايداري مجلس از تريبون همين خبرگزاري و ديگر رسانه‌های همسوي اصولگرا در دو روز گذشته حملات گسترده‌ای علیه رضوی‌فقیه بيان کرده و خواستار بازداشت و برخورد با وی شده‌اند، به همين دليل و با توجه به تجربه‌هاي قبلي، دور از ذهن نيست اين عضو سابق دفتر تحكيم وحدت، به زودي تحت پيگرد قرار بگيرد.