به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب : ۳۴۴۳۲

لوتار ماتئوس: قصد مربیگری در ایران ندارم

گروه ورزشی: لوتهار ماتئوس کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان در واکنش به اخباری که درمورد سفرش به ایران برای مذاکره درمورد هدایت تیم ملی فوتبال این کشور بعد از رقابت های جام جهانی برزیل منتشر شده، گفت: من از کارم راضی ام و فعلا تصمیمی برای مربیگری فوتبال ندارم.
لوتار ماتئوس: قصد مربیگری در ایران ندارم
برخی از رسانه های داخلی طی هفته گذشته با انتشار اخباری مبنی بر سفر قریب الوقوع لوتهار ماتئوس بازیکن و مربی سرشناس فوتبال آلمان به تهران از احتمال سپرده شدن سکان هدایت تیم ملی فوتبال ایران به این مربی آلمانی بعد از رقابت های جام جهانی برزیل خبرداده و نوشتند که ماتئوس قرار است در سفر به تهران با مسوولان فدراسیون فوتبال مذاکراتی داشته باشد.

 ماتئوس در آستانه سفر به تهران درگفت و گویی با روزنامه دی ولت به همه این شایعات پایان داده و تاکید کرد که سفرش تنها برای حضور در یک ویژه برنامه ورزشی تلویزیونی درمورد جام جهانی فوتبال است و هیچ برنامه ای در مورد مربیگری درفوتبال ایران ندارد. ماتئوس درگفت و گو با دی ولت تاکید کرد: من تاکنون در ایران نبوده ام و در سفر به این کشور از شهر تهران که شنیده ام شهر بسیار زیبایی است دیدن خواهم کرد، نه کمتر و نه بیشتر.

خبرنگار دی ولت در ادامه پرسید اما رسانه های ورزشی در ایران این روزها شما را به عنوان یکی از بخت های هدایت تیم ملی فوتبال کشورشان نام می برند که ماتئوس در پاسخ گفت: نباید این داستان ها را باور کرد. رکورددار بازی های ملی در فوتبال آلمان افزود:به طور دائم اخباری در رسانه ها منتشر می شود حاکی از اینکه من به دنبال مربیگری فوتبال در کشوری هستم در صورتی که من اصلا به دنبال این کار نیستم و از زندگی که دارم بسیار راضی بوده و لذت می برم. خبرنگار در ادامه از ماتئوس می پرسد به ظاهر علی دایی همبازی سابق در بایرن مونیخ از انتخاب شما به عنوان سرمربی تیم ملی ایران استقبال کرده است، وی در پاسخ می گوید: در آن مقطع زمانی که ما هر دو در بایرن مونیخ بازی می کردیم من برای علی مانند یک پدر بودم و هنوز هم رابطه بسیار خوبی با هم داریم.

ماتئوس اظهار داشت: من در تهران با علی دایی ناهار خواهم خورد اما محور گفت و گو های ما در سر میز ناهار مرور خاطرات گذشته خواهد بود نه صحبت در مورد هدایت تیم ملی فوتبال ایران. خبرنگار بار دیگر این سوال را مطرح می کند که اما شما سابقه مربیگری درخارج از آلمان از جمله در تیم ملی مجارستان و همچنین تیم های باشگاهی فوتبال در برزیل و صربستان،را داشته اید؟ ماتئوس در پاسخ تاکید می کند: من نمی گویم که هرگز نمی خواهم به عنوان مربی در فوتبال کار کنم،اما این من هستم که تصمیم می گیریم چه زمانی و در کدام تیم دوباره کار مربیگری فوتبال را آغاز کنم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان که این روزها به عنوان مفسر ورزشی در شبکه اسکای اسپورت مسابقات فوتبال را تفسیر می کند با تاکید بر اینکه اگر تصمیم به مربیگری داشته باشم همه شرایط باید برای کار مهیا باشد، تصریح کرد:من درحال حاضر شغل بسیار خوبی دارم و کار من به عنوان کارشناس و مفسر فوتبال در شبکه اسکای اسپورت برایم بسیار لذت بخش است.
مرجع : ایرنا