به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۳۴۴۳۷
احضار رحمتی به خاطر حركت ناشايست در انزلي

محروميت سنگين در انتظار دروازبان استقلال؟

گروه ورزشي: انتشار برخی تصاویر از رفتارهای ناشایست و شنيع مهدي رحمتی در ديدار مقابل ملوان، كميته انضباطی فدراسيون فوتبال را بر آن داشته تا پیرامون این تصاویر به تحقیق و بررسی بپردازد.
محروميت سنگين در انتظار دروازبان استقلال؟
در پی اتفاقات پایانی دیدار تیم های ملوان بندر انزلی و استقلال از هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال به کمیته انضباطی احضار شد و او بایست روز یکشنبه 18 اسفند در کمیته انضباطی حضور یابد. حسن زاده در این باره اعلام کرده پرونده رحمتی در خصوص اتفاقات دیدار با ملوان همچنان باز است و در صورت تایید تخلف صورت گرفته وی با محرومیت سنگین روبرو خواهد شد.

گفتني اينكه تصاوير و فيلم‌هايي از حركت بسيار شنيع و زننده دروازه‌بان استقلال در اين ديدار كه در فضاي مجازي منتشر شده، به احتمال فراوان محروميت سنگيني براي اين دروازبان پرحاشيه در پي خواهد داشت. رحمتي در ديدار استقلال با ملوان كه 4-2 به سود تيم شمالي به پايان رسيد، در واكنش به شعارهاي برخي از تماشاگران انزلي، حركات بسيار زشتي كه شرح آن ممكن نيست، انجام داد.

در همين حال برخي عوامل فوتبالي قصد ملحق كردن مجدد اين دروازبان پرحاشيه را به تيم ملي دارند و در همين زمينه يك سايت خبري گزارش داد كه با موافقت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال، سید مهدی رحمتی دوباره به جمع شاگردان این مربی در راه جام جهانی ۲۰۱۴ اضافه خواهد شد. به گزارش پیام نو، سیدمهدی رحمتی دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال در جریان آخرین روزهای مسابقات مقدماتی جام جهانی بود که به یکباره و بنا به دلایل نا معلومی تصمیم گرفت جمع شاگردان کارلوس کی روش را ترک و حواشی بسیاری را برای خود و تیم تحت رهبری این مربی پرتغالی به راه بیندازد.

رحمتی در آن روزگار با این اندیشه که تیم ملی راه به جام جهانی نخواهد برد و کی روش هم خیلی زود ایران را ترک خواهد کرد، از تیم ملی رفت. او رفت اما شاگردان کی روش در سه بازی پایانی خود ۹ امتیاز گرفتند و نه تنها به جام جهانی صعود کردند که در عین ناباوری صدرنشین گروه هم بالاتر از کره جنوبی لقب گرفتند. اما با صعود تیم ملی به جام جهانی سیدمهدی رحمتی نظرش کاملا عوض شد و بارها در رسانه ها از علاقه اش برای حضور دوباره در تیم ملی گفت و حتی از جریانات گذشته هم ابراز تاسف و ندامت کرد اما این بار این کارلوس کی روش بود که سد راه بازگشت این دروازه بان شد و اعلام کرد دیگر حاضر نیست او را به جمع شاگردانش دعوت کند.

در ادامه موضوع به این جا هم ختم نشد و در طول همه ماه های بعد از صعود تیم ملی به جام جهانی افراد و شخصیت های خاصی سعی در متقاعد کردن کی روش برای دعوت رحمتی به تیم ملی داشتند اما سرمربی پرتغالی تیم ملی هرگز حرف اولش عوض نشد و باز هم تاکید کرد که دروازه بان پر سر و صدای استقلال جایی در تیمش نخواهد داشت. واکنشی که اگرچه خیلی صریح بود اما باز هم دلیل بر این نشد که برخی افراد از بازگرداندن رحمتی به این تیم دست از تلاش بردارند. در همین زمینه امروز از فدراسیون فوتبال خبر رسید که یکی از مسئولان ارشد این فدراسیون برای این کار واسطه شده و کارلوس کی روش را هم متقاعد کرده تا رحمتی دوباره به تیم ملی برگرداند. گویا این مدیر که نفوذ بسیاری هم در تصمیم سازی های فدراسیون دارد، کی روش را متقاعد کرده تا در صورت عذرخواهی رسمی و کتبی رحمتی این مربی دروازه بان استقلال را به تیم ملی برگرداند.

فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۲۷
حالا غیر از اینکه اون حرکت رحمتی خیلی زشت بود مگر نمیدونه تو استادیوم پر از دوربینه تازه دست هر تماشاگر هم یک گوشی هستش که میتونه فیلم بگیره؟! (210688)
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۱:۲۶
خیلی تابلوئه که نویسنده بخش ورزشی بهارنیوز طرفدار تیم ........و برای همین واسه تضعیف تیم رقیب در این دورۀ لیگ برتر از هیچ اقدامی فروگذار نمیکنه... حتی اگه این اقدام بردن آبروی یکنفر باشه که لا اقل برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده... این همونجاست که میگن هدف وسیله رو توجیه میکنه و البته این از مرام بهارنیوز بعیده!... و البته شاید این پیام هم منتشر نشه. شاید هم دهها منفی بخوره ولی واقعیت همینه که گفتم! (210746)
وحيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۳۲
هيئت رفتن و عزاداري اين اقا تو محرم منو كشته!! واقعا ما ايراني ها حقمونه هرچي سرمون بياد! (210689)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۱۰
شما خودت حقته هر چی سرت بیاد! جمع چرا می بندی؟ (210708)
باقلا فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۳۸
پول زیاد+عدم تربیت صحیح =رفتارهای غیر متعارف (210691)
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۷:۵۳
ادمهاي..... مثل ايشان جايي درتيم ملي ايران ندارند...تيم ملي اگر 10گل هم بخوره محبوب دل ايرانياست ولي بي اخلاقها و....جايي دراين تيم ندارند... (210692)
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۰:۵۳
ali زیاد تند نرو فکر کردی بقیه تیم ملی امام زاده اند. (210735)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۲:۰۰
حالم ازین صحبت های شعارمانند بهم میخوره، اون موقه که نصرتی بده اون کثافت کاریش با شیٍث یه بار به تیم ملیم دعوت شد هیچکی هیچی نگفت، حالا این کار شد بی اخلاقی، بی اخلاقی ده هزار بی فرهنگو ندیدیدن که چه الفاظی به کار بردن،
بهار انقد مغرضانه نقد نکن، نظرمم چاپ کن لطفا (210754)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۸:۰۵
بعنوان یک استقلالی معتقدم، رحمتی با این بازی هایش در استقلال هم زیادی است، چه برسد به تیم ملی! (210694)
احمد
Australia
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۵۵
آقا عبدالله خودتی/ چرا اینقد شلوغش کردین اگه این حرکت بسيار زشت و شنيع بوده پس کار شیث و نصرتی رو میخوام بدونم چی تیتر زدید؟ اینجور تخریب کردن از بهارنیوز بعید بود (210720)
عععع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۱:۱۹
دیگه چه می خواستی بر سرشون بیاد ؟از محرومیت آنور تر چیزی هست ؟ می خواستی اعدام بشن ؟ (210744)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۸:۳۸
من از طرفداران این سایت هستم اما برای گزارشگران ورزشی این سایت که بی انصافند متاسفم. (210699)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۰۴
بي انصافي‌اش كجا بودم، عزيز برادر؟ (210705)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۱۱
چون پرسپولیسی تشریف دارند. (210709)
یاسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۳:۳۶
خب باشن ! چه ربطی داره
از یه طرف دم از آزادی و حذف سانسور و ... میزنین
از یه طرف دوست ندارین خبرهایی که باب میلتون نیست منتشر بشه!
عجیبه ! اول خودمون رو درست کنیم ... (210772)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۸:۴۳
حرکتش تو بازی با ملوان زشت بود قبول! ولی عوامل پشت پرده و تحمیل رحمتی به تیم ملی رو خیلی مغرضانه نوشتید! از سایت شما بعید بود که بخواهید از یک حرکت غیر اخلاقی تو جای دیگه سوءاستفاده کنید!
رحمتی درسته تو سه بازی آخر نبود ولی در بازیهای قبل خیلی توپ گرفت و قطعا تو صعود ما نقش خودش رو داشت. اون دانیال داوری هم که شما ظاهرا سنگش رو به سینه می زنید تا صعودمون به جام جهانی مسجل نشد حاضر نشد بیاد ایران! حتی هنوزم که هنوزه زحمت فارسی یاد گرفتن رو به خودش نداده! (210700)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۰۲
باید محرومیت خیلی شدیدی براش در نظر بگیرن....در ضمن کیروش.......(او) رو نباید به تیم راه بده.... (210704)
صبور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۰۹
متاسفانه قضاوت وریختن آبروبی دیگران از هر کار آسان تر شده و هر بی سواد وکم سن وسالی به خود اجازه میدهد تا در مورد پیچیده ترین موضوعات اظهار نظر کنند در حالی که در قضاوت علاوه بر تحقیق بایستی تمامی حرفهای اصحابدعوا را شنید وبعد حکم نمود نه بر اساس فشار و احساسات وبر مبنای خواسته های رنگی و گروهی و . . . . (210707)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۳۵
به رحمتی توهین شد و او نتوانست تحمل کند و عکس العمل بسیار زشتی نشان داد اما هیچ وقت محروم نخواهد شد چون استقلال دروازه بان ذخیره ندارد و فدراسیون علاقه ی خاصی به قهرمانی استقلال دارد، همه با هم شاهد عکس العمل شدید فدراسیون خواهیم بود! (210713)
ای بابااااااااا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۱۹:۴۰
من نمیدونم چرا بعضیا این کار شنیع رو به خاطر رنگ تیمها میخوان ماس مالی کنن ..
توهین و بی اخلاقی تا کی ؟؟ به خدا حالم ازش بهم خورد وقتی این حرکتش رو دیدم . به عنوان یه ترک متاسف شدم که برای هواداران ملوان این حرکت زشت رو انجام داد .
آقا مهدی مشهور شدن راحته . شرط اینه که بتونی با ادب رفتار کنی . (210716)
گیلانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۰:۰۹
هرچی به جام جهانی و بستن ترکیب اصلی تیم ملی نزدیکتر میشیم عصبانیت این آقا هم بیشتر خودشو بروز میده. البته تمام سعیش اینه که خودشو بی تفاوت و بی خیال نشون بده اما ... رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون! کسی که برای بازی در تیم اول و ملی کشورش... و گردن کلفتی کنه نتیجه اش همینه و بس.به خیالش که کی روش هم مربی وطنیه که تسلیم باند بازی و لابی پشت پرده بشه ولی اشتباه اول و بزرگش همین بود. (210725)
ثاینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۰:۲۲
پول و در آمد زیاد برای آدمهای...عواقبش اینه .ما که 20 سال درس خوندیم حقوق و در آمد یک ماهمان پول عینک آفتابی آقایون هم نمیشه . معلومه که جنبه ندارن . تأسف از این که جوونا اینارو الگو می گیرن . (210728)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۰:۴۷
امیدوارم عدالت رعایت بشه (210733)
عبداله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۰:۴۸
فکر می کردم بی طرف می نویسی چون مطالب سیاسی رااز این سایت مطالعه می کنم ولی در مورد رحمتی جنبه انصاف رعایت نشده چون اولا کار شما تهیه گزارش است شما می توانید ارشاد کنید که انتظار از دروازه بان تیم ملی و کسی که الگوی جوانان این مملکت است بیش از این است ثانیا هر کس متن را بخواند فورا متوجه می شود که مغرضانه قلم فرسایی کرده ای نه برای روشنگری.چرا گیهان بد است به همان دلیل این متن هم بد است.به امید عاقبت به خیری.(فکر نمی کنم منتشر کنی) (210734)
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۰:۵۳
نویسنده محترم بهار،در زشت بودن حرکت رحمتی شکی نیست و باید با آن برخورد مناسب شود ولی کجای این دروازه بان پرحاشیه است؟می شود به اندازه کافی مثال بزنی؟ در ضمن به طور شفاف بگو اگر جماعتی 90 دقیقه به شما فحش ناموس بگویند به روی آنها لبخند می زنی(هر چند کار رحمتی هم زشت بود).چرا یک جمله هم درباره الفاظ رکیک ناموسی که در استادیومها شایع است ننوشتی؟بهتر است که درباره هر دو طرف عادلانه بنویسی حتی اگر خود شما بی طرف نباشید (210737)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۱:۵۵
اگه قراره رخمتی تنبیه بشه ، تماشاگرای ملوانم باید به تعداد جلسات مخرومیتش محروم بشن، چون واقعا شعار هاشون ضد فرهنگ و انسانیت و.. به ناموس شمام بدترین الفاظ رو لقب می دادن ساکت میشستید؟؟ اینکار بی دلیل نبوده،
بهار اونتیکه تحمیلتو خوندم خیلی بدم اومد، واقعا درسته که ایرانیا چشم و رو ندارن، به خدا رحمان احمدی تواون سه تا بازی اندازه نصفه باز با کره رحمتی سیو نداشت، اگه طرفدار تیم یا رنگ خاصی هستی، دلیل نمیشه انصافو رعایت نکنی، الان واقعا داوری لیاقت دروازه بانی داره؟ بازی هفته پیش گل بخودی زده :)) (210752)
برزیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۲:۲۱
رحمتی رحمتی عقاب آسیایی (210756)
حامد
Romania
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۳:۰۲
....بعد از جام جهانی که با داوری و احمدی سوراخ سوراخ شدید میاید سراغ سید التماس،این خط این نشون اینم کلاه زر نشون،یادتونه چطوری جلوی برزیل ابروتونو خرید و گرنه با 10 گل بدرقه می شدید،من کاری به استقلالی بودن سید ندارم،شاید سال بعد یک تیم دیگه بره که بیشتر پول میده،ولی با یک اختلاف فاحش بهترین دروازه بان ایرانه (210769)
سامان
United Kingdom
۱۳۹۲/۱۲/۱۳ ۲۳:۱۲
حالا شما چرا با اين شدت داري خبر رو درج مي كني!؟ عزيز اگر خصومت شخصي با يك تيم و بازيكنانش داري نبايد اينطور مغرضانه در يك خبرگزاري مطلب درج كنيد!! بسيار خوب حركت رحمتي زشت بوده ولي شما چرا انقدر عصباني هستيد!! (210770)