به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۳۴۷۵۶

روس‌ها به «دی‌کاپریو» اسکار می‌دهند!

گروه فرهنگ وهنر: یک گروه تئاتر روسیه‌ای پس از پنجمین ناکامی «لئوناردو دی‌کاپریو» در کسب جایزه اسکار، با اعطای عضویت افتخاری در گروه‌شان، در همدردی با وی، به او یک جایزه اسکار نیز می‌دهد.
روس‌ها به «دی‌کاپریو» اسکار می‌دهند!
گروه تئاتر شهر «چلیابیسنک» روسیه پس از ناکامی «لئوناردو دی‌کاپریو» بازیگر سرشناس فیلم «گرگ وال استریت» در کسب اسکار و واگذار کردن رقابت به «متئو مک‌کانوی»، این بازیگر هالیوودی را به عنوان عضو افتخاری گروه خود معرفی کردند. همچنین این گروه تئاتر اعلام کردند «دی‌کاپریو» می‌تواند در تمام اجراهای آنها بصورت رایگان حضوز پیدا کند و در صورت تمایل از نقش آفرینی وی در تئاترهای این گروه استقبال خواهند کرد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، «یوری سیچف» سخنگوی این گروه تئاتر روسی اعلام کرد از آنجا که «دی‌کاپریو» قادر به صبحت کردن به زبان روسی نیست برای شروع کار به او نقش یک پیش‌خدمت بدون دیالوگ را در یک تئاتر روسی پیشنهاد کردیم!! وی در ادامه افزود بازیگران این گروه تئاتر نیز مجسمه‌ای مشابه با اسکار به وزن یک و نیم کیلوگرم از یک مرد عضلانی را خریداری کرده‌ و قصد دارند آن را برای ابراز همدردی با «دی‌کاپریو» برایش ارسال کنند.

«دی کاپریو» پیش از این که امسال در دو بخش بهترین بازیگر نقش اصلی و تهیه‌کنندگی برای فیلم «گرگ وال استریت» ساخته «مارتین اسکورسیزی» نامزد دو جایزه اسکار شود، برای فیلم‌های «الماس خونین (2006)، «هوانورد» (2005)، «چه چیزی گیلبرت گریپ را می‌خورد» (1994) نیز نامزد کسب اسکار شده بود.
مرجع : ايسنا