به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۰ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۵۲۲۲

فروش 100میلیونی طبقه حساس در سه روز

گروه فرهنگ و هنر: پخش کننده فیلم طبقه حساس جدیدترین تجربه کمال تبریزی در مقام کارگردان از رد کردن مرز 100 میلیون تومان برای فروش این این اثر سینمایی طی سه روز آن هم در 14 سالن سینمایی خبر داد.
فروش 100میلیونی طبقه حساس در سه روز
حبیب اسماعیلی با بیان آنکه این اثر سینمایی در سه روز ابتدایی اکران تنها در 14 سالن سینمایی پایتخت بیش از 105 میلیون تمان فروش داشته است گفت: همه اینها در شرایطی است که طبقه حساس از پنجشنبه هفته گذشته آن هم از سانس ساعت 18 اکران عمومی خود را آغاز کرد. وی ادامه داد: این اثر سینمایی در روز نخست خود (15 اسفندماه) و با میزبانی هفت سالن سینمایی، 25 میلیون تومان، در روز جمعه (16 اسفندماه) در 12 سالن سینمایی 34 میلیون تومان و روز شنبه (17 اسفندماه) با 14 سالن سینمایی 46 میلیون تومان و در مجموع 105 میلیون تومان فروش داشته است.

این تهیه کننده با اشاره به ماه اسفند به عنوان ماه مرده و راکد اکران آثار سینمایی گفت: خوشبختانه بار دیگر مردم بر این تجربه از پیش ثابت شده صحه گذاشتند که اگر اثر سینمایی خوب و مطابق میل و خواسته آنها در سینماها وجود داشته باشد بدون توجه به زمان اکران از آن استقبال خواهند کرد و فروش خوب این اثر سینمایی در ماهی که اغلب مخاطبان سرگرم آماده شدن برای نوروز باستانی هستند نوید روزهای خوبی را در اکران نوروزی این اثر می دهد.

وی همچنین با اشاره به استقبال مردم از آثار سینمایی جدید خطاب به مسوولان گفت: لازم است دست اندرکاران حوزه سینما نیز طبق گفته‌های خویش در مساله نظارت و ارزشیابی با نگاه قانون و قطع نگرش سلیقه‌ای در سایه اعتماد به هنرمندان اجازه ساخت آثار متنوع را به هنرمندان بدهند تا بار دیگر شاهد بازگشت رونق از دست رفته سالن‌های سینمایی کشور باشیم. اسماعیلی با اشاره به این مساله که تا پایان هفته تعداد 50 سالن سینمایی در تهران از این اثر میزبانی خواهند کرد گفت: امیدواریم هر چه سریعتر کپی‌های این فیلم آماده شود تا بتوانیم اکران طبقه حساس را در شهرستان‌ها نیز آغاز کنیم و بدون شک با افزوده شدن تبلیغات محیطی و تلویزیونی و همچنین آغاز اکران شهرستان‌ها شاهد فروش بیشتر این فیلم در گیشه سینماهای کشور خواهیم بود.

فیلمنامه فیلم سینمایی طبقه حساس بر اساس طرحی از سیروس همتی توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود، متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان (قبر دیگر) دفن شده است. رضا عطاران، پانته آ بهرام، بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد پور، نادر فلاح، شبیر پرستار و آزاده صمدی بازیگران این اثر سینمایی هستند. رضا عطاران به عنوان بازیگر این اثر در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرف بلورین بهترین بازیگر مرد را به خود اختصاص داد.
مرجع : ايرنا