به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۰۹:۰۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۲۶ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۳۵۹۱۶
ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس

ليورپول پس از 5 سال اولدترافورد را فتح کرد

گروه ورزشي: ليورپول بعد از 5 سال موفق شد سرخپوشان منچستر را در ورزشگاه 75 هزار نفري اولدترافورد شکست دهد.
ليورپول پس از 5 سال اولدترافورد را فتح کرد
در آخرين شب از هفته بيست‌و‌نهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي انگليس، تيم فوتبال منچستريونايتد در ورزشگاه اولدترافورد پذيراي ليورپول بود. شياطين سرخ که به رهبري ديويد مويس فصلي پرفراز و نشيب را سپري مي‌کنند در اين بازي با نتيجه 3 بر صفر مغلوب شاگردان برندان راجرز شدند که پس از سال‌ها براي قهرماني در اين رقابت‌ها خيز برداشته‌اند.

 در اين بازي استيون جرارد، هافبک ملي‌پوش بندرنشينان 2 بار از روي نقطه پنالتيدر دقايق 34 و 46 و لوئيز سوارز در دقيقه 84 دروازه ميزبان را باز کردند تا ليورپول به اولين پيروزي خود در خانه سرخپوشان منچستر پس از سال 2009 دست يابد. آخرين برد ليورپول مقابل رقيب سنتي‌اش در تئاتر روياها به پيروزي 4 بر يک اين تيم در سال 2009 باز مي‌گشت.

در اين بازي همچنين نمانيا ويديچ، مدافع صربستاني منچستريونايتد با دريافت کارت زرد دوم در دقيقه 78 از زمين اخراج شد. در همين دقيقه جرارد سومين پنالتي تيمش را به تير دروازه منچستري‌ها زد تا موفق به ثبت هت تريک در بازي حساس هفته ليگ برتر نشود. ليورپول با کسب اين پيروزي 62 امتيازي شد و با صعود به رده دوم اختلاف خود با چلسي صدرنشين را به 4 امتياز کاهش داد. منچستريونايتد هم با قبول اين شکست 48 امتيازي باقي ماند و جايگاهي بهتر از مکان هفتمي نصيبش نشد.

پرونده هفته بيست‌و‌نهم ليگ برتر انگليس امشب با برگزاري ديدار تاتنهام - آرسنال در ورزشگاه وايت هارت‌لِين بسته شد و آرسنال با گل دقيقه 2 توماس روسيچکي به هر 3 امتياز اين ديدار دست يافت.